• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.
Freddy
Waarderingsscore
1.162

Profiel berichten Laatste bijdragen Berichten Over mij

  • hee freddy ik heb snel een 4 pin fan kabel nodig 4-Pin PWM Fan Verlengkabel 30CM is het moggelijk om het goedkoper op te sturen in een envelop. hoop snel wat te horen.
    Freddy, mooi dat je online bent. Ik zit met een klein dilemma en een vraagje waar we het nu in de shoutbox over hebben. Ik keek daarstraks of EK ook 3/8"ID met 5/8"OD fittingen heeft, helaas. Hebben ze niet. Wel hebben ze 7/16"ID met 5/8"OD. Nu heeft Tygon ook 7/16"ID met 5/8"OD slang. Hoeveel prestatieverschil ga ik merken van een verandering van slanginnerdiameter van 3/8 naar 7/16? Ik ging een serial loop draaien met 2x MCP655 D5 pomp. Groeten, Pascal - zit ook op shoutbox
    Freddy, zou jij mij kunnen zeggen of de CPU blocks van EK (nickel EN plexi) de juiste beschrijving hebben? Deze wijkt namelijk af van de versie van EKWB website. o.a. andere koelpasta, andere mounting mechanisms (s2011 ready). En nog een vraagje; op de TJ11 die vincent ontving vanuit HF stond geen "Made in China" enige verklaring hiervoor? Zo hadden namelijk al die kasten moeten zijn :p.

    Thnx in advance,
    Pascal
    Freddy, zou je de naam van dit topic voor mij kunnen aanpassen in hoofdletters. De buildnaam is namelijk in hoofdletters en volgensmij zit er iets van een soort beveiliging op. Is dit mogelijk? :D
    hee freddy effe een rare vraag weet jij mischien of het mogelijk is om op mijn standaart alienware watercooling oftewel corsair h50, nieuwe feser tube uv white over de normale slang heen te doen om het een mooi tintje te geven zonder dat ik een hele nieuwe watercooling moet samen stellen:p
    als ik mij goed herinner zit jij ook nog steeds in de big-scale RC ?
    heb je misschien paar locaties (zand) waar gereden kan worden (vrij rijden)
    word hier in de buurt beetje schaars om leuk terrein te vinden :(
    betaal me scheel aan bigscale maar kan er niet mee rijden dat hoort niet natuurlijk :D

    hoop wat van je te horen
    hee freddy weet jij mischien hoe ik een plaatje met mijn systeem specs onder mijn berichten kan zetten die ik zet op het forum.

    groet stephan
    beste Freddy,

    weet jij mischien waar ik een backplate kan kopen voor mijn evga gtx 570 superclocked standaart cooler.
    ik kan hem nergens vinden alleen op de evga site maar dat is niet in nederland.

    groet Stephan.
    Hallo Freddy
    In jullie vacantie heb ik een aantal flessen koelvloeistof van EK aangeschaft
    In de shoutbox hoorde ik van lep dat deze niet UV actief zou zijn maar zo stond deze wel vermeld op de site
    Dit is inmiddels aangepast (denk dat je een mailtje heb gehad van lep ?)
    Echter in de omschrijving staat nog het volgende ***Techical data:
    - color: UV reactive Blue, Lime, Blood Red. Or Clear.
    - content: 1000 mL*** zal denk ook nog even aangepast moeten worden
    Tevens nog de vraag , omdat de vloeistof nu niet UV active is en ik daar UV leds voor aangeschaft heb is er een toevoeging verkrijgbaar in de shop die ik zou kunnen mixen met de EK vloeistof om deze toch UV te maken ?

    Mvg.
  • Laden...
  • Laden...
  • Laden...
Terug
Bovenaan