• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.
Freddy
Waarderingsscore
1.162

Profiel berichten Laatste bijdragen Berichten Over mij

  • heeft Eddy van EK toevallig de schroeven van mijn rex3 waterblock naar jou gestuurd ?

    Mvg.

    Alco
    ik probeer sinds gisteren antwoord te krijgen op dr vraag waarom ik nog steeds geblokkeerd wordt, maar krijg geen reaktie op mijn emails, en op de telefoon alleen voicemail. kun je mij vertellen hoe dat zit? alvast bedankt.
    is het spul binnen en word het vandaag verzonden zo ja is het mogelijk om het over te zetten nog naar tnt aan gezien ik het morgen heb inplaats van volgende week
    zo ja zeg maar wat ik nog bij moet betaale geen probleem
    Hey Freddy, Bij wie moet ik zijn als ik [TTG] voor mij nick wil laten weghalen? :)
    thanx (had ideal problemen kreeg geen tan code `s en zo van ing en na dat het nie meer kon kreeg ik ze binne echt zo iets van wtf
    hey freddy heb net een bestelling geplaatst en de ideal ging fout heb gouw geld over gemaakt nu zie ik dat ie geanulleerd is terwel ik net geld over gemaakt heb order 21856
    mmm oke kan op zich wel die mat mm zal hier ook eens kijken of ik een ander alternatief kan vinden
    o ja trouwens wanner zou je de Lamptron FC-5 Fan Controller 4x 30W Channels Black V2 weer binnen krijgen
    zijn der der ook dunne rubber zelf knevelde matjes te verkrijgen
    want me pompen maken trillingen
    heb nog gekeken in je shoppie maar kan zo iets nie vinden
    alleen van die dikke spul

    kon me herrinnere dat bij koolance tops voor de ddc of dcc pompen zo iets hadden
    hey freddy
    ik werd doorgewezen naar jou door Michelle.
    het volgende..
    ik heb een thermaltake armor+ lcs kast met een 230x230x30 mm fan in de zijkant.
    heb jij misschien enig idee waar ik die kan kopen?
    ik heb al meerdere sites bezocht maar kan het niet vinden of het word niet geleverd in NL

    mvg saint
    hey hey voorraad vraagje wat heb je hier van op voorraad en en hoe lang duurt het voor het op voorraad is

    Fan Schroeven Zwart (4 stuks) 13 setjes nodig

    Cooler Master 120MM R4-L2R-20AR-R1 2000RPM Red 11 stuks nodig

    en de Cubitek Black Cobra Series 3-Pin Fan Verlengkabel - 60cm F306 4 nodig (1 nog op na bestelling staan
    hey!

    ik weet niet of je je het nog herrinnert, maar ik had je een tijdje geleden een berichtje gestuurd mbt dat toetsenbord. Het is allemaal in goede orde aangekomen en het werkt perfect.

    Nu heb ik nog een vraagje; weet jij wellicht een plek waar ik een razer exactmat kan kopen? betaal je normaal 3 tientjes voor, maar ik kan hem nergens vinden, ook in je shop niet..

    Alvast bedankt

    Jurgen
    Het gaat over vBulletin, met een paar vragen. :)
    Heb je msn ofso waar ik je ff kan spreken?
  • Laden...
  • Laden...
  • Laden...
Terug
Bovenaan