• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.
Freddy
Waarderingsscore
1.164

Profiel berichten Laatste bijdragen Berichten Over mij

  • Freddy,

    Ik heb 5x verkeerd proberen in te loggen en heb nu een IP block.
    Met dronken kop verkeerde ww gebruikt ^^

    Greetzz Shelby
    Hey Freddy,

    ik heb de R.A.T 7 die ik hier gekocht heb nu 3 dagen in gebruik maar bij begint vanaf vandaag raar te doen,
    wil zeggen de cursor blijft naar 1 kant heen lopen terwijl de muis gewoon stil op mn muismat staat :S
    zijn hier al meer klachten over gekomen of is de lens dan vies ofzo ? want ik heb gekeken of ik het schoon kon maken maar ik kan nergens bij zonder hem uit elkaar te halen en dan vervalt de garantie waarschijnlijk.
    enig idee wat ik het beste kan doen ?
    Hallo Freddy, Kan je mij vertellen of mijn huidige pomp Koolance PMP-450S voldoende capaciteit levert voor de 500 Hailea, de bedoeling is om de huidige radiatoren en ventilatoren te verwijderen en alleen de Hailea 500 te gaan gebruiken, of heb jij een beter voorstel.
    Ik hoop dat ik als goede klant de nodige informatie van je kan krijgen.
    Hey Freddy,

    Ik heb gister geld overgemaakt voor de R.A.T en vroeg me af of je er nog 1 had achtergehouden en of je het geld had ontvangen :)
    dankje wel freddy de spullen zijn alweer besteld en komen morgen of overmorgen binnen dan kan ikweer aan de slag dan met de tijd in nov / dec de waterkoeling dus berijd je maar vast voor want deze word uitgebreid met 2/3 loops er in en verschijnelijk de aankomende lan party waar julie er ook zijn ben ik er dan ook met 2 pc's die ik nu heb en die ikaan het bouwen ben en binnen kort komt ook er een topic voor
    groetjes ricardo
    sorry dat ik u nog een keerjte lastig val maar heb een beetje rond zitten kijken opde web shop maar ik kan 1 onderdeeltje niet vinden en mij vraag was kan u daar toevalig aan komen .
    het gaat vernamelijk om een doorlus steker voor opde voeding zot dat ik datik me voeding actief kan zetten zonder een moederbord nodig te hebben als u begrijpt wat ik bedoel zo niet dan probeer ik het beter uit te legen
    het is een stekker die ik opde 24pins stekker van de voeding doe zodat de voeding aan staat het is het is voor gebruik om onderdelen te testen voor ik het in een pc bouw
    vriendelijke groeten ricardo
    goede middag freddy ik heb is paar vraagjes .
    ik heb laast zoon bitpower led controller bij julie besteld .
    heb er aleen een klein probleempje mee want ik heb een 5.25 bay voor in en geen 3.25 .
    heb je toevalig ook van die adapters voor zodat ik hem toch inde 5.25 bay kan zetten het is voor een silverstone rave case als je me daar mee kan helpen zal ik super blij zijn
    met vriendelijke groeten ricardo
    Hey freddy , heb je enig idee waneer de zwarte Promchill anti-knikveer van 19,1mm weer binnenkomt ?
    Ik heb deze nog op nabestelling staan en ik kan niet beginnen met mijn build zonder deze knikveren.. :(
    Bij conrad heb ik gekeken maar die zijn niet met blauwe verlichting. ik bestel er wel eentje, kijken of ik hem kan verbouwen naar blauw
    thanks
    Freddy kan jij misschien aan digitale inbouw voltmeters komen met blauwe verlichting en 3 cijfers achter de komma? Dus Ongeveer het formaat en uiterlijk van de Scythe Kama Thermo TM02-BK
    Hoi freddy vraagje,

    is er een reden waarom de prijs voor een spinpoint F3 1tb bij jouw 20 euro duurder is dan bij Azerty.

    vroeg het me gewoon af omdat ik het liever bij highflow koop dan bij Azerty qua service maar vind 20 euro wel een beetje boel..

    is geen afkraak maar ben gewoon nieuwsgierig
    hey freddy,

    heb net bestelling geplaatst, alleen staat nu dat het mobo blok niet meer op voorraad is, heb ik de laatste? zo nee dan mag het ook de plexi versie zijn hoor.


    Gr Bob
    Hoi Freddy,
    ik heb een vraagje,

    ik wilde iets posten op het verkoop sectie maar ik kan er geen plaatsen, zou je me vertellen hoe dat zit
  • Laden...
  • Laden...
  • Laden...
Terug
Bovenaan