• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.
coolfris
Waarderingsscore
11

Profiel berichten Laatste bijdragen Berichten Over mij

  • Even het geheugen opfrissen: aquatuning trademark grab ?:icon_oak:

    OAMI-ONLINE - CTM-ONLINE - Trade mark consultation service - Basic
    Ik heb je reply ontvangen. :) Waarschijnlijk hej he bij je instellingen bij opties wijzigen "Don't save a copy of sent messages" aangevinkt. ;)
    net even zitten neuzen, heb iig een leuk peltier element gevonden
    Bij conrad (kan alleen geen directe link plaatsen)
    (Peltier-element QC-127-2.0-15.0M)

    maximaal 71 graden verschil tussen de zijde
    maximaal 110 watt vermogen
    werkt alleen op 15,5 volt en kan dan 15A trekken!

    is iig een optie, ga vandaag nog wel verder neuzen :)
    zoek een mooie 120X120 op 12v uiteraard

    Heb je trouwens mijn reply nog gehad van je bericht? ik zag niets verschijnen in mijn outbox...
    Volgende ronde met de cruncher en de silvercoil

    28/01/2010



    29/05/2010
    [IMG]


    11/8/2010
    [IMG]

    [IMG]

    [IMG]

    my guess: cuprous oxide filmpje op het zilver van de impingement corrosion die waarschijnlijk het CPU blokje op het moment al behoorlijk zwart aan het maken is.

    (zie:Holly Shit....My beloved **HK3** WTF is this Gunk @RRTech)

    Voorlopig laat ik 'm lekker doorcrunchen. :D
    ja dat is het wel, maar ik zeg, ik ga door, laptop is toch bijna enkel voor school dusja, en plooien met een project, dat doen we hier niet begot, blijven gaan, nooit plooien !
    Die V1000 van mij heeft ook een aantal jaren ongevuld in een hoek gestaan. Eén keer had ik 'm zelfs bijna verkocht. Achteraf blij dat ik dat toch niet gedaan had.

    Maar een laptop en twee PC's zou ik zelf ook een beetje veel vinden. Alhoewel ik denk ik wel een laptop kopen ga voor straks in mijn gerenoveerde tuintje. :p
    M'n 2e gettho pc staat nu alleen maar te crunchen. Maar die is wel gemakkelijk om erbij te hebben voor wanneer er waterkoeldingen aan die V2000 moeten gebeuren.
    Blokken liggen hier klaar om op de kaarten te komen, zit nu enkel wat te dubben, want 1 PC + laptop is meer dan genoeg. 2 van die beesten zijn bijna niet te onderhouden als student, dus zit een beetje te dubben om die V2000 weg te doen, beetje met spijt, maarja ... die V1000 is zoveel malen handiger om mee te nemen naar een lanparty

    Alhoewel ik die dan liever op zolder zou gaan steken, ofwel moet ik gewoon het moederbord+ de nieuwe blokken en kerensky's oude dominators de verkoop in doen
    Was al een bijna oud plaatje met die RRTech Chrome Supreme en de HighFlow HK nikkel. had 'm even opgesoept voor een avatar. :p

    Ben benieuwd naar die blinbling5850 spam! :D
    Andere heatkiller ook?

    Ik ga die van mij denk ik ook maar laten vernikkelen, kan m'n fuzion v2 nog eens in dienst komen :p

    Morgen blingbling spam met EK 5850 nickel blokken !
    komen van pas omdat ik mijn rad idee weer naar het oude heb gedaan in de kelder, anders vond ik niet echt een deftige plaats voor mijn hdd's, en nu kan ik er ineens 8 plaatsen :D
    Pompdingetjes gaan van pas komen, heb die andere die ik al had even terug opgezocht, Vendetta zal ze krijgen !

    Tevens testloopje met PA160.1, ddc10w, HK 3.0, mcw30, mips ramfreezer 4 en EK FC4850 in een loop, temps zijn verassend deftig !, sub 40°C :p
    ja, maar slechts lichtjes gelukt, moest ik meer geduld gehad hebben zou het misschien gelukt zijn, en had eerst zels een beetje dreft in m'n loop, althans dat dacht ik, dan maar een verse mix gemaakt en erin gekieperd :)
  • Laden...
  • Laden...
  • Laden...
Terug
Bovenaan