• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.
Freddy
Waarderingsscore
1.168

Profiel berichten Laatste bijdragen Berichten Over mij

  • ik heb een besteling voor de 1ste augu.... als het zou weg zijn zou er tegen dan andere zijn ?
    Hey freddy,

    even nog een vraagje over mijn bestelling (#14507).
    Ik zie dat de 1x EK-FB ASUS P7P55D KIT nogsteeds op nabsteld staat ..

    Ik naam aan dat je die morgen binnen krijgt en ik dan zaterdag het hele pakket kan verwachten ?

    michiel
    Jammer :( dan zal ik moeten wachten.. je kunt alleen pre-orderen in de VS. Hebben jullie daar nog ergens een Scythe Twinmounter setje rondzwerven? :)
    Freddy :D
    Ik heb EVGA proberen te bereiken, maar die sukkels laten niks horen... weet jij misschien wanneer de X58 SLI FTW3 uit komt? :)
    Bedankt!
    Maar, uhm, ik ben nog ergens achter gekomen. :rolleyes:
    Ik denk dat ik met de Mini's die ik in bestelling heb staan niet uitkom.

    Kan ik die nog veranderen naar deze:
    G1/4 naar G1/4 (2x OD) Verbindingsstuk Silver Shining

    Wouter
    Haha Freddy, ik ben lekker bezig.
    Kan ik bij deze bestelling nog wel wat toevoegen.

    2-Pin Verlengkabel 30CM

    Aan bestelling #14444.
    Heb gelijk al 3 eurie overgemaakt :)
    Bedankt!
    Freddy,

    Ik heb gisteravond een bestelling geplaatst waarvan de sr-1 360 radiator nageleverd moet worden. Enig idee wanneer je die binnen gaat krijgen?

    Groet,

    Patrick
    Hey Freddy,
    Is mijn bestelling #144419 al verstuurd?
    Want heb nog een bestelling geplaatst, wat ik was vergeten, kunnen deze er nog bij?
    dat is waar... Op andere fora waar ik niet zo actief ben verander ik em wel.. voor hier zal ik er nog even over na denken..
    Freddy... Ik wil mijn forum gebruikersnaam veranderen... welke moddereter moet ik daar voor hebben om dat voor me te doen??

    Mvg
    Thierry
    Freddy,
    EK had me een link gestuurd met waterblocks die op mijn mobo zouden passen. Maar heb geen idee wat er op de plaats waar ik een vraagteken heb, moet plaatsen.
    ASUS P5N72-T
    Gallery

  • Laden...
  • Laden...
  • Laden...
Terug
Bovenaan