• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.
Johnny
Waarderingsscore
9

Profiel berichten Laatste bijdragen Berichten Over mij

  • aha... werkt dat zo... ik gebruikte de profielboodschappen eerder niet... ik zal het nu goed gebruiken...

    Ik gebruik win7 en NOD32 als virus scanner
    Hey, hoeveel en welke Sleevings/Heatsinks heb je uiteindelijk genomen? :eek:)

    En het sleeven nog gelukt?
    hej. heb pas deze gekocht > EK-Mosfet ASUS X58 KIT - Acetal < met deze plaatjes voor op de achterkant van het bord > EK-Backplate Mosfet ASUS 1, 3, 3a < Maar ze komen niet overeen met de mosfet blokken. Welke plaatjes passen wel op die mosfet kit ?
    okays prima we spreken zowiezo nog wel
    weet niet of t adres nog in me tomtom staat weet t globaal nog ongeveer lol maar als je t nog es geeft dan heb ik t zeker
    HighFlow Computer Cooling Shop - Uw shop voor PC waterkoeling, luchtkoeling, modding, behuizingen en gaming! - Johnny

    Dit is gewoon even van x aantal kabels uitgegaan he.
    Je moet nog wel tellen hoeveel FAN kabeltjes (of andere 2-3PINs) en hoeveel MOLEX (of een bundeltje SATA-DATA) kabels je hebt.


    Bovenstaande is voor pakenbeet:
    12x 3PIN FAN
    8x 4PIN MOLEX

    Er vanuitgaande dat de gemiddelde FAN kabel 50cm is. (MOLEX verschilt natuurlijk).

    Die Heatshrinks zijn ook erg ruim genomen, je hebt ongeveer 3 tot 5 cm nodig voor 1 kant.

    Dus voor 20 kabels heb je 40 stukjes van 3~5cm nodig.

    Ik zou trouwens ook Tie-wraps gebruiken.
    Dus:
    Kabel > Sleeve > Tie-wrap > Heatshrink.

    Zodat de sleeve niet losschiet onder de Heatshrink door.
    Maar dat is een persoonlijke voorkeur.
    is goed hoor heb t niet allemaal bekeken hoe en wat precies maar lijkt me wel ok die prijs
    donderdag rond 1930 - 2000 zo beetje ? dan kan ik eerst effe eten enzo en rij ik niet in de spits
    Hey,
    Je moeten kijken hoeveel MOLEX kabels je wilt sleeven en hoeveel FAN kabeltjes. (3pin).

    Voor molex heb je de iets grotere nodig. (of wil je de MOLEX per kabeltje (dus 4x) sleeven?).

    Optel sommetje maken:
    x aantal MOLEX (4 PIN)
    x aantal FAN (2~3 PIN)
    x aantal overige (hoeveel PINs).
    die moest vandaag naar t ziekenhuis dus is er niet van gekomen bij m , ik laat t weten als ik wat weet ;)
  • Laden...
  • Laden...
  • Laden...
Terug
Bovenaan