• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.
Thierry
Waarderingsscore
5

Profiel berichten Laatste bijdragen Berichten Over mij

  • ...Ik heb toch maar besloten om de aquaero te gaan gebruiken wat ongeveer wel te vergelijken is alleen persoonlijk vind ik de software van de aquaero wat mooier werken maar de koolance heeft weer veel meer aansluitingen en vermogen.al met al werkt het prachtig......veel plezier ermee!
    Oke :p heb zopas wel een leuke GTX260 (80eu) te pakken gekregen voor weinig, die gaat nu naar de pc van mijn vriendin en de 8800gt's gaan de deur uit :p
    Kan je volgende keer op mijn naam klikken en dan reply-en je reageert nu op je eigen pagina :p


    Anyways, welke OS gebruik jij + virus scanner?
    Ik wissel vaak van providervoor de nieuwsgroepen maar XS is wel 1 van de betere van met moment... nu heb ik ff niets maar van de week maar weer eens een XS nemen...

    Ik gebruik daar altijd alle 20 connecties en heb dan nergens problemen mee
    Bij welke nieuwsgroep provider zit jij?


    Als ik met nieuwsgroepen 6 conencties gebruik heb ik nergens last van, als ik bv. 20 connecties gebruik, dan lagged mijn gehele internet erg hatelijk.

    UPC zegt dat het aan mijn pc ligt, word er gek van.

    Ik heb mijzelf ermaar bij neergelegd..


    Ik zelf zit bij XSnews maaar haal op dit moment 2.51MB/s :mad:
    Hey Johnny...

    Ik heb idd ook 60mbit van upc..
    Bij werkt alles zo als het zou moeten en haal als ik een goed payserver heb bijna altijd een snelheid van zo rond de 7000kb/s en dan kan ik daar naast gewoon surfen en zo...

    binnenkort eens 90Mbit proberen want ik betaal nu nog de oude prijzen en als in naar 90 ga betaal ik het zelfde als ik nu voor 60 doe...
    Hey kerensky

    ik zie dat ook jij upc 60mbit heb als abbo.

    Werkt die goed bij jou?
    Kan je met volle snelheid downloaden + surfen/ skypen etc?
  • Laden...
  • Laden...
  • Laden...
Terug
Bovenaan