• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.
Freddy
Waarderingsscore
1.164

Profiel berichten Laatste bijdragen Berichten Over mij

  • Freddy,

    Ik heb net mijn bestelling gekregen, alleen past de Bitspower G1/4 silver shining rotary angel niet in de schroefdraad van de M20*1.5 to G1/4 reservoir fill cap adapter. Ik heb dit al eerder meegemaakt met Bitspower producten, afwijkende maat of gewoon meer kracht zetten? (bestelnummer 11171)
    hej freddy heb net wat bij je besteld shrinks en anti knikveer hoop dat het op voorrraad is, zit in nood zonder shrinks :p
    voor die andere bestellingen had k ook geen screenshot gestuurd lol.

    de laatste drie, maar de centen ervan zijn binnen dan?

    want t duurt meestal wel paar dagen he?
    wou vant weekend al bestellen extra sleeving ma hosting lag plat
    freddy, heb een bestelling sleeving gedaan, kan die ook snel verzonden worden?

    die vorige 4meter is al op seg, dat gaat er nogal door????

    dan nu maar gelijk 10 meter besteld lol.

    trouwens betalingen al ontvangen van vorige bestellingen?
    nou omdat ik pas ook al een vette waarschuwing gehad heb op youtube van sony records omdat ik bepaalde muziek gebruikt had bij mn filmpjes , dus dacht misschien doet lian-li ook moeilijk omdat ik hun logo gebruikt hebt ;) maar oke ik laat m zo ik zie t wel :)

    thanx
    Goeienavond Freddy
    Ik heb afgelopen week wat spulletjes bij je besteld en dat is allemaal goed aangekomen. Daar zat o.a. een PCI bracket met 4x G1/4" aansluiting bij, daarover wil ik even melden dat het omgezette randje (wat voor de stevigheid zorgd) net iets te ver naar onder doorloopt , waardoor het randje bij mij op het moederbord drukte waar toevallig een paar printbaantjes lopen en daardoor kort sloot waardoor de computer bij het aanzetten gelijk weer uitging. Toen ik erachter kwam waardoor het kwam bracket eruit gehaald en een paar millimeter van het omgezette randje af gevijld en weer terug geplaatst en de computer starte weer gewoon op.
    Misschien had ik een maandag morgen bracket maar ik wilde je het toch even melden
    Freddy heb je al die Lian Li HDD Converter (2.5 - 5.25) HD-520 vandaag binnen gehad?
    Anders doe ik mijn bestelling wel zonder die converter want ik wil morgen die andere spullen binnen hebben
    Hey Freddy,
    Ff een vraagje over het Plexiglas 130 x 380 mm. Plexiglas 130 x 380 mm

    Hoe dik is dit? iets van 3-5 mm ofzo?
    Bedankt :)
    de yate loon red neon fan 140mm en rubber edge trim zit er niet bij in de lijst die k net via email kreeg.

    had k ook bijbesteld en al betaald online
  • Laden...
  • Laden...
  • Laden...
Terug
Bovenaan