• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.
coolfris
Waarderingsscore
11

Profiel berichten Laatste bijdragen Berichten Over mij

  • Zal m'n laatste dingetje wel even sneaky hier prikken:



    [IMG]

    [IMG]

    [IMG]

    Dit was wel verfrissend om te doen. :D Kleinste CPU loopje dat ik tot nu toe gemaakt heb.


    edit: 't staat nu in het ghetto draadje hier.
    haha, ik crunch al lang niet meer :)
    wat voor radje is dat trouwens, al de rest herken ik wel :)

    oh, btw, ik wil V1000 actie zien :D, zo meteen komt er misschien nog wat van mij aan ;)
    idd de P5K Premium hiervoor uit de doos gehaald. Ben nu aan het installeren en kom gelijk weer de shit tegen waardoor i in die doos is beland. Maar met wat extra gedoe krijg ik 'm wel aan het chrunchen. :p

    Als i klaar, draaiende en een beetje opgeruimd is zal ik er wel een paar pics van maken voor het gettho topic ergens hier.


    @88Gamer88: Hierdoor alweer niet online geweest. (A):079: Morgen maar weer eens eeen poging wagen na elven wanneer ik thuis kom van mijn werk. :)
    jij speelvogel, wel 'n mooie Ghettochuncer, moet dat niet cruncher zijn? :D, en is dat je oude P5K Premium?


    aan het werk !

    en ik morgen aan het typen :D
    Getthochuncher :p

    edit: chruncher :D



    Zal morgen msn even aan zetten. :)

    edit; vandaag dus...het is alweer vroeg. :P
    Deze kast is niet te koop. Hij staat afgeschermd van stof :icon_wink: te wachten tot het zijn beurt is om gevuld en gemod te worden.
    :032:

    Heey Coolfris, ik hoorde/las dat jij een Mountainmod kubus ding had die stof stond te happen op niks af.
    Zou je deze misschien willen verkopen?
    Zo ja, voor hoe veel? :p
  • Laden...
  • Laden...
  • Laden...
Terug
Bovenaan