• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.
S
Waarderingsscore
1

Profiel berichten Laatste bijdragen Berichten Over mij

  • hehe dus dan kan ik beter die verleng kabels gesleeved kopen ;x

    Single Braid Sleeved 12" 6 Pin PCI-Express Extension Cable (CB-6M-6F) - FrozenCPU.com
    rol sleeving is 37,50 en dan de kabels nog dus dan kom je ook niet goedkoop uit , en vergeet de toolset niet die is ook dacht ik 15 euro dus dan kan t wel kloppen ;)
    dan is de uitdaging van t zelf modden weg en dat is nou juist zo leuk eraan .... en de trots als t allemaal gelukt is zorgt ervoor dat je blijer bent met t eindresultaat ... ik zeg oude case pakken voordat je gaat beginnen en leef je daar eens op uit .... ik ben weg moet nog ff wat dingen doen hier ;)
    is gewoon een kwestie van uitboren en plaatsen is ook een peace of cake man komop beetje lef tonen in je log ;) ik had de raven binnen en een uur later hing de dremel al te gillen :) was voor mij de eerste keer dat ik zo'n apparaat in mn handen had dus niet bang zijn gewoon doen
    poedercoat hoeft helemaal niet duur te zijn ik heb een keer mn hele brommert laten doen voor 175 guldens dat was wel in nijkerk maar toch ff zoeken en er is heus wel in de buurt 1 die t kan doen

    zoiets

    Poedercoaten | NedCoat Poedercoatsysteem

    btw als ik op dit moment een case zou nemen zou ik toch voor de tj07 gaan of de raven natuurlijk :)
    WCUK Powdercoating - WaterCooling UK Forums | Home of Thermochill UK

    dit is ook wel supermooi, had ik eerder ook al naar zitten kijken, maar wel prijzig :eek:
    ja die xspc dat is mn reservoir maar die gaat binnen een aantal maanden vervangen worden door een xspc dual met 2 pompjes eronder :) deze pomp en res gaan naar mn zwagertje in zn banchetto en ik heb nog een RX360 liggen die wil ik gaan verzinken in de achterkant vd case maar dat is allemaal nog pril eerst tekenen voordat ik de dremel er weer in zet ;)
    je wou toch die kaarten zien

    YouTube - Black-Edition.NL upgraded

    niet op de zooi letten hoor ben nog lang niet klaar maar baal dat je geen spullen kan afhalen ! tot die tijd geen updates van mij :)
    Vind t vreemd dat mn 3dmarks06 niet omhoog is gegaan :( zal wel iets niet goed zijn gegaan want t beeld is 100 keer mooier
    okey , thanx zat te denken om m ook te gaan scoren vandaag maar dan blijf ik nog wel even hangen bij mn G15 ... ik gebruik mn schermpje altijd voor de temps van coretemp en was nieuwsgierig of die dan een beetje netjes in kleur op t schermpje kwam ?? want dat oranje is wel errug oldschool aan t worden
  • Laden...
  • Laden...
  • Laden...
Terug
Bovenaan