• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.
dopestuff
Waarderingsscore
10

Profiel berichten Laatste bijdragen Berichten Over mij

  • okays cool ja de multi kan je ook alleen aanpasen met unlockte cpu
    ik wil gaan proberen unlocken met silverlijm die heb ik besteld komt volgende week , dat is "bison elektro" kost wel 20 euro die lijm maarja .. wil t toch proberen aangezien potlood t maar zelden doet en ook blijft doen vanwege de lasercuts tussen de L1 puntjes
    Index of /downloads/bios/mb hier werken wel links staan nog meer biossen van ander spul tussen ook mischien interessant
    lol ik las je berichten op dat forum iedereen verbaast dat t onderwerp weer verder ging na jaren .. ach waarom niet he wat is oud ... die 5 jaar is niets mensen moeten hun hardware eens leren waarderen en t kan zat jaren mee
    ik heb die bios 26 ( NF7D_26.BIN ) als t goed is dezelfde die jij hebt dan
    als t maar de goede file ook is .. ze hebt t soms dat mensen gaan klooien
    de changelog lijkt wel ok die erbij zit ;
    Disclaimer :
    This is a MODDED BIOS only for ABIT NF7 or NF7-S Rev2.0 motherboard.
    Please use it at your own risk. ABIT & tictac is not responsible for any damage
    as a result of using this modded BIOS.

    D26 Manta Rays XT BIOS update as follows;
    Change Log from D26 Black Mantaray-L12 : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

    deze XT lijkt de beste keus wel ook als ik alles zo snel heb doorgelezen

    heb nog 1 vraag ; heb je daar ook een cpu geprobeert die standaard 133 fsb heeft
    of alleen 166 mhz cpus`s ?
    liet zien , toen zette ik de fsb terug naar 144 en toen was t ok kon gelijk normaal weer booten
    beide cpu`s zijn standaard 133 fsb als ik hoger ga klokken zegt tie t is een xp2100 xp2200 .. maar de multi blijft gelijk en doet ook niets al verander ik t hij blijft gelijk
    zelfs met ondergeklokte ram maakt t niet uit bij 145 fsb zo beetje gaat t mis
    en me ram kan een heel eind komen richting 440 plus de voltages al hoger geprobeert ervan en dat maakte ook niets
    dus ; of de bios 26 is beter .. of ik zie iets over t hoofd zodat de pci over de nek gaat
    en de onboard sata is ook een probleem daarom nu maar even die externe controller
    of weer terug gaan naar ide want de sata snelheid is ook erg laag als ik test met crystal mark , dat kan natuurlijk ook komen doordat t in een pci slot zit en niet in een pci-x slot waar die controller ook in kan
    dus zo beetje 1850 voor de xp2000 en 2150 voor de xp2400 kan ik redden maximaal
    das wel jammer
    tnx dope ja idd lijkt ook tzelfde bord wel aan de infos te zien
    alleen t bios is iets anders de vdd zie ik staan die heb ik niet bij mij is t chipsetvoltage
    zal optzelfde neerkomen mischien ..
    je hebt bios 26 en ik bios 27 scheelt een maandje
    wat doe ik nu niet goed dat ik me pci overstuur .. want dat is wat er gebeurt neem ik aan de cpu moet zeker hoger kunnen trouwens allebei wel de xp2000 en de 2400
    ook al zijn ze gelocked
    de boel word ook niet echt warm de xp2400 is zelfs koeler dan de xp2000
    heb er een extra fan voor staan die dwars door de koeler heenblaast
    dus daar kan dat toch neit mee te maken hebben zo hoog is t niet geklocked ook
    ook de vcore verhogen helpt niet , op 145 fsb zo beetje dan is t ineens onstabiel
    gaat rebooten of hij wil niet boten ermee
    en mijn 12 poort pci raidcontroller begaf t effe met booten dat die de "bios not installed"
    Index of /pub/download dit heb ik uitgevonden als een makkelijker overzicht voor alle abit software
    ik denk dat jij de nf7215 bios hebt mischien ? (nf7215.exe)
    ik durf niet te zeggen of deze ook voor mijn bordje geschikt is
    vind t een beetje vaag eigenlijk
    je hebt nf7-s , nf7-s2 , nf7s2g en nf7-s 2.0
    als ik op me bordje kijk zie ik duidelijk staan NF7-s v2.0 op de sticker dwars langs de pci sloten en op de chip met de groene sticker staat NF7-S

    zou graag de bios gaan flashen als t kan want die laatste is toch stuk nieuwer

    uit de release notes van deze nf7215.exe :
    BIOS release 1.5 for NF7-S2,NF7-S2 for China,NF7-S2G


    Release information:

    [ENGLISH]

    1. Enhance CPU compatibility.
    2. Add new DRAM timing items.
    3. BIOS compiled date: 04/07/2005

    mijn huidige bios is van 22 november 2004

    kan niet uitvinden hoe en wat t verschil is tussen al die versies
    hey heb effe gekeken naar me bios
    in averest zie ik t volgende ;
    nforce2 ultra 400
    bios type : award 11/22/04
    moederbord ID : 11/22/2004-nvidia-nforce-6A61BA1BC-27
    biosversie: 27
    biostype: award
    award bios type: phoenix-award bios v6.00PG
    system bios : 11/22/04

    ben benieuwd welke jij dan heb
    want zo te horen is er ergens een verschil dat je de pci kan vastzetten

    hoor t graag want ergens zijn er mogelijkheden nog dat kan haast niet anders
    Verzilverde copper spacer voor AMD Socket A (Duron / Thunderbird) - freezing hardware - uw partner voor pc-tuning
    Dear sir,

    the board is on its way to Croimans Chr Jo.

    Mit freundlichen Grüssen


    Katharina Hanneberg
    Service & Controlling

    HPM-Computer
    Dammweg 4
    Industriegebiet Gisselberg
    D-35043 Marburg / Germany

    Fax: +49 (0) 6421/ 340 – 438

    Mail: service@hpm-computer.de
    Web: HPM-Computer



    k zal morgen je pakje hebben en gelijk doorsturen na jouw ok?
    Met t swiftech nb-max blokje erbij te steken.
    hee man had ik nouw gelezen dat jij een mcubed in je kast heb.
    wil er mischien ook een kopen maar word dure combo met die alphacool lcd,
    vincent heeft zoiets van aqaucomputer en is iets van 69,95 met lcd
  • Laden...
  • Laden...
  • Laden...
Terug
Bovenaan