• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.
S
Waarderingsscore
1

Profiel berichten Laatste bijdragen Berichten Over mij

  • haha ik heb ook tijdje geleden een laptop gescoord :) dualcore enz enz voor paar tientjes :) mooi apparaatje hoor , wanneer krijgen we weer eens een update in je build ??
    hardware ruilen, verkopen inkopen vanalles, omdat ik veel hardware punten op hwbot wil halen, komt er dus wel wat door me vingers ja, waarom?
    Moet je even de afstand opmeten van socket tot zijpaneel.
    Als dat ongeveer 16CM is, dan past het.
    Helaas niet, elke leverancier/distributeur heeft hetzelfde probleem, we wachten allemaal op Cooler Master (als vanaf December 2008...).
    We zouden vandaag meer info krijgen eigenlijk, maar je raadt het denk ik al... Niks gehoord :(
    nee dat schiet niet echt op, moet morgen ochtend namelijk ook bij de pda shop zijn, kan ik morgen ochtend beter even langs alternate rijden.
    Ja, in de ochtend is het erg druk met het verwerken van alle orders/emails. Anders kan je het in de avond (tot 20:00) ophalen.
    Of zaterdag :)
    lijkt me ook sterk.
    Maar het is ook niet HET geheugen voor X58 chipset he ????

    k zweer voor I7 setup nog altijd bij Dominator, en heb al veel verschillnde triple channel kits gehad, maar domiantor klopt elke concurrent.

    k gebruik bios S21S Beta als je het E759 Classified mobo hebt : X58 Classified (E759) - S21S BETA BIOS
    hey,

    natuurlijk begrijp ik dat. Ik zoek wel een andere, er zwemmen meer visjes in de zee :) wel jammer, suc6 (gescheiden ouders zijn k*t, hier al zo'n 10 jaar :( )
    yeah still alive... man die Razer Mamba is een FUCKING lekkere muis gasten.... ja ik heb hem en ja ook nog 2e hands lol... iemand was 'm nu al zat... goh wat jammer :D
    ik ga m volgende week denk ik halen die G19 en nog een 120 rad :) en ook nog een fancontroller maar weet nog niet welke

    hoe draait jou cpu ?
  • Laden...
  • Laden...
  • Laden...
Terug
Bovenaan