• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.
S
Waarderingsscore
1

Profiel berichten Laatste bijdragen Berichten Over mij

  • nee, das geen probleem, allemaal klik systeem of paar schroefjes, meer niet, die kun je volledig uit elkaar halen.
    nee man ik heb hier ook nog sleeve liggen maar heb nog geen atx pin remover dus ik moet nog ff wachten :(
    Van wat ik er tot nu toe van begrijp, heeft Vista een probleem met overclocken van videokaarten, misschien de temperatuurswisseling, misschien het "misbruiken" van de drivers instellingen, ik weet het nog niet helemaal zeker :/
    tot hij pats zegt en nie meer werkt.

    vroeger zeiden ze dat mijne QX6700 onder Phase-change met 1.7Vcore veel was, maar hij werkt nog altijd bij nieuwe eigenaar dus, je moet er gewoon pech mee hebben dat em kapot gaat.

    En mits je QX9650 hebt, is een extreme juist?

    ook al verbrand je hem, krijg je gewoon een nieuwe mits het een extreme versie is met unlocked multi
    Moet je hier maar eens kijken, die overclocken niet slecht : AnandTech: Overclocking Intel's New 45nm QX9650: The Rules Have Changed
  • Laden...
  • Laden...
  • Laden...
Terug
Bovenaan