• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.
dark viper zwolle

Profiel berichten Laatste bijdragen Berichten Over mij

  • ja dat moet wel lukken. Als je bent ingelogd in de webshop kan je bij kassa de verzendmethode selecteren, dan zie je gelijk wat het kost (afhankelijk van gewicht).
    Dat is goed, idd jammer. Had het graag werkend gezien :(

    Als je uit USA gaat halen, vergeet niet dat je er nog +/- 21% aan BTW/Import nog bij op moet tellen.
    Tenzij je geluk hebt en het niet door douane wordt gecontroleerd :)
    Maar de kans erop is klein, gezien het met UPS gaat, die controleren vrijwel elke zending.
    Gaar :( Zeker weer een andere layout pcb. Om gek van te worden. Tegenwoordig steeds meer verschillende versies.
    Je bent voordeliger uit als je direct bij hen besteld, want zij doen niet (aantrekkelijk) aan resellers :(
    yo viper,

    welke rad heb je bovenin je case gezet ? want bij mij paste mn 120 tfc niet door de slotjes van de sidepanel of heb je gedremelt ?

    thanx alvast
    Dat is mooi man! Muziek en de daarbij horende rechten altijd, lastig :( Als je de final versie hebt, laat maar weten. Dan voeg ik het toe bij de productomschrijvingen van de top ;)
    Ja die is op voorraad gekomen. Als je iets gaat bestellen, graag even notitie erbij zetten dat Nexus Adapter mee gestuurd moet worden :)
    Die kan je op het forum posten bij Handleidingen. En ik kan de link naar het filmpje bij productomschrijvingen plaatsen :)
    Ik zal morgen even kijken voor je, maar volgens mij zijn ze dicht ivm Goede Vrijdag. Wat helaas inhoudt dat ik het pas zaterdag kan halen en je het pas woensdag hebt door Pasen.

    Als ik hem verkoop, verkoop ik hem bijzonder goedkoop in vergelijking met de rest op het forum. Probleem is alleen echter dat ik zo weinig tijd heb, voor de hele ombouw ivm werk en nieuw huisje. Maar ik vergeet je niet iig.
  • Laden...
  • Laden...
  • Laden...
Terug
Bovenaan