• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.
Johnny
Waarderingsscore
9

Profiel berichten Laatste bijdragen Berichten Over mij

  • Bedankt,

    Erg jammer dat de ledjes zo fel zijn :(



    ik denk dat ik dan gewoon dezelfde fan controller erbij doe.

    Ziet er denk ik best tof uit zo 2 fan die controllers :D
    Wat dopestuff zegt klopt. Met meerdere fans aan een kanaal riskeer dat je jouw fan controller doorbrandt.
    Daarom is een 2e controller aan te raden, of de controller te vervangen voor een Rheobus Extreme.
    Nieuw [23-09, 00:55] JerVR6 jij wou 7200rpm
    Nieuw [23-09, 00:55] JerVR6 ECO
    [23-09, 00:20] Johnny en dan nog zegge dat je er niet aan kan komen weekje terug
    [23-09, 00:12] JerVR6 6 gebruikt, 4 in verpakkinggg
    [23-09, 00:12] JerVR6 stuk of 10
    [23-09, 00:12] JerVR6 2tb eco's
    Ja geen probleem, gewoon even bij notities vermelden wanneer je het wilt ontvangen.
    Dan versturen we het een dag ervoor.
    Als je bedoelt de 100% savegame.. die werkt bij mij ook niet.

    Je eigen savegames terugzetten kan wel maar dan moet je eerst de eerste missie even saven in het huis van Roman, en dan je "oude" savegames over de nieuwe heen gooien dan werken die wel... maar zoals jij vroeg die savegame van internet dat kreeg ik ook niet voor elkaar helaas... ik heb nu wel alle 200 pigeons kapotgeschoten dat wel :D

    Even patch 1.0.3.0 erop zetten dan kan je niet meer online maar het ging me toch alleen om de pigeons: GTA IV Script Mods - Pigeons Detector Plus v1.1
    Thanks :)
    Promoten hoeft denk ik al niet meer, die staat bij de meeste reviews en testen al bovenaan :)
    ik zoek eigenlijk alleen ddr2 800 om even te testen.
    Het liefste stap ik daarna over (als het aan het RAM ligt) op ddr2 1333
    Games is ook niet meer te concurreren. Je kan hier misschien nog korting krijgen als je 10 stuks tegelijk besteld: www.gcshop.nl. Waarschijnlijk niet veel of helemaal niets, want ze zijn al heel scherp geprijst :) Tis overigens ook een betrouwbare winkel, heb er al vaak besteld plus de eigenaar ken ik ook, was daar vroeger klasgenootjes mee :)
  • Laden...
  • Laden...
  • Laden...
Terug
Bovenaan