• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.
Source
Waarderingsscore
2

Profiel berichten Laatste bijdragen Berichten Over mij

  • Zullen we anders de discussie voortzetten in een apart topic? We zitten al bijna aan een hele pagina Eagle Creek discussie. :p
    Jammer, maar als jij je spullen snel nodig hebt, annuleer het maar.
    Ik kijk binnenkort anders zelf wel even bij de Franse site, want er staan gewoon een aantal erg leuke dingen tussen.

    Maar ik wil wel foto's zien van de spullen die jij hebt besteld. :p
    Wat wil je bieden voor het mobo?

    Ik ben zelf persoonlijk erg slecht in prijzen noemen :$
    Source, jij zoekt een ddr2 mobo + geheugen?
    Ik ga mijn gehele pc verkopen

    Asus P5K Premium en geheugen van corsair 4x1gb pc6400 ddr2:)
    Ja prima, bestel alles maar.

    Die 4:1 dualwall zijn handig om kleine connectors die erg in het zicht en onder een hoek zitten goed vast te zetten.
    Je hebt gelijk, hij staat wel op de productpagina, maar niet bij het bestellen zelf.
    Mochten ze het niet hebben annuleer het dan maar, geen probleem.

    Inderdaad heatshrinks, doe er anders 2m 3/16" 4:1 dual wall bij en 1m 1/2". En nog 2m luminous in 3/8 ".

    Sorry dat ik zo lastig ben. :p
    Prima, ik zit er niet direct om te springen. Zolang het er maar voor half juli is, want daarna ben ik op vakantie. :p En zelfs dan maakt het nog niet uit.
    Ik hoor het wel als het binnen is.
    Groetjes,
    Jacco
    Jij woont in Zoetermeer toch? Ik denk dat het dan handiger is om hem op te halen.
    Moet ik het dan contant meenemen, of wil je het nu overgemaakt hebben?
    Nogal inderdaad, maar sommige dingen vallen weer enorm mee, $ = € prijzen.
    Deze is trouwens tof. Kan die er nog bij?

    En zie dit ding eens op de Franse site. :lol:
    Nee nog niet geupdate, verder eigenlijk nog helemaal niks mee gedaan.
    Alleen wat MP3's op gezet en natuurlijk foto's mee gemaakt :D
    Oh vet. gewoon te downloaden via SE website? Mijn C905 doet het trouwens gelukkig nog steeds goed. Ben nog steeds bang dat die gaat flippen net als jouw vorige haha
    Thanks voor de link!
    Verkopen zij speciale sleeves of van sleeve van beter kwaliteit?
    Die prijzen in Europa slaan trouwens ook nergens op :p

    Cable Organizer France - passe cable, gaine electrique, gaine annelée, Yellow Jacket, Gaine tressée, bentley harris, Expando,Gaine thermorétractable, fluke, baies serveur, rack, goulottes, chemins de cable, velcro, serre-câbles, Fluke

    We worden dik opgelicht hier :|
    Verzenden van 5 meter uit Frankrijk is even duur als 16 Meter plus verzenden uit USA :|
    Sorry dat ik niet eerder kon reageren, heb net vandaag mijn pc weer in elkaar gezet nadat ik alles gesleeved had. :p

    Als je het zou kunnen bestellen, graag.
    Dan maak ik er wel €20 voor de moeite. Oke?

    Leuke spullen trouwens op die site. :)

    Laat maar even via PM weten waar ik het naar over moet maken.

    Groetjes,
    Jacco
  • Laden...
  • Laden...
  • Laden...
Terug
Bovenaan