N Nils Highflow Clan Member 10 februari 2010 #1 Freddy is jarig jongens! Hier de felicitaties dus! Gefeliciteerd freddy, hoe jong ben je eigenlijk geworden? [ame=http://www.youtube.com/watch?v=dePMU8R131s]YouTube - happy birthday[/ame]
Freddy is jarig jongens! Hier de felicitaties dus! Gefeliciteerd freddy, hoe jong ben je eigenlijk geworden? [ame=http://www.youtube.com/watch?v=dePMU8R131s]YouTube - happy birthday[/ame]
Joren New member 10 februari 2010 #4 Feliciflapstaart en mogen Freddy en Highflow nog lang meegaan!:023:
dopestuff Moderator Forumleiding 10 februari 2010 #5 jaaaa felies freddy!! dat je nog maar lang zo een mooie zaak mag blijven houden
MrGiorgio De Planner 10 februari 2010 #7 Hey gefeliciteerd Freddy! Nog vele jaren Highflow gewenst. En dat er nog maar vele goede gekoelde jaren mogen komen. :033:
Hey gefeliciteerd Freddy! Nog vele jaren Highflow gewenst. En dat er nog maar vele goede gekoelde jaren mogen komen. :033:
Freddy Administrator Forumleiding 10 februari 2010 #8 Dank allen! Ben maar liefst 27 jaren nu! OMG, de 30 begint nu echt snel te naderen
Katsie New member 10 februari 2010 #11 27.... ouwe sok ! congrats he, en maak er nog een fijne dag van
Sparky Highflow Clan Member 10 februari 2010 #12 gefeliciteerd freddy:041::041: (dan schelen we maar 1 dagje ik ben gisteren 27 geworden :045: )
R Richard_d Junior Member 10 februari 2010 #13 Van harte gefeliciteerd! Mooie leeftijd hoor. Ik moet nog 2 maanden tot de 27 Begin je het al te voelen? :icon_lol:
Van harte gefeliciteerd! Mooie leeftijd hoor. Ik moet nog 2 maanden tot de 27 Begin je het al te voelen? :icon_lol:
Freddy Administrator Forumleiding 10 februari 2010 #14 @ Plasma, jij ook nog gefeliciteerd @ Richard, wat bedoel je? Dat je je oud begint te voelen? Dat deed ik op mijn 26e eigenlijk al
@ Plasma, jij ook nog gefeliciteerd @ Richard, wat bedoel je? Dat je je oud begint te voelen? Dat deed ik op mijn 26e eigenlijk al
Alex Bezig met houten pc... 10 februari 2010 #17 Gefeliciteerd Freddy . En ik betwijfel of je de oudste hier bent (en dan heb ik het niet over 2 maanden verschil ).
Gefeliciteerd Freddy . En ik betwijfel of je de oudste hier bent (en dan heb ik het niet over 2 maanden verschil ).
Johnny Moderator Forumleiding 10 februari 2010 #18 Freddy gefeliciteerd En daarbij ook HighFlow gefeliciteert met al dik 2 jarig bestaan
Vannos upgrading....... 10 februari 2010 #19 ja Gefeliciteerd freddy, Hopelijk worden je verzending er niet minder snel op naarmate je ouder word hihi
ja Gefeliciteerd freddy, Hopelijk worden je verzending er niet minder snel op naarmate je ouder word hihi
Duriel Junior Member 10 februari 2010 #20 Joren zei: Feliciflapstaart en mogen Freddy en Highflow nog lang meegaan!:023: Klik om te vergroten... Voor jou is het felicifapstaart he... Maargoed, Freddy, van harte gefeliciteerd Hoop dat je een leuke dag hebt (gehad)!
Joren zei: Feliciflapstaart en mogen Freddy en Highflow nog lang meegaan!:023: Klik om te vergroten... Voor jou is het felicifapstaart he... Maargoed, Freddy, van harte gefeliciteerd Hoop dat je een leuke dag hebt (gehad)!