• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Adresjes: Handige winkels en vaklui die je helpen bij het modden

Xtrafresh

It never hurts to help
Hier kan iedereen die een goed/goedkoop/prettig adres heeft voor winkels en vaklui zijn aanbevelingen posten, in deze eerste post zal ik de lijst compleet maken.

Allereerst een paar adressen die ik al weet:

Plexiglas:
PLEXIGLAS PERSPEX LICHTKOEPELS & PLAKPLASTIC vindt u bij BOUWPLASTICS

Carbon en kunstof:
Carbon Fiber Sheet and High Performance Carbon Fibre Products - Carbon Mods (verstuurt internationaal)
PolyesterShoppen.nl (beetje duur, maar wel uitgebreid)

Snijden in glas, metaal of acryl:
Waterstraalsnijden van Origineel en persoonlijk geschenk, helemaal zelf vorm te geven.

Powder Coating:
Link naar powdercoating thread: KLIK
 
Laatst bewerkt:
zolang ze ook voorbewerkt materiaal kunnen verwerken is het misschien een leuke optie. Veel bedrijven geven namelijk aan dat ze er niets mee kunnen omdat het al is gevouwen.

{edit:} net effe een mailtje gestuurd ben benieuwd naar hun antwoord
 
Laatst bewerkt:
De kutcompany? Echt? ECHT? :044:

Nouja, het ziet er wel naar uit dat ze mooie dingen kunnen maken in elk materiaal dat je zou willen voor een beetje mooie mod... hoe liggen de prijzen?

ik heb net effe een offerte aangevraagt om een gat in mn zijpaneel te maken dit is de reactie :

prijs euro 98.-- / stuk
+ maken machine tekening euro 48,--

levertijd: enkele dag, je kan er eventueel op wachten als het ingepland wordt.

voordeel is dat ze aangeven dat het kunnen snijden terwijl veel bedrijven aangeven dat het niet kan
 
ik heb net effe een offerte aangevraagt om een gat in mn zijpaneel te maken dit is de reactie :

prijs euro 98.-- / stuk
+ maken machine tekening euro 48,--

levertijd: enkele dag, je kan er eventueel op wachten als het ingepland wordt.

voordeel is dat ze aangeven dat het kunnen snijden terwijl veel bedrijven aangeven dat het niet kan
Yikes, wel erg duur dus... thanks :)
 
Die bouwplastics site is heerlijk. Lekker goedkoop ook. Voor 150 euro kan ik een volledige, dubbel gelaagde kast bouwen (5mm transparant, met 3mm blauwe accenten).
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan