U UnderGod New member 31 oktober 2010 #1 Hallo! Weet er hier iemand waar ik aan witte sata kabels kan geraken? Of heeft er toevallig iemand een paar van die kabels liggen? Prijs komen we dan wel overeen Thx! Greetz, Q
Hallo! Weet er hier iemand waar ik aan witte sata kabels kan geraken? Of heeft er toevallig iemand een paar van die kabels liggen? Prijs komen we dan wel overeen Thx! Greetz, Q
Thierry perfectly imperfect 31 oktober 2010 #2 Als je ze niet kan vinden kan je ze altijd nog wit sleeven...
Sw333t I Love my NUC 31 oktober 2010 #3 Heb me daar een tijdje terug ook helemaal gek naar gezocht (en nog steeds niet gevonden).
Blackruby Senior Member 31 oktober 2010 #4 Even snel gezocht: SilverStone Serial ATA Data Cable II with 90 Degree Connector Products Model: CP02 [CP02] : Performance-PCs.com, ... sleeve it and they will come
Even snel gezocht: SilverStone Serial ATA Data Cable II with 90 Degree Connector Products Model: CP02 [CP02] : Performance-PCs.com, ... sleeve it and they will come
Homienator New member 31 oktober 2010 #5 Caseking.de » PC-Zubehör » IDE- & S-ATA-Kabel » Serial ATA Kabel » InLine SATA Anschlusskabel gewinkelt 0,3m - transparent
Caseking.de » PC-Zubehör » IDE- & S-ATA-Kabel » Serial ATA Kabel » InLine SATA Anschlusskabel gewinkelt 0,3m - transparent
U UnderGod New member 1 november 2010 #7 Die zijn inderdaad transparant en niet wit, maar ik had dus vergeten bij caseking te kijken... Voor de geïnteresseerden: Caseking.de » HDD/SSD » Datenkabel - SATA » NZXT 4x SATA Kabel 60cm, black HSG - sleeved white Als ik het zo zie zijn dat gewoon 4 sata kabels samengesleeved, dus ideaal, mooie prijs ook voor 4 kabels ^^ Thx! Mag gesloten worden
Die zijn inderdaad transparant en niet wit, maar ik had dus vergeten bij caseking te kijken... Voor de geïnteresseerden: Caseking.de » HDD/SSD » Datenkabel - SATA » NZXT 4x SATA Kabel 60cm, black HSG - sleeved white Als ik het zo zie zijn dat gewoon 4 sata kabels samengesleeved, dus ideaal, mooie prijs ook voor 4 kabels ^^ Thx! Mag gesloten worden
Blackruby Senior Member 1 november 2010 #8 Ik denk dat Freddy deze ook in de shop kan opnemen. Dan moet je even een post in het desbetreffende topic plaatsen.
Ik denk dat Freddy deze ook in de shop kan opnemen. Dan moet je even een post in het desbetreffende topic plaatsen.
U UnderGod New member 1 november 2010 #10 Blackruby zei: Ik denk dat Freddy deze ook in de shop kan opnemen. Dan moet je even een post in het desbetreffende topic plaatsen. Klik om te vergroten... Zal ik even doen, kan het eventueel samen met de rest van de bestelling
Blackruby zei: Ik denk dat Freddy deze ook in de shop kan opnemen. Dan moet je even een post in het desbetreffende topic plaatsen. Klik om te vergroten... Zal ik even doen, kan het eventueel samen met de rest van de bestelling