Resultaten 1 tot 13 van de 13

Onderwerp: [GEVONDEN] S775 Moederbord

Master Elektronicus ProAce is a splendid one to beholdProAce is a splendid one to beholdProAce is a splendid one to beholdProAce is a splendid one to beholdProAce is a splendid one to beholdProAce is a splendid one to beholdProAce is a splendid one to behold ProAce's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 13-Jan-14
    Credits
    2.472
    Mentioned
    30 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    13

[GEVONDEN] S775 Moederbord

Voor mijn Server Case 2.0 ben ik, na het frituren van het oude bord, opzoek naar een Socket 775 Moederbord.

Deze moet aan het volgende voldoen:
    - matx
    - vga onboard
    - 4x ddr Ram (liefst ecc, maar niet perse)
    - 4x sata

En het liefst zo goedkoop mogelijk.
    Wie heeft er nog zoiets liggen en wil ervanaf?

Stuur me een pm, reageer op dit topic of stuur me een mail: Yorick.s@live.nl als je iets hebt.

Alvast Bedankt

Spy Member Zwelgje has a reputation beyond reputeZwelgje has a reputation beyond reputeZwelgje has a reputation beyond reputeZwelgje has a reputation beyond reputeZwelgje has a reputation beyond reputeZwelgje has a reputation beyond reputeZwelgje has a reputation beyond reputeZwelgje has a reputation beyond reputeZwelgje has a reputation beyond reputeZwelgje has a reputation beyond reputeZwelgje has a reputation beyond repute Zwelgje's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 23-Oct-10
    Credits
    539
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    30

Master Elektronicus ProAce is a splendid one to beholdProAce is a splendid one to beholdProAce is a splendid one to beholdProAce is a splendid one to beholdProAce is a splendid one to beholdProAce is a splendid one to beholdProAce is a splendid one to behold ProAce's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 13-Jan-14
    Credits
    2.472
    Mentioned
    30 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    13
    Helaas gaat dat ver boven mijn portemonnee en vindt ik het het niet waard voor zoiets oud

Zoek gewoon een simpel tweedehandsje waarop ik nog wat jaren kan prutsen

En heb DDR of DDR2 nodig

Spy Member Zwelgje has a reputation beyond reputeZwelgje has a reputation beyond reputeZwelgje has a reputation beyond reputeZwelgje has a reputation beyond reputeZwelgje has a reputation beyond reputeZwelgje has a reputation beyond reputeZwelgje has a reputation beyond reputeZwelgje has a reputation beyond reputeZwelgje has a reputation beyond reputeZwelgje has a reputation beyond reputeZwelgje has a reputation beyond repute Zwelgje's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 23-Oct-10
    Credits
    539
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    30
    dan is je budget wel heel laag

Ingeschreven
    Mon 13-Jan-14
    Credits
    2.472
    Mentioned
    30 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    13
    Dat klopt, maar het is ook erg oud, dus hoop dat mensen het wel kwijt willen

Ingeschreven
    Sat 23-Oct-10
    Credits
    539
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    30
    succes van mij lag al wat jaartjes geleden in de vuilnis bak

Senior Member ForresT has much to be proud ofForresT has much to be proud ofForresT has much to be proud ofForresT has much to be proud ofForresT has much to be proud ofForresT has much to be proud ofForresT has much to be proud ofForresT has much to be proud of ForresT's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 07-Jun-10
    Credits
    6.265
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    20
    Miss hier even kijken, of op MP uiteraard

Ingeschreven
    Mon 13-Jan-14
    Credits
    2.472
    Mentioned
    30 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    13
    Daar kijk ik ook steeds, maar komt weinig voorbij.

Wat ook kan/mag is een socket 775 bord met:
    - matx/atx
    - 4x sata
    - 4x DDR2
    - geen OEM
    - overclock opties (bios)
    - q6600 support
    (- 2 pci-e x16 sloten)

Hier is iets meer budget voor

Prijs voor die andere doe ik zo laag, omdat ik al over mijn budget ben van wat ik aan de build uit wilde geven

Remy Das Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond repute Das Experiment's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 20-Jul-10
    Credits
    2.245
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    45
    Ik heb als het goed is nog een Gigabyte GA-P35-DS3 liggen.
    Zal alleen even moeten kijken of die het nog doet.

Voldoet aan alles behalve 2x PCI-e sloten.

https://forum.highflow.nl/signaturepics/sigpic1739_2.gif

Ingeschreven
    Mon 13-Jan-14
    Credits
    2.472
    Mentioned
    30 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    13
    Als die nog werkt, wn je hem niet al te duur kwijt wilt, dan komt het helemaal goed

Remy Das Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond repute Das Experiment's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 20-Jul-10
    Credits
    2.245
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    45
    Komt wel goed.
    Word pas na het weekend dat ik hem kan testen voor je.

Heb hem zelf altijd gedraaid met een Q9450.
    https://forum.highflow.nl/signaturepics/sigpic1739_2.gif

Ingeschreven
    Mon 13-Jan-14
    Credits
    2.472
    Mentioned
    30 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    13
    Heb geen haast

Ingeschreven
    Mon 13-Jan-14
    Credits
    2.472
    Mentioned
    30 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    13
    je mag m sluiten das experiment

User Tag List