+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Chat plugin

Senior Member XenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant future XenoMorpH's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 14-Aug-08
    Credits
    8.828
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    31

Chat plugin

Is dit misschien een idee?
    https://www.cometchat.com/vbulletin-chat

Kost wel geld, maar misschien is er nog wel een ander alternatief voor de shoutbox...

Of wellicht deze:
    https://codecanyon.net/item/ichat-for-vbulletin/5844171
    INTEL 8700K
    ASUS ROG Strix Z370-F Gaming
    16GB Corsair Vengeance 3200MHzC16
    ASUS NVidia 1080TI STRIX
    Samsung 840 SSD 250GB
    Crucial BX200 SSD 960GB
    Crucial p1 M.2 SSD 1000GB

Senior Member XenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant future XenoMorpH's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 14-Aug-08
    Credits
    8.828
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    31
    Geen interesse? huidige shoutbox kan denk ik wel een opfrisbeurt gebruiken...
    INTEL 8700K
    ASUS ROG Strix Z370-F Gaming
    16GB Corsair Vengeance 3200MHzC16
    ASUS NVidia 1080TI STRIX
    Samsung 840 SSD 250GB
    Crucial BX200 SSD 960GB
    Crucial p1 M.2 SSD 1000GB

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    10.800.048
    Mentioned
    239 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    Het is niet geschikt voor ons forum versie. Het gehele forum mag overigens wel een opfrisbeurt gebruiken.
    Ik zat een tijd terug te kijken om over te stappen naar Xenforo.
    Nog een optie is om geen eigen forum te draaien, maar een HighFlow subreddit aan te houden of bij een ander groot forum.
    Want het forum wordt tegenwoordig niet meer zoveel gebruikt, mensen zijn luier geworden, registreren is teveel moeite en mensen zitten liever op Facebook groepen ofzo

Senior Member Hyperion is a glorious beacon of lightHyperion is a glorious beacon of lightHyperion is a glorious beacon of lightHyperion is a glorious beacon of lightHyperion is a glorious beacon of light
    Ingeschreven
    Sat 03-Apr-10
    Credits
    1.018
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    14
    Ik hang hier vrijwel elke dag rond... ik ben enkel niet spraakzaam.
    In tegenstelling tot irl hehe

uber-prutser the_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud of the_cyberspace's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 15-Jun-11
    Credits
    3.127
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    22
    Same here, ik kijk iedere dag wel even. En sindskort weer Facebook omdat ik de groepen mistte daar maar ik betrap mezelf erop dat ik daar niet zo heel veel (meer) kijk. Is toch een algemeen iets en Jantje en Truus zitten daar ook en die weten vaak nergens van en die roepen maar wat en denken het vaak nog beter te weten ook. Opzich geen ramp maar wil niet door eerst een lading onzin te scrollen voordat ik wat nuttigs tegenkom. Dat is zo`n beetje mijn ervaring met FB groepen.

En ik denk nie dat een forum uit eindelijk zal verdwijnen, sterker nog ik denk dat dat weer helemaal terug gaat komen. Maar dat is mijn gedachte over een forum.

En mochten er plannen zijn voor een forum upgrade, shoot me en zal helpen testen!

+ Plaats een Reactie

User Tag List

Forum Rechten