+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 18 van de 18

Onderwerp: U.s.s. Sulaco

Senior Member XenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant future XenoMorpH's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 14-Aug-08
    Credits
    8.517
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    30

U.s.s. Sulaco

Ik ben al ruim 4 jaar op dit forum actief (misschien niet super actief voor iedereen aangezien ik meestal wel veel lees en kijk ipv post), maar heb eigenlijk nog nooit wat gepost omtrent mijn eigen pc.

Zit meestal vol met ideeën, maar kan ze niet uitvoeren vanwege skills/materiaal/middelen/apparatuur/(lef, XD). Heb veel systemen gehad, alleen zagen ze er nooit echt strak uit en daar wilde ik dus wat aan doen.

Wat heb ik erin gestopt:
    Kast: NZXT Switch 810
    SPU: INTEL 3770K
    Bord: ASUS Sabertooth Z77
    Geheugen: 8GB Corsair Vengeance 1866MHzC9
    GFX: ASUS 7970DC2T 3GB
    SSD/HDD: Samsung 830 SSD 128GB / Samsung 1TB 32MBCache
    Voeding: Cooler Master Real Power M850 ESBA
    CPU block: Aquacomputer KYROS XT Waterblock
    Pomp: Swiftech MCP350
    Rad1: Swiftech Radiator MCR320-QP-K Black + 3x Gentle Typhoons 14k
    Rad2: TFC Xchanger 240 + 2x TFC Feser Triebwerk 18k

Mijn build heb ik vernoemd naar het militair ruimteschip uit de film Aliens. (Als het nog niet duidelijk was; ik ben een huge Alien fan ) .
    5239879359_c01bd16730_b.jpg

Als ik de skills en know-how had, dan had ik deze geprobeerd na te maken, maar dat wordt 'em niet dus. En dus wordt alles gewoon in de Switch gebouwd.

Ik hoop de DC2 ook nog eens onder water te zetten, maar dat komt later denk ik

Start:
    Eerst maar alles uit mijn oude Antec 1200:

IMAG0320.jpg

IMAG0321.jpg

En hop mobo+cpu+KYROS XT in de Switch:

IMAG0322.jpg

En kap eraf, zodat ik de Swiftech 360 rad kan monteren:

IMAG0323.jpg

Oops...verkeerd om ...kon ie er weer af en dus goed geplaatst.
    IMAG0324.jpg

Kabelbende aan de achterkant

IMAG0329.jpg

L-Stand voor de pomp.

IMG_5766b.jpg

Vast gezet met tie-wraps aan de achterkant:

IMG_5770b.jpg

Na het lektesten kon de kast mee naar buiten voor een (korte) foto-shoot!

Mijn Drainpoort

Heb voor de verlichting gebruik gemaakt van de IKEA RGB LED-strips
    Moet nog steeds kijken of ik ze kan aansluiten op een molex connector zodat ik deze kan aansluiten op de PSU en niet extern.

ff kleurtjes voor L3p en K.3nny, groen en roze....en blauw

En kon het niet laten, ff met een schaal model van de SULACO

I hope u liked
    Laatst gewijzigd door XenoMorpH; 02-12-12 om 00:00.
    INTEL 8700K
    ASUS ROG Strix Z370-F Gaming
    16GB Corsair Vengeance 3200MHzC16
    ASUS NVidia 1080TI STRIX
    Samsung 840 SSD 250GB
    Crucial BX200 SSD 960GB
    Crucial p1 M.2 SSD 1000GB

Oldscool. k.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond repute k.3nny's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 29-Aug-08
    Credits
    329
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    81
    Roze <3

Haha supper vet
    Long time lurker

Senior Member vincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond repute vincent's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 19-Jul-08
    Credits
    2.327
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    54
    mooi hoor, die case is ook wel wat voor WC...

Senior Member Stephan---pro is just really niceStephan---pro is just really niceStephan---pro is just really niceStephan---pro is just really niceStephan---pro is just really nice Stephan---pro's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 03-Jun-11
    Credits
    589
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    12
    Haha ben ik niet de enige met ikea kleur verlichting in me pc

Senior Member XenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant future XenoMorpH's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 14-Aug-08
    Credits
    8.517
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    30
    Hehe...idee komt ook van jou

Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk
    INTEL 8700K
    ASUS NVidia 1080TI STRIX
    Samsung 840 SSD 250GB
    Crucial BX200 SSD 960GB

Ingeschreven
    Thu 14-Aug-08
    Credits
    8.517
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    30
    Ik sta op het punt om bij Reinoud een aantal stickers te bestellen om op mijn PSU te plakken.
    Hierbij heb ik ff jullie inzicht nodig wat het mooiste zou zijn.

Hier mijn PSU:
    IMG_5787b.jpg

Er zit nu een lelijk CM sticker met specs.

Wat ik wil is de gehele PSU (de 2 zijkanten en de top-cover) met een 1 sticker beplakken, en wel met de volgende:
    sulaco2b.png

Of dat ik alleen de top-cover beplak met een losse sticker (de Weyland) en de zijkant beplak.
    Of dat ik alleen de zijkant beplak.

Suggesties zijn welkom
    INTEL 8700K
    ASUS NVidia 1080TI STRIX
    Samsung 840 SSD 250GB
    Crucial BX200 SSD 960GB

Oldscool. k.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond repute k.3nny's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 29-Aug-08
    Credits
    329
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    81
    voeding of drainline?
    Long time lurker

Ingeschreven
    Thu 14-Aug-08
    Credits
    8.517
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    30
    stickertje op de drain .... is een idee
    INTEL 8700K
    ASUS NVidia 1080TI STRIX
    Samsung 840 SSD 250GB
    Crucial BX200 SSD 960GB

Senior Member Adam Vandervorst will become famous soon enoughAdam Vandervorst will become famous soon enough Adam Vandervorst's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 11-Jul-12
    Credits
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    8
    nice... i like the pink one

btw ik heb ook ledjes van den ikea met al die standjes en kleurtjes
    without struggle there is no progress

Senior Member Asphiax has a brilliant futureAsphiax has a brilliant futureAsphiax has a brilliant futureAsphiax has a brilliant futureAsphiax has a brilliant futureAsphiax has a brilliant futureAsphiax has a brilliant futureAsphiax has a brilliant futureAsphiax has a brilliant futureAsphiax has a brilliant futureAsphiax has a brilliant future Asphiax's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 28-Nov-10
    Credits
    257
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    26
    Lekkere bak !

http://www.asphiax.wordpress.com for more SCIFI Crazyness

Ingeschreven
    Thu 14-Aug-08
    Credits
    8.517
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    30
    tnx, maar is nix vergeleken met jouw Eurisko en Borg . Ik durf te wedden dat jij wel een replica van de Sulaco kan na maken
    INTEL 8700K
    ASUS NVidia 1080TI STRIX
    Samsung 840 SSD 250GB
    Crucial BX200 SSD 960GB

Senior Member WiSK is just really niceWiSK is just really niceWiSK is just really niceWiSK is just really nice WiSK's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 25-May-12
    Credits
    992
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    11
    Clean build. Heel mooi

Ingeschreven
    Thu 14-Aug-08
    Credits
    8.517
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    30
    Binnenkort een update heb gisteren mijn EK7970 DC2 block binnen gekregen, moet alleen nog kijken wanneer ik tijd heb om hem te installeren, december blijft een drukke maand.
    INTEL 8700K
    ASUS NVidia 1080TI STRIX
    Samsung 840 SSD 250GB
    Crucial BX200 SSD 960GB

Ingeschreven
    Thu 14-Aug-08
    Credits
    8.517
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    30
    Binnenkort een update, krijg als het goed is morgen de stickers van Reinoud En heb ondertussen ook EK waterblock kunnen installeren . Moet alleen nog wat betere foto's maken
    INTEL 8700K
    ASUS NVidia 1080TI STRIX
    Samsung 840 SSD 250GB
    Crucial BX200 SSD 960GB

Ingeschreven
    Thu 14-Aug-08
    Credits
    8.517
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    30
    Zo......eindelijk tijd om update te plaatsen , altijd druk die dagen voor kerst.

Zoals eerder gemeld, heb ik kort geleden een EK7970 DC2 block aangeschaft om mijn build nu wat completer te maken. Helaas zorgden de drukke dagen en weinig zonlicht ervoor dat ik niet echt veel tijd had om hem in te bouwen en fatsoenlijke foto's te nemen met mijn Canon 1000D.

Van Reinoud Ramaker een aantal stickers besteld, 2 voor mijn PSU (1 reserve) en 1 doorzichtige voor het zijpaneel.
    En tja, soms kan je gewoon niet vertrouwen op Postnl!! Ze vragen mooi om een bijbetaling wanneer je een kaart ontvangt zonder postzegel, maar een vergoeding van het slopen van je poststuk is er niet bij:

1a.jpg. .1b.jpg
    1c.jpg

Valt me mee dat de stickers er nog niet uit waren gevallen door dat gat!! Ze waren iig ongeschonden.

10.jpg

En nu het pronkstuk: Het GPU koelblok:

EK-FC7970CD2.jpg

Met alle mee geleverde onderdelen:

IMG_5793b.jpg

En toen was het tijd om de boel maar eens te gaan vervangen:

De ASUS 7970 DC2.
    1.jpg

Hopla, alles losgeschroefd en koeler eraf gehaald.
    2.jpg

Tijd om de thermal pads aan te brengen, wat wel wat tijd in beslag nam.
    3.jpg

Hopla, block erop vast geschroefd en klaar
    4.jpg

Toen was de sticker van de PSU aan de beurt, dus eerst die lelijke CM sticker eraf snokken:

En toen zat er nog wat van die smerige lijmprut

Maar geen nood, daar hebben we wel wat voor:

En schoon!!!

Sticker erop (was overigens iets te groot, wel raar, had de CoolerMaster dimensies aangehouden).

En nu wat final pics....Enjoy.

Binnenkort weer wat meer, maar zit nog op wat onderdelen te wachten
    INTEL 8700K
    ASUS NVidia 1080TI STRIX
    Samsung 840 SSD 250GB
    Crucial BX200 SSD 960GB

Senior Member Reinoud Ramaker is just really niceReinoud Ramaker is just really niceReinoud Ramaker is just really niceReinoud Ramaker is just really nice Reinoud Ramaker's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 28-Feb-11
    Credits
    1.692
    Mentioned
    18 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    12
    Jeuses, die hebben goed hun best gedaan bij PostNL. En ik nog wel denken ik pak een envelop met een stevige achterkant. Gelukkig zijn de stickers er zonder kleerscheuren vanaf gekomen.

Zo heb ik de envelop in iedergeval ook niet verstuurd. Heb eventueel foto's van hoe ik het heb verstuurd. Zal ze straks even op de PM zetten. Dan kun je zien dat het zo niet bij mij de deur uit is gegaan.
    Laatst gewijzigd door Reinoud Ramaker; 26-12-12 om 16:34.

Geen modder eter CDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud of CDA441's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 27-Aug-11
    Credits
    2.851
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    20
    Nice, kastje ziet er gelikt uit postbodes kunnen hun werk soms niet goed afleveren zo te zien...
    Ik zeg altijd: als het niet past, moet je het laten passen.

Ingeschreven
    Thu 14-Aug-08
    Credits
    8.517
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    30
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reinoud Ramaker Bekijk Berichten
    Jeuses, die hebben goed hun best gedaan bij PostNL. En ik nog wel denken ik pak een envelop met een stevige achterkant. Gelukkig zijn de stickers er zonder kleerscheuren vanaf gekomen.

Zo heb ik de envelop in iedergeval ook niet verstuurd. Heb eventueel foto's van hoe ik het heb verstuurd. Zal ze straks even op de PM zetten. Dan kun je zien dat het zo niet bij mij de deur uit is gegaan.
    Ach ja...blijft PostNL he, dubbeltje op de eerste rang! Echte postbodes bestaan niet meer...

Zag ook meteen wel dat het niet jou fout was....was al lang blij dat ze er nog in zaten.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CDA441 Bekijk Berichten
    Nice, kastje ziet er gelikt uit postbodes kunnen hun werk soms niet goed afleveren zo te zien...
    Tnx
    INTEL 8700K
    ASUS NVidia 1080TI STRIX
    Samsung 840 SSD 250GB
    Crucial BX200 SSD 960GB

+ Plaats een Reactie

User Tag List

Forum Rechten