• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Salland Automatisering B.V. faillissement

Het is een tijd van komen en een tijd van gaan.
Dit gezegd te hebben, ik ga weer verder met mijn banaan.

despicable-mes-minions-and-the-despicable-banana.jpg
 
Ben er wel eens op locatie geweest, waren 'soms' goedkoper dan anderen. AZERTY zit nagenoeg om de hoek en is 9 van de 10 keer gewoon goedkoper.
In de begin jaren waren ze wel 1 van de gevestigde shops, maar kwaliteit hooghouden met een scherpe prijs eist zijn tol....helaas.
 
Klote voor Salland, heb daar de afgelopen jaren behoorlijk wat bestellingen gedaan (naar volle tevredenheid).
Raar om te lezen dat "een daling van de omzet en het aantal bestellingen" hiervan de oorzaak zijn.
Zeker gezien dit feitje:

Computerwinkel Salland won in 2006, 2008, 2009, 2010 én in 2012 de Hardware.Info Awards voor beste online hardware shop.

Denk dat ze geen antwoord hadden op het geweld waarmee andere webshops aan de weg timmeren.
Ze hebben het nog geprobeerd met Queen Systems als 2e naam, dat vond ik toen al een rare zet.

Jammer...
 
Wat ik best raar vind is dat jullie tevreden zijn van de shop, ik heb er een keer of 2 iets tot gekocht en nooit speciaal opmerkingen gehad, maar de eerste keer dat ik een RMA moest was zo'n hel vergeleken met andere shops dat ik het product uiteindelijk elders opnieuw gekocht heb. Ik ben dus absoluut niet te spreken over hun service en heb weet van gelijkaardige verhalen, van daar dat ik het ook maar logisch vind dat de boel toe gaat :p
 
: heel verhaal"
Heb geen problemen gehad met deze shop en je hoort sowieso altijd de slechte dingen en niet de goede. Ik geloof je best dat de service niet hun goede kant was, kan er alleen neit over oordelen aangezien ikzelf er geen ervaring mee heb gehad.

Azerty is opgericht door ex-medewerkers van Salland heb ik gelezen op tweakers. Missie geslaagd denk ik dan.. ;)
Ja dat lijkt me wel hehe....
 
Het is een tijd van komen en een tijd van gaan.
Dit gezegd te hebben, ik ga weer verder met mijn banaan.

despicable-mes-minions-and-the-despicable-banana.jpg

Beetje kort door de bocht. Er werken daar ook mensen die hun hypotheek moeten betalen en het gas en licht en voor hun kinderen moeten zorgen.

Ik heb er een aantal keren besteld en was er zelfs vorig jaar door gesponsord. Ik wilde net weer wat gaan bestellen (zonder sponsoring). Heel jammer voor ze.
 
Het is sneu, maar aan de orde van de dag helaas. Maar om nu bij elk forum hier nu bijna dagelijks bij stil te moeten gaan staan... nee bedankt.

En je kan prima een hypotheek betalen en gas,water, licht plus kids met een uitkering hoor. Waar ze gewoon recht op hebben.

Je doet net alsof het verliezen van werk het einde van de wereld is.. wat totaal niet zo is natuurlijk. Het is lastig en vraagt toch wel een flinke verandering in je levensstijl.
 
Het is sneu, maar aan de orde van de dag helaas. Maar om nu bij elk forum hier nu bijna dagelijks bij stil te moeten gaan staan... nee bedankt.

En je kan prima een hypotheek betalen en gas,water, licht plus kids met een uitkering hoor. Waar ze gewoon recht op hebben.

Je doet net alsof het verliezen van werk het einde van de wereld is.. wat totaal niet zo is natuurlijk. Het is lastig en vraagt toch wel een flinke verandering in je levensstijl.

Nou ben ik het eens met je dat we niet bij elk dingetje treurig moeten stilstaan. kijk bijvoorbeeld naar de schoenenreus of freerecordshop etc. etc. die hadden allemaal ALLANG kunnen inspringen op het online verkopen, hebben ze niet gedaan en gaan naar de klote jammer maar ze hadden een kans en die is niet gegrepen.

Ben het alleen niet eens dat je makkelijk alles kan betalen met een uitkering die zijn niet zo geweldig vandaag de dag.

iig Succes gewenst voor iedereen bij Salland.
 
Het is inderdaad jammer van degene die hun job verliezen, maar wie wil werken zal ander werk vinden, daar is er genoeg begeleiding voor.

Zeker genoeg begeleiding, maar vraag niet naar de kwaliteit...
Ik ben een jaar bezig geweest om iets anders te vinden met "hulp" van USG Restart.
Gelukkig had ik nog een contract, dus inkomen, maar als je thuis zit is dat echt geen pretje!
 
En ondertussen zijn ze van hun schulden af en zijn er een hoop klanten in 't zak gezet :sarc:
Zulke zaken zouden strenger aangepakt moeten worden. Nu is iedereen zijn geld er aan kwijt en kunnen ze terug een paar jaar verder, dan terug hetzelfde verhaal :(
 
Terug
Bovenaan