• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Welke kwalen heb jij allemaal?

Bedankt voor de respect. Het is echter niet allemaal slecht. Ik heb er nederigheid van geleerd en vooral het laatste jaar is mijn ego flink afgebrokkeld. Ik begreep eerder nooit hoe mensen gelukkig en bewust konden worden door hun tegenslagen, maar als het genoeg is om je te breken, dan verander je in alle opzichten en het voegt nuance en contrast toe in hoe je je omgeving waarneemt.
 
Kapotte rechter knie, linker pols met 5cm lang litteken en 82% bruikbaar en rond mijn 50e mssn nog 40%. Linker schouderpezen chronisch verslapt, eindigt in veelvuldige dislocatie van mijn schouder. En een zwak ruggetje xD
 
zal proberen het bescheiden te houden :D

2 kapotte polsen (oorzaak te hard getrained en een keer kapot geslagen door een aantal figuren met een honkbal knuppel 's nachts na een wedstrijd (slechte verliezers )

ik ben (wereld ?) record houder snelste hartslag (280 BPM :D) ooit. door nog onbekende oorzaak trad dit op ,ziekenhuis wist niet wat ze mee maakten daarna nog paar keer licht voorgekomen en nu de laatste 5 jaar niks meer gemerkt

migraine , echt zwaar irritant :S koppijn kotsen en proberen door te gaan (bijna dagelijks)

nekwervels naar de klote 3 jaar terug auto ongeluk ik stond stil in de file die eikel achter me rijd met 70 a 80 km/u achter in mijn bus (daarna was sporten niet mogelijk zoals ik gewend was )

verders voel ik me wel lekker :D
 
Sinds een aantal maanden speelt er hier nog wel aardig wat qua gezondheid, om kamervragen te voorkomen zal ik het hier neerzetten (in een kortere variant in ieder geval). Al vind ik het niet fijn om dergelijke zaken en publiek mede te delen, is het jullie in onwetendheid achterlatend ook niet een fijn idee. Vandaar dat ik dit met pijn en moeite zit te typen.

Uit een onderzoek dat gedaan is begin september is naar voren gekomen dat de teelbalkanker weer terug is, met daarbij uitzaaiingen door grotendeels de gehele onderkant (een van mijn nieren is al aangetast). Na wat chemo behandelingen is gebleken dat de cellen niet afnemen, maar nog steeds toenemen. Dit kunnen doktoren enigszins vertalen naar de levensverwachting, waarop ik circa 2 weken geleden de mededeling kreeg van mijn huisarts dat mijn levensverwachting nogal flink gezakt is. Er loopt nog een second opinion onderzoek, daar verwacht ik volgende week een uitslag van. Maar ik ga er vanuit dat dit een bevestiging is van het initiële onderzoek.

Verder, gisteren de uitslag gekregen van het bloed- en urine onderzoek van mijn vrouw. Met daarbij de mededeling: Mevrouw, weet u dat u zwanger bent? Jullie begrijpen wellicht wel, dat ik/we nogal aardig in de knup zitten.

Zijn dus de belangrijkste 2 redenen om alle grote financiele aangeschafte goederen (zoals de auto dus) terug te toveren naar centen. Zodat dit weggezet kan worden op een spaarrekening, in een trustfonds of in een oude sok.

HF blijft voor mij voorlopig een onderdeel van ontspanning, voor hoelang nog durf ik niet te zeggen en ga ik ook niets over zeggen. Maar de tijd dat ik al mijn energie nodig ga hebben voor mijn non-pc omgeving zit eraan te komen, maar ook daar is dus niets over te zeggen qua termijn.

Zo, dit nu gezegd is het voor mij tijd voor veel koffie. En tijd om die tranen van mn bureau af te halen.
 
Pffff... Wat een dubbele post..
Verschrikkelijk dat we wel naar de maan kunnen vliegen maar kanker nog niet effectief genoeg kunnen genezen. Daaraan vorig jaar ook mijn moeder verloren van begin 50.
Ik wens jou/jullie HEEL VEEL sterkte toe. Mijn (cliché) tip: Probeer heel positief te blijven. Dat gaf mijn moeder HEEL veel kracht.

Daarnaast wens ik je vrouw uiteraard een gezonde en vlekkeloze zwangerschap toe en ondanks alles, daarmee gefeliciteerd!
 
Godverdomme! Dat kun je goed zeggen nu!
Wat is dit erg man. Wens jou heel veel sterkte, jou vrouw en de konijntjes natuurlijk ook!

Maar je bent nog niet de pijp uit, dus vechten tot je niet meer kunt!
 
Dit komt wel hard aan Mark. Het is zeker ook geen gemakkelijke opdracht om dat hier neer te zetten ik zelf zou het niet kunnen. Ik hoop dat alles terug op zijn pootjes terecht komt voor je en dat de second opinion een beter resultaat gaat geven.

Ik wens je veel sterkte toe Mark en u vrouw.

Alain
 
Dat is inderdaad gemengd nieuws :( ... hmm wat kan ik er meer van zeggen dan degenen voor mij hebben geschreven?!?!

In ieder geval oprecht heel veel sterkte toegewenst en dat je maar door de positieve insteek en vechtlust toch nog een hele tijd hebt/krijgt dan dat ze verwachten. Ook hopen dat die second opinion wat positiever is of in ieder geval op termijn voor jou en je vrouw rust maar vooral duidelijkheid geeft.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
T Welke en hoeveel fittings? Hardware & Software 3
foxbuster Welke onderdelen nodig voor ASUS ROG Strix GeForce RTX 3080 Ti Gaming OC Waterkoeling 3
D Welke thermalpads heb ik nodig. Waterkoeling 2
Bl4ckj4ck666 Aqua-Computer Aquaero 0 1 2 3 4 5 6 7 ? Welke versie is dit? Waterkoeling 4
D Welke type ekwb heb ik nodig Advies Waterkoeling Setup 2
W Nieuwe setup, welke pomp en reservoir? Waterkoeling 1
T Welke waterkoeling setup? Waterkoeling 1
M Welke o-ringen voor (voornamelijk) EKWB fittings ? Waterkoeling 1
Ruud Welke fittingen? Waterkoeling 1
Ruud Fitting 90 grade hoek, welke kant wijst de fitting op? 12mm fitting welke soft tubing past? Waterkoeling 6
D Lian Li O11D Distro-Plate Welke versie is het stilst? Waterkoeling 7
A Laptop in ladekast verbergen (welke cooling) Cases en Modding 2
M Welke pomp en welke radiator? Waterkoeling 2
B Welke koeling in dit systeem? Advies Waterkoeling Setup 4
B Welke fittingen en/of overdruk ventiel Waterkoeling 14
brepoels peter Welke Led controller raden jullie aan? Hardware & Software 14
Z Rebuild van een loop, welke onderdelen vervangen? Waterkoeling 16
D Welke rad zal ik nemen? Waterkoeling 26
foxbuster Kan niet beslissen welke soort kabels / sleeves / kit ik moet kiezen Cases en Modding 12
Freddy Welke games / spellen spelen jullie tegenwoordig? Gaming 7
P Welke spullen heb ik nodig om mijn nieuwe watergekoelde video kaart te installeren Advies Waterkoeling Setup 3
V Welke fittingen? Koppelstuk, male-male en female-female Advies Waterkoeling Setup 1
M Advies gevraagd welke custom waterkoeling jullie aanraden. Waterkoeling 3
Deathchant Nieuwe PC: radiator positionering en welke fans voor beste koeling en airflow? Hardware & Software 17
L Nieuwe case voor custom WC, welke o welke Waterkoeling 7
Z Welke formaat SLI HB bridge heb ik nodig? Hardware & Software 14
P Corsair H115i (Welke ventilatoren? ) Overige Koeling 3
M Welke flow meter Waterkoeling 19
M Lian Li PC-O11 ROG besteld welke omgezet is naar PC-O8 (Eigen Keuze) HighFlow Webshop 3
K webshop toon radiator, radiator en radiator,...maar welke is beter ? Advies Waterkoeling Setup 3
P Welke flow meter is compatibel met Asus Formula X Mobo (onboard flow meter support) Waterkoeling 7
D Welke opties zijn er voor een draaibare 90 graden koppeling Waterkoeling 1
H Welke Fittingen Waterkoeling 2
W Welke Pomp/Reservoir Waterkoeling 4
G Welke corsair sp120 op een h100i v2? Overige Koeling 1
M Welke Koppeling heb ik nodig. Waterkoeling 2
M welke vloeistof chiller. Waterkoeling 2
Bas9466 Ek mono blok koel pads welke kant boven ??? Handleidingen en Installatie Tips 6
k.3nny Nieuwe mod, welke case? Cases en Modding 5
T Welke kleur slang en koelvloeistof? Advies gevraagd Waterkoeling 2
B msi gtx 770 twin frozr 2gb oc. heatsink koelen. mos/vram welke nodig? Overige Koeling 7
F Welke fittingen worden hier gebruikt? Waterkoeling 6
F Welke DDC pompo is het stilste? Waterkoeling 5
A welke diameter sleeve? Handleidingen en Installatie Tips 3
Source Welke fitting bij PETG tubes Waterkoeling 10
D Welke Quick Disconnects en waar te plaatsen? Waterkoeling 1
Ctrl Welke fittings voor acrylic tubes. Waterkoeling 3
Freddy The Party 13: Welke Games? Even op elkaar afstemmen Lan Party 30
M welke slangen en hoe koelvloeistof vervangen Waterkoeling 7
P Advies Acrylic tube 12/10mm, welke fittingen? Advies Waterkoeling Setup 9

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan