• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Vissa's 600T 4 fun!

nice man dat word ubbah geil :)

Thanks!!


ziet er lekker uit, ben benieuwd.....

Thanks! So am I!

De slang gaat echt lastig op de fitting heb ik gemerkt. Dat geeft zonder compressiefitting / tywrap / slangenklem echt een waterdichte fit! :) Ben benieuwd!

Beide rads even een snelle spoeling gegeven met heet water. De XSPC is brandschoon, de Phobya zit vol met klein grut. Zal het filmpje morgen wel even plaatsen als ik wakker ben. :p Die moet dus nog wat grondiger gespoeld worden.
 
Kleine update!

Zo stond hij er nog bij gister:

1ys6w.jpg




Na een aantal minuten:

oqhyz4.jpg




Rotzooi in de kamer:





Fillport bovenin de 600T gemaakt, past net:

2lsgy6e.jpg




En zo trof ik hem net aan, ready 2 proceed!

2jboetw.jpg




Past net, CPU 4+8 pin zitten muurvast tussen het 240 rad. Had geen MM dikker moeten zijn!

20a9yc5.jpg




Wat een karwei was het ophangen van het 240 en vooral het 200 rad. 240 rad was zo geplaatst, tot ik het moederbord daarna terug had gehangen en de CPU power kabels erin probeerde te prikken. Mooi niet, rad eraf, eerst CPU kabels erin en met een beetje geweld het rad terug op zijn plek. Niet echt ideaal, als de CPU kabels eruit moeten zal eerst het rad gedemonteerd moeten worden.

Het 200 rad was ook een drama. Ik heb de 200mm NZXT fan maar gepakt en pas gemaakt op de voorkant van de 600T. Daarna moest hij pas gemaakt worden op de radiateur. Veel schelden en tieren later zit hij toch op zijn plek hehe.

Zometeen rustig verder! Het bouwen blijft het leukst dus ik neem er de tijd voor. :p Zodra het straks weer af is moet er weer wat veranderd worden! :D


Owja, er lag nog een verdacht pakketje op de mat. What could it be?





Het is hardware, wie het artikel raad mag zichzelf Sherlock Holmes noemen! :D

Haha, tot snel! :050:


Vissa
 
Laatst bewerkt:
You sir!

sherlock2.gif




Voor een mooie prijs een nieuwe gesealde i7 3930K kunnen bemachtigen. Gaat om een C2 variant uit een batch die het erg lekker doet. Dus ik ga de 3960X testen en de 3930K. Als de 3930k hoger kan is het vrij duidelijk, ze verschillen zo weinig onderling, de snelste blijft! :D

Omdat het kan!

2i8eu5u.jpg
 
Vind die doos van de X wel erg dik er uit zien (mag ook wel gezien het prijskaartje) ;).

Ga je die XSPC Raystorm verlichten eigenlijk? En zo ja, toevallig met witte leds? Vraag me erg af hoe dat er uit ziet namelijk.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
X Gefeliciteerd Vissa!! Felicitaties 7
Vissa Case keuze, vote for Vissa! Cases en Modding 12
Vissa Vissa's Iced Testbench Gallery & Build Logs 241
C Gezocht: Acrylic side panel 600T Cases en Modding 0
U Corsair 600T licht gemod met waterkoeling. Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 0
H [IN-ACTIVE] Corsair 600T Plexi glass door or Window. Gevonden 4
S Advies Corsair 600T - Eerste WC Build Advies Waterkoeling Setup 1
Rooneys Plofbox 600T Gallery & Build Logs 37
D 5.25" bay intake ventilator Corsair Graphite 600T - opties? Cases en Modding 8
K Nieuw project case modding / waterkoeling Corsair 600t Advies Waterkoeling Setup 34
Tokke Corsair Graphite 600T Watercooled? advies graag Advies Waterkoeling Setup 12
arwin74 [VERKOCHT] Corsair 600T Verkocht 4
W [VERKOCHT] Corsair 600T Verkocht 14
kier Corsair Graphite 600T MbK Gallery & Build Logs 132
R Corsair Graphite Series 600T SE White HighFlow Product Reviews 2
Johnny Corsair 600t Black sidepanel HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
X [VERKOCHT] Corsair Graphite Series™ 600T Mid-Tower Case Black Verkocht 10
R Corsair 600T SE White - Build Log Gallery & Build Logs 37
R Nieuwe Corsair Kasten, o.a. 600T Wit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 43
Blackruby Corsair Graphite 600T HighFlow Product Suggesties en Nieuws 33
Sw333t Forum Plugins/Mods voor fun, wel of niet doen? HighFlow Forum 21
D [FUN] super casefan Overige Koeling 9
J [FUN] Tellen met plaatjes Algemene Discussies 156

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan