• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Tinypic werkt niet meer!! :(

Photobucket is geen concurrentie, kijk eens onderaan de pagina op tinypic.com: "© 2004-2009 TinyPic®, a Photobucket Video & Photo Sharing Company"

Ook staat er nu op de site het volgende:
We heard from many of our users in regards to these changes and we appreciate your feedback. Tinypic has restored linking to your images and enabled uploading. Please rest assured no content was removed from the site. We tried to notify users on Tinypic and requested they move their content to Photobucket. Unfortunately this messaging was insufficient and has taken many of our users by surprise and we apologize. Our intent was to begin combining some of the best features of Tinypic and Photobucket, thereby offering users a better experience. Any changes in the future will be better communicated. Once again, we apologize for the inconvenience.

Edit: Damn Freddy, ben je me nét voor!! :p
 
Gezien we nu onze eigen server hebben, is er de mogelijkheid om een eigen gallery software te draaien.

Bijvoorbeeld op een subdomein, gallery.highflow.nl

Is hier interesse naar? :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Een heuse gallery zal een flinke impact hebben op de performance van de shop en het forum, daarnaast zullen de gigabytes snel opstapelen met zo'n drukbezocht forum ;)
Als je denkt dat het wel mee zal vallen, zeg ik doen! :D
 
Weet niet of een gallery extra kost bij vBulletin (lijkt mij wel) en het zal zeker wel wat extra load geven op de server (zowel hdd, cpu als database read/write). Maar denk dat jouw server dat makkelijk kan hebben Freddy.
 
Je zou voor het onderhoud een moderator in kunnen zetten. Enige waar je in mijn ogen voor op moet passen zijn images die X-rated content kunnen bevatten. Die wil je niet op je server hebben lijkt mij.

Enige is dat bij een standalone stukje software (zoals die Gallery 3.0) je zaken zoals Highflow look and feel (layout) gelijk moet maken, waar dus best veel werk in gaat zitten. En hoe ga je dit doen met de useraccounts, die zal je op een of andere manier moeten gaan koppelen (maar vind het erg tricky om een software wat niet op basis is van vBulletin om die usergegevens in te laten lezen van een vBulletin based database). Het is en blijft SQL, maar toch..

Maar heeft vBulletin daar niet een geintregeerde add-on voor, is namelijk ook gelijk handig voor een "Mijn Systeem" sectie zoals bijvoorbeeld Hardwareforum.info heeft (al zit daar wel heel erg veel custom werk in).

Zou eerder kijken naar een systeem dat direct te verwerken is binnen de vBulletin forum software.
 
Het hoeft niet zo uitgebreid, voornamelijkste doel is dat we gemakkelijk en snel ergens foto's kunnen uploaden, zonder gedoe en vrees dat het ooit verwijderd gaat worden.

Hoeft ook niet persé gekoppeld te zijn met het forum.

Ik heb even een test setupje geïnstalleerd om gallery3 te proberen:
http://gallery.highflow.nl
Test het even zelf uit zou ik zeggen :)

Ik ga nog wel even op zoek naar alternatieven.
Een hele tijd geleden had ik voor mijn privé website nog gebruik gemaakt van "coppermine".
Ik denk dat ik die toch wel fijner vind dan Gallery3..
 
Je moet even wachten op de bevestigings e-mail van Gallery3 (duurt een tijdje voor je die krijgt, gaat via server van Gallery3).

Ik ga straks even checken voor coppermine, want tot nu toe vind ik Gallery3 behoorlijk poep :p
 
Ik kan klikken op registreer, maar het scherm staat er nu al sinds 14:10 op en er gebeurd helemaal niets (met Chrome).
Zal eens met IE proberen.

Edit: Zelfde met IE:

gallerij.jpg
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
MonsterEnergy tinypic registratie mislukt? Algemene Discussies 3
M Gpu werkt niet mee Problemen & Oplossingen 3
K pomp werkt niet Waterkoeling 5
D Flowmeter werkt niet Waterkoeling 4
Bl4ckj4ck666 NZXT Kraken Z73 AIO + ASUS ROG Strix X570-e gaming, pomp werkt niet Problemen & Oplossingen 7
C Aqua Computer Ultitube D5 Pro 100 RGBpx ring werkt niet Handleidingen en Installatie Tips 1
X nzxt usb hub werkt niet na behoren Hardware & Software 1
iSP Vraag over ripple en/of werkt de voorgestelde setup? Electronica 6
G HELP! Alphacool/Laing DDC T1 werkt niet goed Waterkoeling 7
V Swiftech h240x2 prestige werkt niet na installatie! HighFlow Computer Cooling Shop 5
AQuAKiNG ondertiteling popcorn time werkt niet meer Problemen & Oplossingen 3
S Nzxt Sentry 3 Fan Controller werkt niet met alle fans? Overige Koeling 9
C sli werkt ineens nietmeer Problemen & Oplossingen 25
T Fancontroller werkt niet bij bepaalde fans Hardware & Software 3
joostgvk Ultra Bright Cold UV Light - 30cm QUAD set werkt niet? Cases en Modding 7
mukkel iDEAL werkt niet i.c.m. Waardepunten HighFlow Webshop 8
R Gebruik tegoedcoupon werkt niet HighFlow Webshop 4
L Cool n quiet werkt ineens niet meer Overclocking 0
D Muis werkt niet fullscreen mode in BF3 Problemen & Oplossingen 7
M Voeding werkt half Hardware & Software 6
NielsKorell Werkt dit of niet? Waterkoeling 7
jerome2710 Aquaero werkt niet naar behoren Waterkoeling 3
olympus windows reinstal muis werkt niet meer. Problemen & Oplossingen 1
D Crossfire Ati hd 4890xxx werkt niet :S Hardware & Software 5
L Scythe Kaze Master Pro 5.25 Black KM03-BK werkt niet Problemen & Oplossingen 0
Sanders CoD 4 MW1 werkt niet Gaming 8
M schroeilucht na aansluiten van pomp maar alles werkt perfect Waterkoeling 5
ShockRaver Ideal werkt niet? error? HighFlow Webshop 16
R Probleem Microsoft Sidewinder X6: Volume knop werkt niet Problemen & Oplossingen 3
dopestuff hoe werkt PIfast Overclocking 11
V 4870X2 werkt niet naar behoren Hardware & Software 27
stravinski Werkt OS X Leopard op de pc? Hardware & Software 7
R Harde schijf werkt niet. Hardware & Software 9
Caveman Ideal werkt niet??? HighFlow Webshop 22
davevleugel Registeren werkt niet... HighFlow Webshop 2
maomanna 2 pompen in 1 loop, werkt dit? Waterkoeling 11
M Vertakking maken, werkt dit? Waterkoeling 14
M hoe werkt de flow meter GMR AFS1-T? Waterkoeling 2
foxbuster Pomp niet op 100 uitsturing te krijgen Waterkoeling 8
john fan update of niet ? Handleidingen en Installatie Tips 15
M Custom loop aanpassen voor nieuwe CPU en GPU : kom er niet uit. Waterkoeling 2
Bokeh 3de radiator of niet? Waterkoeling 7
D GPU blok compatibel of niet Waterkoeling 2
B Krijg pc niet opgestart. Problemen & Oplossingen 3
J fitting niet los krijg Problemen & Oplossingen 5
J GPU niet gedetecteerd na installatie waterblock Problemen & Oplossingen 3
Quint0sz Barrow Hard tube 14/10mm, niet vast genoeg in fitting? Handleidingen en Installatie Tips 2
J Gpu waterblock niet helemaal vol Waterkoeling 4
T loop lang niet gebruikt - gevaar op bacterie of zo? Waterkoeling 1
foxbuster Kan niet beslissen welke soort kabels / sleeves / kit ik moet kiezen Cases en Modding 12

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan