• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

TFT scherm

Lennart

Junior Member
Goedemiddag/avond/ochtend.

Ik ben opzoek naar een leuk (19inch) tft scherm. Maar ik ben zoals al eerder gezegd niet zo heel best met dit soort dingen :eusa_eh:

Iemand suggesties? Het hoeft geen perfect ding te zijn want we moeten ook op het geld letten :icon_wink:

Laat maar wat horen :)

Greetz,
 
Ik was afgelopen vrijdag bij de mediamarkt, daar zag ik een Acer 23.6" widescreen TFT scherm voor maar 169 euro!

Dat is echt een mooie prijs.

Specs waren ook OK, en die waren ongeveer:
Resolutie tot 1980x1080
Contrast 40000:1
Snelheid 5MS
 
Dat is best wel groot voor weinig geld :)

Dat word van de week maar even langs media markt :D.

Zijn er nog dingen waar ik op moet letten? Zoals resolutie en responstijd? Of zit dat meestal wel gewoon goed?
 
Dat is een persoonlijke keuze.

Ik wil bijvoorbeeld een resolutie van minimaal 1680x1050 (widescreen/breedbeeld).
En snelheid wil ik minimaal 5MS, liefst 2MS, alhoewel dat bijna niet merkbaar is :p
 
ook wel erg aan de kwaliteteit van je beeldscherm hoor ;) (eigenlijk grotendeels) en altijd als je alles eenmaal draaiend hebt effe de kleuren naar eigen wensen instellen...
ik merkte al een redelijk verschil tussen mijn oude LG en huidige samsung (terwijl de specs van allebei niet slecht waren)
daarom vind ik het zelf toch wel prettig schermen zelf even met het oog te vergelijken (en een hoop reviews lezen ook)
 
dopestuff heb je suggesties ^^.

Hij word wel gebruik voor vrij zware games dus hij moet wel wat kunnen hebben. Ik het eerste tft scherm dat ooit gemaakt werd volgens mij dus slechter kan het niet worden :icon_wink:
 
nou het gaat bij zware games niet om de kwaliteit van je scherm maar of je videokaart het aankan (nou maakt hoe hoger de resolutie de game wel zwaarder) maar ik bedoel meer de algeheele kwaliteit van het beeld ;)
 
tegenwordig is bij mijn weten bij eigenlijk geen scherm meer ghosting of iets dergelijks maar uiteraard zit er wel beeldkwaliteit verschil tussen de schermen
en het is net wat je budget en eisen zijn welk scherm voor jou geschikt is ;)
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
DieHard [CLOSED] HP w19 (19' TFT scherm) Gesloten 4
Sanders [CANCELLED] Samsung 2253 BW 22" LCD TFT scherm Verkocht 2
XenoMorpH [GEVONDEN] 19" TFT monitor Gevonden 1
CDA441 [GEVONDEN] 24" inch TFT/LCD of groter (met DVI of HDMI) Gevonden 2
Dustyrick [GEVONDEN] TFT Monitor 17Inch of groter. (geen dode pixels) Gevonden 9
Sw333t [INACTIVE] 15" TFT monitor (zonder dode pixels) Gevonden 7
Quadcore waar maak je je LCD/TFT mee schoon ? Hardware & Software 24
K 2080ti start op en dan zwart scherm Waterkoeling 19
HighFlow CES: Samsung Odyssey: vlaggenschip-monitor met 240Hz-scherm, 1 ms en DisplayHDR1000 Hardware & Software 9
CDA441 Onderkant van beeld op scherm(en) trilt AMD / ATI 1
F vragen over hardware en scherm keuze itx build Hardware & Software 0
DieHard [VERKOCHT] Ipod 4 8gb met kapotte lcd scherm €20,00 Verkocht 2
anub1s18 random zwart scherm Problemen & Oplossingen 7
Joren [IN-ACTIVE] 19" + scherm Gevonden 6
PlayGamble Game op dubbelen scherm Hardware & Software 14
mixedup [GEVONDEN] gezocht scherm Gevonden 4
R Laptop scherm doet vaag... Hardware & Software 8
alain-s 27" en 22" scherm Gesloten 3
D laptop scherm valt uit Hardware & Software 0
D Problemen met CFx + 2e scherm. Problemen & Oplossingen 26
Fedmas compleet i3 systeem + Scherm + Tobo + Racestuur Gesloten 0
E ati had4870 groen scherm Overclocking 5
Sw333t Vraagje over hoe jullie die IMG en URL popup scherm gerealiseerd hebben HighFlow Forum 14
Wizzard22 LG W2453V-PF 24" Scherm en OCZ/Intel SSD schijven HighFlow Product Suggesties en Nieuws 9
Slader [Wiii] Trage reactie tijd van Wii op LCD scherm Gaming 6
E Steeds blauw scherm met goeie temps Overclocking 19
A scherm wordt regelmatig zwart Hardware & Software 11
X Extern LCD Scherm Hardware & Software 49
Brutus [Windows XP] Sluit af, blauw scherm, reboot Hardware & Software 11

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan