• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Testopstelling Eye-infinty

Dutch013

Junior Member
Testopstelling Eyefinity

Dit even overgeheveld uit de topic gezocht, een testopstelling van 9 schermen (HP ZR24w) aan 2x XFX Radeon HD 5870 - 2GB.

Let helaas niet op de mindere kwaliteit foto's.:087:
Hier de foto's

Overzicht schermen:

DSC00147.jpg


DSC00146.jpg


DSC00150.jpg


DSC00151.jpg


DSC00153.jpg


DSC00154.jpg


DSC_2262.jpg


De achterkant:

DSC00152.jpg



De pc:

DSC00148.jpg


DSC00149.jpg



Helaas moeten de bovenste 3 schermen nog aangesloten worden en nog even uitgevogelt worden (door oa Killerbee) hoe alles werkend te krijgen. (tips zijn uiteraard welkom).


Pc:

Motherboard: EVGA X58 3x SLi Classified
Processor: Core i7 930
Memory: Corsair GT Dominator 2133 mhz 12GB
2 x XFX Eyefinity Radeon HD 5870 2GB
Case: Thermaltake Level 10
Voeding: Tagan 900W
HDD: 2 x intel SLC 64GB in raid 0


Wordt vervolgd.

Gr Marco
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Indrukwekkend, maar daar blijft het ook wel bij

Dit soort dingen zijn handig voor bedrijven met camera's elke camera heeft zn eigen bildschirm.
Maar voor thuis gebruikers zie IK persoonlijk het nut er niet van. Films kijken is irritant met bv. ondertiteling, gamen lijkt me ook niet prettig (Kijk die afbeelding met die vliegtuig en dan de vleugel).

Ik blijf hem iig wel volgen ben benieuwd wat het word, en wat onze iMac fanboy ervan maakt :icon_fU:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Indrukwekkend, maar daar blijft het ook wel bij

Dit soort dingen zijn handig voor bedrijven met camera's elke camera heeft zn eigen bildschirm.
Maar voor thuis gebruikers zie IK persoonlijk het nut er niet van. Films kijken is irritant met bv. ondertiteling, gamen lijkt me ook niet prettig (Kijk die afbeelding met die vliegtuig en dan de vleugel).

Ik blijf hem iig wel volgen ben benieuwd wat het word, en wat onze iMac fanboy ervan maakt :icon_fU:

Dat met die vleugel moet nog afgesteld worden.

De pixels onder de bezels moeten ook gerenderd worden dus dan zou je 1 groot scherm hebben met wat tape eroverheen geplakt zeg maar :p maar doordat we dat nog niet hebben gedaan verspringt het bij elke rand.
 
Ah op die manier :p
Ik wacht rustig af :D

Ik bedenk me net..

Als je straks "petitteenager" kijkt en als je dan klikt op fit to browser, woooooh :p

Dus Dutch013 je bent gewaarschuwd, op het moment dat je heel even niet kijkt....<laat ik over aan je fantasie> :D:043:
 
:055:
Gamers dream !!!
Supervet voor al die game-sessie's .
Machtig mooi man , gewoon al omdat het het mogelijk is.
Als dit geen blikvanger meer is , als je binnenkomt .....

Prachtig om te zien .
 
Moet zeggen, heb net het vliegspel gespeeld en ook trackmania, ik vind het wel meevallen, nu eerst die bovenste 3 aansluiten en alles goed afstellen, daarna post ik wel weer nieuwe foto's.

Gr Marco


Zal kijken of ik of Killerbee een filmpie kunnen maken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het ziet er inderdaad supervet uit :p. Maar ik zie er ook niet echt het nut van in. De randen blijf je altijd houden en daar ga ik me aan ergeren. Der moeten eigenlijk van die naadloze schermen komen dan wordt het pas interresant.

Maar het ziet er wel echt vet uit ^^
 
Dit heeft wel een erg hoog pats gehalte :033::029:
Toch ook mooi om te zien hoe ver de technologie al gevorderd is.

Ik ben benieuwd of je 3x3 aan de praat krijgt.
Op internet zag ik wel 2x3 en 4x6. Maar 3x3 heb ik nog niet gezien.
 
dit is gewoon super geil!!! :p
dit is echt vet alleen wordt je met gamen niet super dol en last van je nek?

maar zo geld te veel!! :p


Ik zat er zaterdag te dicht op en tijdens Counterstrike kreeg ik wel ff last van me nek maar toen hadden we het kastje wat verder weg gezet en toen ging het wel.
Dirt2 ook nog even gespeeld en toen werd ik wel een beetje misselijk :043:
 
Lol, ik heb deze topic aangemaakt op die schermen en zat er dus te dichtbij, das inderdaad niet goed voor je nek. Het pats gehalte is hoog :040:, maar als het kan, waarom niet. De schermen zijn full hd, dus binnenkort ook even een blueray eraan en kijken of dat iets is. Denk dat je met het kijken van een film je eigen wel meer stoort aan de randen dan met gamen. Die kleine van me (Tim) heeft er even Transmania nation op gespeeld en die vond het veels te groot. lol
 
Vergelijkbare onderwerpen

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan