• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

So you think you can dance 2009

Freddy

Administrator
Forumleiding
Wie volgt er "So you think you can dance"?

Ik volg het elke week, vind het super leuk om naar te kijken!

Els is nu mijn favoriet! Ik vind haar echt super goed en ze straalt een leuke persoonlijkheid uit.

Hier filmpje van Els en Angelo van vorige week, die ik erg leuk vind :)

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=ZsTyO32H9mw"]YouTube - So You Think You Can Dance 2009 België en Nederland - Liveshow 4 - Els & Angelo[/ame]


-- update --

Erg jammer dat Shobian deze week eruit moest :(
Ik vind haar wel OK, Evelien vond ik het minst goed en had gedacht dat zij er uit moest..
 
Laatst bewerkt:
Ik "keek" het ook, Nu Vergil Shobian en Loui eruit zijn is het naar mijn idee niet meer de moeite waard om te kijken:eusa_sick:
Maar goed, dat ben ik.... Wordt volgens mij niet gekeken naar danstalent, maar eerder naar hoe "leuk" iemand is....:019:
 
"Wordt volgens mij niet gekeken naar danstalent, maar eerder naar hoe "leuk" iemand is"

Ja dat is helaas wel zo :(
Het publiek moet immers stemmen.
Als je populair bent, veel vrienden hebt etc. dan krijg je dus automatisch meer stemmen.

Je zag de jury ook helemaal verbaast toen Shobian eruit bleek te liggen.
(vorig jaar ook overigens :p)

Ik blijf nog wel kijken. Angelo, Els, Chris, Onaa vind ik nog leuk om naar te kijken.
 
Om heel eerlijk te zijn ik kan er gewoon niet naar kijken :p

Het vreet me van binnen op om te zien hoe goed die mensen hun best doen maar toch niet langer dan 1 jaar "succes" hebben :(

Net als Idols, SYTYCS, X-factor en al die andere programma's. In mijn ogen is het allemaal geldklopperij :p

PS: Ik kan natuurlijk niet ontkennen dat sommigen toch wel talent hebben :) maar dan denk ik waarom niet via normale audities want kan me niet voorstellen dat dat wereldje echt een hoge dunk heeft van zulke programma's. Ze zouden hooguit kunnen dienen als "Kijk hier ben ik" als je snapt wat ik bedoel :p
 
Laatst bewerkt:
In de danswereld denk ik dat het wel beter werkt dan met zang programma's.

Dansers kunnen sneller terecht in musicals en andere dansoptredens als ze bekender zijn.

Als zanger moet je maar geluk hebben dat er een platenmaatschappij is die jouw muziek wilt uitbrengen. Dat is een hele investering.

De nummer twee van SYTYCD van vorig jaar, Timor, die zat na de show gewoon in de dans crew van Michael Jackson "This it it", hoe vet is dat :D
 
De film moet ik nog zien :D Heb vele goede verhalen over gehoord :)

Dit is trouwens de optreden van gisteren van Els en Chris (nieuwe partners).
Ziet er cool uit :)

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=hZaJKQ0PWZo"]YouTube - So You Think You Can Dance 2009 België en Nederland - Liveshow 5 - Els en Kris[/ame]

Ik vind Els echt cool :) Zij is oorspronkelijk "modern danser", maar moet op de show telkens een andere style doen die ze perfect uitvoert.
Zoals gisteren, Poppin' & Lockin' :D
 
Vergelijkbare onderwerpen

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan