• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

RoG WarMachine

Status
Niet open voor verdere reacties.
4165d1327865457-rog-warmachine-14.jpg

Dat heb je weer mooi gedaan! Ben benieuwd woensdag :)
Ga je er met een scheermesje langs? Dat deed ik vroeger altijd bij de auto om de ruiten te blinderen.
 
Ziet er zeker goed uit! Ben erg benieuwd naar het eindresultaat. Carbon ftw!

Thx Vissa, tis ook erg mooi vind ik :D

Dat heb je weer mooi gedaan! Ben benieuwd woensdag :)
Ga je er met een scheermesje langs? Dat deed ik vroeger altijd bij de auto om de ruiten te blinderen.

Dank je :D Woensdag zie je nog iets meer :p

Kheb alles met een Heatgun en afbreekmesjes gedaan.
Was op sommige plekjes wel lastig omdat de vloertjes plexi en dus zacht zijn dus moest ik continu opletten dat ik er geen hakkels in maakte :)
 
Dank je :D Woensdag zie je nog iets meer :p

Kheb alles met een Heatgun en afbreekmesjes gedaan.
Was op sommige plekjes wel lastig omdat de vloertjes plexi en dus zacht zijn dus moest ik continu opletten dat ik er geen hakkels in maakte :)
Ja, ik had het al wel verwacht dat je het zou scheren. Net zo netjes dus :)
Ben benieuwd woensdag :)
 
Zo buurman de koffie was goed te drinken!!

Nou heb die build met eigen ogen mogen aanschouwen. Het carbon ziet er perfect uit :D

Toch wel leuk iets te mogen zien wat hier nog niet op het topic staat ^^
 
Zo buurman de koffie was goed te drinken!!

Nou heb die build met eigen ogen mogen aanschouwen. Het carbon ziet er perfect uit :D

Toch wel leuk iets te mogen zien wat hier nog niet op het topic staat ^^

Was gezellig buurman, doen we een keer over :)
Thx voor de compliment..was ook best wel beetje rotwerk (wat de rest nog niet heeft gezien :p)
Update komt vanavond (als ik niet in slaap val :p)

niet eerlijk

wij willen update :)

Het leven is zo hard af en toe he :p
Update komt vanavond en dan zitten jullie ook bijna op schema :p
 
UPDATE 3

He he daar issie dan eindelijk :)

Als eerste wil ik Highflow en Freddy even bedanken voor de snelheid waarmee mijn bestelling is gegaan! (Maandag 2 uur besteld, 4 uur T&T nummer en Dinsdag in huis!!).
Wat de bestelling was volgt in een volgende update ergens :)

Zoals jullie op de eerste foto zagen waren de vloeren doorzichtig en de poten zwart.

8byVM.jpg


Maar dat zou erg somber worden met de zwarte carbon vloeren dus ben ik hiermee aan het werk gegaan!

Eerst de poten gemonteerd met plaatjes ertussen zodat ze na behandelen nog uit elkaar te halen zijn :

u5DG3.jpg


Vervolgens de omtrek afmeten (anders komen er dikke naden of komt het niet over)

wyaIe.jpg


Aftekenen en snijden zodat ik voor alle poten vellen Rood carbon heb.

dpLGa.jpg


piVFd.jpg


IuOfd.jpg


Daarna een radiator gebruikt zodat het carbon recht op de poten kwam en om de poten gedraaid

KFeWl.jpg


dX3YO.jpg


xLLG7.jpg


Vervolgens de ringetjes weer opgezocht en doorgesneden
(hierdoor loopt het carbon mooi door op de totale poot)


9nH9k.jpg


Toen de pootdelen afgewerkt met heatgun en afbreekmesje.
(dit was best lastig bij de ringen die iedere poot heeft en ik moet 2 delen nog opnieuw doen)


IMYAS.jpg


5esaa.jpg


Toen ik dit klaar had dacht ik als eerste : TNT! :p

3zaFR.jpg


En hier het eind resultaat!

sDw9o.jpg


CB0Wm.jpg


L3p zei in een vorige post hier en daar een ledje en het was in eerste instantie mijn bedoeling om deze in de vloeren te doen maar dit werd me om eerlijk te zijn te ingewikkeld.

Opzich vond ik de kast zo mooi maar miste iets.
RoG heeft de kleuren Zwart/Rood/Grijs en grijs had ik nog niet gebruikt.
Ik wist niet of het zou lukken maar toch geprobeerd en jullie mogen zeggen of het gelukt is ofniet :)

htjbL.jpg


p4UEr.jpg


f8uGt.jpg


iFu0o.jpg


X8DFY.jpg


bdB6i.jpg


z0UEk.jpg


mLYHR.jpg


SUZZx.jpg


LEFLp.jpg


qZ6Za.jpg


Ik hoop dat jullie het mooi vinden, ik vind het iig zeer geslaagd :)

Bedankt voor het kijken/lezen en tot de volgende update!

Volgende update: Hopelijk eind volgende week (ivm uitbouwen wc uit mn pc)
 

Bijlagen

  • wyaIe.jpg
    wyaIe.jpg
    42,9 KB · Weergaven: 4
naar mijn mening zeg ik ledje :p gewoon een paar gaatjes boren in de plaat mooi strippie van wwwicked er tegen en gaan :D
Verder ziet het er wel toppie uit. kijk uit naar de volgende update :041:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
foxbuster Welke onderdelen nodig voor ASUS ROG Strix GeForce RTX 3080 Ti Gaming OC Waterkoeling 3
M Waterblock for Asus ROG strix RTX 3090 TI OC edition LC Waterkoeling 2
Sanders Bykski RTX 4070 Ti ROG Strix HighFlow Product Suggesties en Nieuws 9
Bl4ckj4ck666 Asus rog strix x570-e gaming monoblock Handleidingen en Installatie Tips 6
Jason EK-Quantum Momentum² ROG Crosshair VIII Extreme D-RGB - Plexi HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
I Advies waterkoeling asus strix rog 5700xt 300 euro Advies Waterkoeling Setup 1
Jason Lian Li PC-O11 Dynamic XL (ROG Certified) - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Bl4ckj4ck666 NZXT Kraken Z73 AIO + ASUS ROG Strix X570-e gaming, pomp werkt niet Problemen & Oplossingen 7
J ROG 011D XL build Gallery & Build Logs 5
Jason EK-Quantum Momentum ROG Maximus XII Hero - D-RGB - Plexi & Acetal HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
HighFlow EK-Quantum Momentum ROG Rampage VI Encore D-RGB HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
D Past deze cpu koeler BP-WBCPUEFX-RGB op ASUS ROG Maximus X Formula Waterkoeling 13
M Aangeboden Nieuwe Lian Li PC-O8 Wit. Of te ruil tegen de O-11 ROG Gesloten 4
M Lian Li PC-O11 ROG besteld welke omgezet is naar PC-O8 (Eigen Keuze) HighFlow Webshop 3
M Levertijd Lian Li PC-11 WGX ROG HighFlow Webshop 4
U Loop in Lian Li PC-O11 ROG - advies nodig Advies Waterkoeling Setup 5
M Oude behuizing (lian Li PC-O8) verkocht. Nieuwe behuizing (Lian Li PC-O11 ROG) advies Waterkoeling 0
Freddy ASUS ROG Rampage VI Extreme / Apex Waterblokken HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
U Lian Li PC-O11WGX ROG Edition HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
M mosfet heatsinks van een Asus ROG Maximus VIII gene z170 moederbord gebroken Overige Koeling 5
Bas9466 2 x 3 pin fans op 1 x pwm aansluiting op moederbord asus rog hero viii Problemen & Oplossingen 6
R ASUS ROG MAXIMUS VIII EXTREME/ASSEMBLY Waterblok Hardware & Software 6
C ASUS ROG SLI-Bridge (2-way) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
Renect Renect - Fernando - TT Xaser III (RoG edition) Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 2
Vannos [VERKOCHT] Asus Oc Station ( rog ) Verkocht 5
NAVYVIPER [GEZOCHT]ROG sticker Gevonden 4
H Even voorstellen, Haraldje - ROG DESK - Harald de Vries Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
R Asus ROG G46VW Gaming laptop HighFlow Product Suggesties en Nieuws 12
l3p [VERKOCHT] Asus ROG Maximus IV GENE-Z incl. EK-MOSFET Max IV Gene prototype blok Verkocht 8
L ROG Bloodshed Gallery & Build Logs 14
Cygnitr0n Bij genoeg stemmen gaat ASUS ROG een mITX bouwen, help mee! Hardware & Software 1
D [IN-ACTIVE] Asus rog oc station Gevonden 0
dark viper zwolle Rog-zero Gallery & Build Logs 2
Luculenus RoG LightningStoneX79. Gallery & Build Logs 130
Legendary1985 [VERKOCHT]--Nieuw in doos-- Asus ROG MATRIX 5870/2DIS/2GD5 Verkocht 3
Colossus Asus RoG GPU - Radeon 5870 "Matrix" 2Gb Hardware & Software 3
Vannos ROG oc controller Hardware & Software 10
sir serial LD WarMachine Gallery & Build Logs 60
sir serial Arnold - sir serial - Warmachine Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 34

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan