• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

RoG LightningStoneX79.

Update!

Hey mensen heel goed nieuws! Uiteindelijk kan ik toch mijn build afmaken :). Ik heb een sponser kunnen vinden die vertrouwen heeft in mijn build en mij helpt deze PC af te maken zodat ik hem kan verkopen. Uiteindelijk betaal ik hem gewoon terug. Inplaats van 2x HD7970 komt er nu maar 1tje in maar voor mensen die 1 beeldscherm hebben is dat meer dan genoeg.

Na wat tips in mijn eigen ideeen zijn er wat voorbereidingen getroffen.
f0wwes.jpg


rp-452x2_p0V20.jpg
Deze komt er ook in maar dan nog met 1 pomp.

Het EK reservoir gaat de verkoop in samen met de EK Top.
Zit alleen nog te twijfelen of ik er Feser UV red on gooi straks of gewoon pure. Nog even nog meer onderzoek doen of het geen troep achterlaat :)

Tot de volgende keer!

PS : in de slangen zit vocht vandaar dat de kleur van mijn slangen zo raar eruit ziet.
 
je hebt geen idee hoe breed de glimlach was toen ik dit las :D
ik ben superblij voor je
vind het enkel spijtig dat je voor zo'n koolance res gaat,zie het niet graag en het ontlucht zeer slecht
bovendien vind ik een ek tube res veel mooier
veel succes verder

Haha thanks :)

Ik weet zelf ook nog niet precies wat ik gaat doen. Het gaat er nu niet meer om wat ik ervan vind maar wat anderen er van gaan vinden. Naar mijn idee is er niet genoeg ruimte om het reservoir mooi te laten schalen met de rest maar aan de andere kant weet ik het ook niet zeker :p.

Als ik het reservoir behou dan ga ik van de GPU > CPU > EX120 > met de slang achter het reservoir langs en onderaan het reservoir met een 90graden fitting het reservoir in. Al die slangen door elkaar was zoiezo geen optie meer dus misschien dat dit dan mooi zou kunnen worden. Maar ik stel alles nog 1 a 2 weken uit en laat mensen hun oordel geven.

ehlzjm.jpg

110d6cw.jpg


Moet ook weer even een betere camera zien te krijgen want me mobiel doet niet veel :p
 
Kleine tussenupdate

Hey mensen hier een kleine update van hoe het ongeveer gaat worden. Ik kon het ook niet laten en moest de loop even vullen :p. Ziet er al stukken beter uit dan eerst naar mijn idee. Binnenkort nog even alle draden en LEDs netjes wegwerken/ in banen leiden. Straks even betere foto's maken als ik mijn camera weer heb. Nu is het afwachten op een HD7970 :D

Het koolance reservoir met 2 pompen
ilh9oh.jpg


In het donker
ifn6sj.jpg


2viseuu.jpg


33nu7ba.jpg


Cable mess :p
33bz9ki.jpg


Koolance reservoir
eq89co.jpg


Tevreden klant
ravrs4.jpg


Ik ben zeer tevreden met de Koolance RP-452X2. Wel moest ik mijn EK reservoir gebruiken om de Koolance reservoir goed bij te vullen en te ontluchten op een rare manier. Als dat eenmaal gelukt is is het echt een prachtding, vooral met de LEDs. Ziet er zeer goed uit, zeer veel opties enzv. Ook zie je gelijk aan de snelheid van de luchtbellen dat 2 pompen toch een stuk beter is.
 
Kleine update

Hey mensen hier nog een laatste kleine update. Ik ben nu verlopig klaar en nu is het afwachten totdat ik mijn HD7970 binnen heb. Bedankt iedereen voor zijn comments enzv :)

2uid5s7.jpg


314qfme.jpg


1zmmfc1.jpg


Het aansturingsgedeelte van de LEDs, in te stellen in 3 standen met aan/uit schakelaar :)
11r3dvp.jpg


s2z21f.jpg


Op deze cable mess ga ik nog proberen wat op te verzinnen maar ik denk dat het niet veel beter kan worden dan dit. Tevens zie je hier de 2 pompen zitten
34snx5h.jpg


j79qh4.jpg


javuix.jpg


358pb2u.jpg


4juedt.jpg


2004iuu.jpg
 
Laatst bewerkt:
Heeft iemand toevallig meer informatie van deze persoonMarktplaats.nl > Asus Videokaart Radeon HD7970 DCII TOP,3GB - Computers en Software - Videokaarten
Ze verkoopt namelijk een HD7970 DCII van asus voor 350 euro per stuk. Als ik 100% kan uitvogelen dat dit 100% safe is scheelt het me een hoop geld :) Ze wilt alleen niks zeggen over de leverancier en maakt best veel spelfouten =/ Als de kaarten uit het buitenland komen heb ik geen paypal bescherming.

Als ik jou was zou ik het niet doen. Ten eerste aangezien al niet goed Nederlands praat. Ten tweede omdat de informatie ook niet helemaal klopt aangezien het geen PCI-E 2.0 kaarten zijn maar PCI-E 3.0. En dat het een 'zij' is is ook niet helemala fris haha. Nee ik raad je het af...
 
Hahaha np :p. Maar wat zij deed was overdreven:

ik kan u helaas geen naame gefen wegens de mogelijk hijd dat u daar zelf uw kaartenbestelt ik kan u wel garenderen dat u 2 jaar garantie krijg tevens word er gewoon ee bon gelevert met het paketje mvg

Ik ben nu bezig om het voorelkaar te krijgen om de kaarten te kunnen ophalen. Als dat niet gaat dan screw it :p.

Edit: Marktplaats kent nog geen PCI 3.0
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
foxbuster Welke onderdelen nodig voor ASUS ROG Strix GeForce RTX 3080 Ti Gaming OC Waterkoeling 3
M Waterblock for Asus ROG strix RTX 3090 TI OC edition LC Waterkoeling 2
Sanders Bykski RTX 4070 Ti ROG Strix HighFlow Product Suggesties en Nieuws 9
Bl4ckj4ck666 Asus rog strix x570-e gaming monoblock Handleidingen en Installatie Tips 6
Jason EK-Quantum Momentum² ROG Crosshair VIII Extreme D-RGB - Plexi HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
I Advies waterkoeling asus strix rog 5700xt 300 euro Advies Waterkoeling Setup 1
Jason Lian Li PC-O11 Dynamic XL (ROG Certified) - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Bl4ckj4ck666 NZXT Kraken Z73 AIO + ASUS ROG Strix X570-e gaming, pomp werkt niet Problemen & Oplossingen 7
J ROG 011D XL build Gallery & Build Logs 5
Jason EK-Quantum Momentum ROG Maximus XII Hero - D-RGB - Plexi & Acetal HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
HighFlow EK-Quantum Momentum ROG Rampage VI Encore D-RGB HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
D Past deze cpu koeler BP-WBCPUEFX-RGB op ASUS ROG Maximus X Formula Waterkoeling 13
M Aangeboden Nieuwe Lian Li PC-O8 Wit. Of te ruil tegen de O-11 ROG Gesloten 4
M Lian Li PC-O11 ROG besteld welke omgezet is naar PC-O8 (Eigen Keuze) HighFlow Webshop 3
M Levertijd Lian Li PC-11 WGX ROG HighFlow Webshop 4
U Loop in Lian Li PC-O11 ROG - advies nodig Advies Waterkoeling Setup 5
M Oude behuizing (lian Li PC-O8) verkocht. Nieuwe behuizing (Lian Li PC-O11 ROG) advies Waterkoeling 0
Freddy ASUS ROG Rampage VI Extreme / Apex Waterblokken HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
U Lian Li PC-O11WGX ROG Edition HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
M mosfet heatsinks van een Asus ROG Maximus VIII gene z170 moederbord gebroken Overige Koeling 5
Bas9466 2 x 3 pin fans op 1 x pwm aansluiting op moederbord asus rog hero viii Problemen & Oplossingen 6
R ASUS ROG MAXIMUS VIII EXTREME/ASSEMBLY Waterblok Hardware & Software 6
C ASUS ROG SLI-Bridge (2-way) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
Renect Renect - Fernando - TT Xaser III (RoG edition) Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 2
Vannos [VERKOCHT] Asus Oc Station ( rog ) Verkocht 5
NAVYVIPER [GEZOCHT]ROG sticker Gevonden 4
H Even voorstellen, Haraldje - ROG DESK - Harald de Vries Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
R Asus ROG G46VW Gaming laptop HighFlow Product Suggesties en Nieuws 12
l3p [VERKOCHT] Asus ROG Maximus IV GENE-Z incl. EK-MOSFET Max IV Gene prototype blok Verkocht 8
L ROG Bloodshed Gallery & Build Logs 14
Cygnitr0n Bij genoeg stemmen gaat ASUS ROG een mITX bouwen, help mee! Hardware & Software 1
D [IN-ACTIVE] Asus rog oc station Gevonden 0
dark viper zwolle Rog-zero Gallery & Build Logs 2
sir serial RoG WarMachine Gallery & Build Logs 239
Legendary1985 [VERKOCHT]--Nieuw in doos-- Asus ROG MATRIX 5870/2DIS/2GD5 Verkocht 3
Colossus Asus RoG GPU - Radeon 5870 "Matrix" 2Gb Hardware & Software 3
Vannos ROG oc controller Hardware & Software 10

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan