• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Richard_d's Pc (Onder Constructie)

He jongens bedankt voor de reacties. Alles draait nu en ik zal zo een paar foto's uploaden. Alles is nu in principe klaar moet nog wel een andere geluidskaart in. Maar het ziet er ontzettend vet uit!
Wat betreft het reservoir die hoor je niet klotsen of stromen, ik heb hem net niet tot de rand gevuld zodat ik nog wel de stroming kan zien omdat je echt niks kan zien of horen.

-----------
edit: Foto's in de startpost gezet!
 
Laatst bewerkt:
Hahaha Er ging nog geen 1 liter in, Ik kan de komende 3 jaar vooruit! Ik dacht een voorraadje is niet verkeerd maar ik heb 2 keer op de bestelknop gedrukt toen had ik 6!!!

En die meid is al 4 jaar mijn vriendin :D Ze wou me graag helpen zodat we erna zo snel mogelijk weer konden knuffelen ;) LOL

---------------------
Edit: Ik heb een foto van de temps geplaatst. Ik vraag me af of de Cpu wel goed word gekoeld. Ik zal eens kijken wat er in de bios wordt aangegeven.
 
Leuke update, de temperaturen zullen (imo) wel kloppen aangezien het niet zo'n dikke radiator is en je er ook nog je GPU op hebt.

Ik zou die mid speaker op je scherm hangen dan heb je veel meer ruimte :D.

moet je wel mee oppassen... ik had hiervoor exact dezelfde geluids set en die mid speaker ook op mijn scherm gehangen... dat ding kwam dus naar beneden en toen een "plek" op mijn (ook vorige) scherm gemaakt... daarna maar met een beetje dubbelzijdige tape vastgeplakt :)
 
Oh dat wist ik niet. Ik heb de set ook gehad en hij heeft altijd heel stevig gezeten op een dun Dell schermpje.

Dan was dat scherm van jouw zeker met een iets dikkere bovenrand ofzo?

Moet hij maar even kijken ;).
 
Ik laat hem anders wel staan waar die nu staat ruimte genoeg :)
Ik heb geen screenshots van de temperaturen voor gemaakt maar de 4870x2 is wel dikke 30 graden ofzo koeler :) Ooit toch maar een extra loopje :p Mijn pomp staat ook nog op zijn laagste stand dus daar valt ook nog wel iets te winnen denk ik.
 
Ik laat hem anders wel staan waar die nu staat ruimte genoeg :)
Ik heb geen screenshots van de temperaturen voor gemaakt maar de 4870x2 is wel dikke 30 graden ofzo koeler :) Ooit toch maar een extra loopje :p Mijn pomp staat ook nog op zijn laagste stand dus daar valt ook nog wel iets te winnen denk ik.

gewoon hoger zetten ik hoor hem ook niet op de hoogste stand... ;)
en als je hem wel hoort/er last van hebt zet je hem wat lager :)

edit: mijn ervaring is ook dat op de laagste stand niet alle bellen "los" komen als je komponenten niet helemaal goed zitten om de bellen "los" te laten zelf dan niet heb dus wel vaker bij bleeden de kast effe "kantelen" :)
 
Laatst bewerkt:
@Oli4v: Dat dacht ik ;) Voel me best een beetje trots dat alles in 1x goed is gegaan.

Ik heb bij het ontluchten lopen schudden, kantelen enz. enz. en daarna de hele nacht laten draaien en 's ochtends nog alles een keer overgedaan. Maar ik zal de pomp eens hoger zetten. Kijken wat ie doet!

---------------------------------------------------------------------------------------------

Ja er zat toch nog veel lucht in. :D Temps zijn volgens mij nog 3 graden gezakt zo op het eerste gezicht
 
Laatst bewerkt:
Nu 3 weken later, een Intel X25-M SSD toegevoegd aan mijn systeem! Ik moet nog zien hoe de echte prestaties voor mijn gevoel zijn want die zijn natuurlijk het belangrijkste. Maar hieronder 2 screenshots van een test tussen Mijn SSD en een Western Digital Caviar Green schijfje. Ook heb ik mijn nieuwe printer geïnstalleerd een HP6380 alles in 1 apparaatje! En een X-Fi titanium kaartje erbij gepland. O ja en nog een extra 1TB WD Caviar Green schijfje erbij!

Wacht nu alleen nog op mijn bestelling van Highflow voor een extra 120 radje!

WD Caviar Green 1TB:
wd_1tb_caviar_green_hdtune.jpg


Intel X25-M SSD 80GB
intel_x25-m_80gb_ssd_hdtune.jpg
 
Laatst bewerkt:
lekkere snelheden he die ssd :)

offtopic: wat is t tijdsverschil met hier en afghanistan ? een maat van mn schoonpa gaat deze maand naar camp holland en hij vroeg t ? hij zit bij task force 7 ken je dat ?
 
Task Force is een verzamelnaam voor verschillende eenheden dus hij kan nog overal bij zitten. Wij maakten deel uit van de zogenaamde Battlegroup die daadwerkelijk het veld in gaan meestal ondersteund door logistieke elementen. Wat precies de taskforce inhoud weet ikzelf ook niet want daar krijgen wij niet veel mee te maken.

Het tijdsverschil is 3,5 uur (later) en dat is kut
 
Inderdaad ik post zometeen een foto hoe het nu is. Ben niet echt tevreden want hij paste niet intern (in ieder geval niet zonder te slopen) op een goede plaats. Maar zo is het ook geen probleem.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan