Het bekijken van dit forum als gast is beperkt
  • Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Richard_d 's PC

Hoi Richard, welkom op het forum!

Je gaat daar een mooi systeem in elkaar zetten!
Hopelijk gaan de plannen door en kunnen we mooie foto's verwachten :D
 
Oh de plannen gaan zeker door, hou de boel maar vast op voorraad ;) Ik bestel het alleen nu nog niet omdat de prijzen zeker zullen dalen en ik er nu toch niets aan heb. Maar bedankt voor de reactie!
 
van een collega (Sergeant Major) hoorde dat er een bepaalde spelletje daar erg in trek(letterlijk) is.

Het heette cracker trekke geloofd ik.

Ooit aan mee gedaan? ervaring?
leuk?
 
een 240 rad voor een i7 en 4870x2? is dat niet een beetje weinig? ik zou minimaal een 360 doen met jou setup, en dan van feser/thermochill
edit
En natuurlijk welkom!:D
 
@Hung: Nooit aan mee gedaan zou wel heel graag willen :S Dat spel is niet meer van deze tijd denk ik want hoor het nooit.

@st1ng: Ik zit er nog steeds :D Daarom is alles helaas nog niets meer dan een verlanglijstje :( Maar media april ben ik weer thuis!

@ZwerverRoodBaardNL: Bedankt ;)

@Nils: Bedankt voor de tip, ik zal het nog eens overzien, Ik wil het wel allemaal intern houden dus misschien zal de kast ook nog aan moeten worden gepast.
 
Laatst bewerkt:
gelukkig heb je het nooit gedaan met cracker trekker.

Het spel is als volgd, je zit met een groepje met de rug naar elkaar. (cirkel vorm)

en dan ga je op een cracker(toast) aftrekken, wie het laastst klaarkomt. die moest alle crackers op eten.

Dus veel proteine.
 
een collega (Sergeant Major) vroeg of ik mee wilt doen met een spelletje, gelukkig was ik nuchter genoeg om nee te zeggen.

Hij had kennelijk veel skills mee, ik ook maar ik doe het altijd om uit te rekken.dus ik zal zeker verliezen.
maar goed, nee ik spreek niet uit ervaring.

PS: is afganistan nu veiliger geworden?
Hoe gedragen onze amerikaanse vrienden? strijken ze vaak de eer op?

Gr

hung
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan