Het bekijken van dit forum als gast is beperkt
  • Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Primo Victoria!

Ik vind juist een backplate een cleanere look geven. Overspuiten zou ik ook eerder doen dan zo'n sticker vel overheen plakken.

Ik dacht het is misschien makkelijker met een sticker.

Heeft hier iemand ervaring met Motip lak? Hoorde dat je het moEst bakken voordat het hitte bestendig wordt?

Net wat minder leuk nieuws, ik denk dat mijn moederbord defect is, me bios laad niet, en als die geladen is en bij m'n Windows inlogscherm kom slaat het vast. Heb vaker zoiets gehoord over hetzelfde moederbord. Ik heb het bord bij een vriend gekocht die het tegen inkoopsprijs kon komen, maar aangezien ruzie met die persoon heb gekregen, en ik later ook geen reactie op de mails heb gekregen....denk ik niet dat ik de garantie kan verwachten, en dat is Dan een officieel bedrijf. Dus wordt waarschijnlijk eerst even nieuw moederbordje kopen voordat er proces komt.

Zit alleen met 1 vraag, kan een 2500k ook op een z77 bord?
 
maar daar is toch nog geen nood aan :p (zeker niet met de 6990 die is ook PCI-e 2.0)
voorlopig is PCI-e 3.0 pure overdaad, het zal wel nog een tijdje duren alvorens er kaarten zijn die er echt van profiteren.
 
maar daar is toch nog geen nood aan :p (zeker niet met de 6990 die is ook PCI-e 2.0)
voorlopig is PCI-e 3.0 pure overdaad, het zal wel nog een tijdje duren alvorens er kaarten zijn die er echt van profiteren.

Klopt, me 6990 draait op PCI-E 2.1 maar misschien met het oog op de toekomst is Z77 wel iets... zat te denken aan een Asrock Z77 Pro4, wel mooi bordje en goed te doen qua prijs... en anders een goed P67/Z68 bord :).
 
Kleine hardware update

Nadat gister mijn moederbord faalde, vandaag alvast een nieuwe besteld. Het moederbord is de ASRock Z68 Extreme3 Gen3 geworden, en gelijk even een 120GB OCZ Agility3 erbij besteld. Hoop dat het morgen op de post zit hierheen.

Ondertussen ga ik even me huidige moederbord toch proberen op te sturen naar RMA. Hopen dat ik nu wel reactie krijg. Krijg deze week ook me pakketje van Highflow, en dan gaan we weer eens flink aan de slag :)

Edit : Moederbord bleek toch te werken, alleen wat probleempjes met Sata/HDD, dat probleem is verholpen, krijg hopelijk van de week wat nieuwe Sata kabeltjes binnen. Kan me SSD'tje wel lekker lopen :)
 
Laatst bewerkt:
Dus je kan je bestelde mobo weer terug sturen :)

Jup, en ik kom niet echt om van de tijd, Maarja koop van dat geld wel een nieuwe voeding met misschien wat paracords sleeves. Zit te twijfelen tussen een OCZ ZT750, dat is een full-modulaire voeding met 80+ Brons certificaat, en een SilverStone SST-ST75F-P, een 750w full-modulaire voeding met 80+ Silver. Zoals gezegd, zelfde vermogen, beide full modulair, alleen de OCZ is wat goedkoper. Misschien dat ik een 850w voeding ergens ga halen, aangezien mijn grafische kaart al minimale voeding van 750 aanbeveelt, tenminste de fabrikant. Aangezien ik misschien watercooling ga doen... Is het wel handig om wat meer vermogen te hebben.

Ik krijg vanmiddag alles binnen, hoop dat ik jullie dan snel blij kan maken met een eerste echte goede update :)
 
Je Videokaart zal die 750W nooit volledig op souperen hoor :) Ze raden die vooral aan omdat hun kaart onder praktisch alle omstandigen zo zijn prik kan krijgen. Ik dacht dat het maximum verbruik van een kaart momenteel ergens rond de 350W schommelt. dan schiet er dus nog 400W over de rest van je systeem, nu mag je ook niet onderschatten hoeveel de rest verbruikt, maar ik betwijfel dat het boven de 400W zal komen, tenzij je zwaar de OC toer op gaat.
 
Je Videokaart zal die 750W nooit volledig op souperen hoor :) Ze raden die vooral aan omdat hun kaart onder praktisch alle omstandigen zo zijn prik kan krijgen. Ik dacht dat het maximum verbruik van een kaart momenteel ergens rond de 350W schommelt. dan schiet er dus nog 400W over de rest van je systeem, nu mag je ook niet onderschatten hoeveel de rest verbruikt, maar ik betwijfel dat het boven de 400W zal komen, tenzij je zwaar de OC toer op gaat.

De OC staat nu al op 4.5, nou valt dit wel mee vor SB maartoch... kan het ook gewoon op zeker spelen en een 850watt doen?
 
Nou en, neem het liever ook altijd een beetje ruim. Zo kan hij ook wat makkelijker upgraden zonder dat hij er weer een nieuwe PSU tegenaan hoeft te gooien. Voor de prijs hoef je het ook niet meer te laten tegenwoordig.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan