• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.
omdat ik onbewerkt materiaal had kon ik em gewoon weg brengen, hun zand stralen em lichtjes. Ik heb em van te voren wel met tri-tinner afgenomen om zeker te weten dat die goed schoon was.

Ik was em 2 dagen kwijt, kan iets langer duren ligt eraan of ze toevallig al een andere run hebben met die kleur. ( bij mij was dat wel het geval )

Je kan het inderdaad afplakken zonder enige problemen. Je kan ook alleen de gaatjes invullen dan heb je er ook geen last van. Ik zeg alleen let erop, als je bijvoorbeeld ook zo'n imbus tooltje hebt van lianli dan heb je ook geen problemen.
 
Mjah :schaam:
Heb me niet echt verdiept in alles...
Heeft dit het zelfde effect (/beter dan) alles schuren?
En ziet het eindresultaat er ook hetzelfde (beter dan) uit?
 
het heeft hetzelfde effect, een lichte zandstraling is puur om het effe af te spuiten en schoon te maken. Anders moet je em echt goed laten zandstralen, dan ben je van alle verf af. Dan betaal je echter wel meer en je bent je schroefdraad kwijt. Dus ik zou aanraden pak het schuur papier :p
 
En waar zitten die?
Heb je ook foto's van je kast?
Ik neem aan dat je kleur dan het zelfde moet zijn als die van een klant?

Wil toch zwart, dus kleurkeuze maakt niet uit.
 
En waar zitten die?
Heb je ook foto's van je kast?
Ik neem aan dat je kleur dan het zelfde moet zijn als die van een klant?

Wil toch zwart, dus kleurkeuze maakt niet uit.

Adres kan je op de site vinden,oudenbosch ligt in n-brabant.(weet niet waar jij woont)

Moet dezelfde kleur zijn als die van de klant ja, maar daarom duurde het ook wat langer.(je moet wachten tot die klant komt met zn spulle)

deze foto goed ?
img1555m.jpg

(bovenkant is niet gepowdercoat,alleen chassis)
 
laten doen, voor 50 euro ga ik niet sukkelen.

Als je het zelf gaat doen ben je zo ook al 40 euro kwijt(schuurpapier,primer,lak,blanke lak) , dus dan maar 10tje meer en bijna geen gezeik betreft krassen.
 
zijn er ook powdercoaters die aan verzending doen? ik ga een TJ07 kopen, en zou hem graag zwart laten spuiten net als Yil heeft gedaan. Ik heb jammergenoeg niet de mogelijkheid om heen en weer te rijden, dus verzending is mijn enige optie..
 
Mijn kast bij Spray & Finish laten doen, ze zitten in Zevenaar nabij Arnhem, gunstig voor mij dus. Geschikte gasten voor zover ik heb kunnen inschatten, in mijn ogen ook niet overdreven duur.

Ik heb voor mijn kast €105,- ex btw betaald. Dit omvatte chemisch voorbehandelen, coaten van de kast & natlakken van de kunststof onderdelen + transportklaar inpakken. En dat allemaal binnen 4 werkdagen, had misschien nog vlotter gekund, maar dit kwam mij goed uit i.v.m. vrije dagen.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
P Kast Powder Coat service? HighFlow Product Suggesties en Nieuws 10

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan