• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

piepende schermen ?

Ik ben vandaag naar mycom geweest met 1 scherm
ze hebben daar nooit van piepende brommende schermen

doos is bij mycom niet eens uitgepakt
en ik moest thuis samsung bellen en er zou een monteur komen

eenmaal aan de telefoon met samsung alles rond
krijg ik te horen dat ze via ups opgehaald worden en dat ik ze rond de 2 weken a een maand kwijt zou zijn

ik zeg hoelang zit er garantie op
dat schijnt 3 jaar te zijn
ze zijn nu 2 maanden oud
ik heb dus gezecht dat ze niet hoeven te komen
ik laat de schermen lekker staan dan maar een brom/piep/zoem (combie)
mij kennende koop ik over 1,5 jaar toch een nieuw scherm (groter voor de pc) en dan kunnen deze altijd nog voor garantie de deur uit


emiel hoe oud is jouw scherm ?

mijn lg piepte als de tering als hij uit stond
die hoef je echt niet in je slaapkamer te hebben
 
dat piepen bij standby heeft wss te maken met de converter die in t scherm zit, de condensatoren kunnen gaan trillen en dat maakt een irritant geluid. de quickfix is om de scherm op een stekkerdoos met knop zetten ;).
 
Ik heb het zelfde 'probleem' met mijn Samsung 2443BW
Als ik mijn contrast laag heb staan of er is gigantisch veel tekst in beeld (bijvoorbeeld Wiki)
Dan hoor ik een pieptoon/buzz.
Het is de backlight die geluid maakt of/én de voeding die in de monitor zit.

Ik heb toen contact opgenomen met Samsung. Zij wilde het scherm niet vervangen aangezien het een voorkomende kwaal is.
Heb het scherm nu 2 jaar. Ik hoor het niet eens meer. Geen last meer van.

Bij mij kwam het erin toen ik het scherm 2 maanden had.
 
Grappig samsung vertelde mij dat ze er nooit van gehoord hadden
samsung moet lekker zo doorgaan bijna alles is hier van samsung tv laptop pc schermen
ga toch eens kijken voor een ander merk in de toekomst
 
Ik heb er tot nu toe nog geen last van gehad, heb nu 2 jaar een samsung 2693HM en ik hoor m nooit, een van vrienden had het gezoem met een IIyama 22" en ook zijn 24 inch samsung. het ligt er maar net aan wat voor n interne voeding ze erin gooien en hoe de kwaliteit daarvan is.
 
Vergelijkbare onderwerpen

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan