• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

PC ineens sloom en sluit dan ineens af?!

Rico

Member
Hallo,

Bij deze heb ik graag wat hulp nodig.
ik wou even css spelen maar ik merkte dat alles met laden en spelen heel sloom ging.
toen sloot ik css af en kwam ik terecht op mijn bureaublad en toen viel me pc in 1x uit.
Dus ik weer opnieuw opstarten en kreeg ik een melding dat me vorige sessie was afgebroken wegens oververhitting?. maar tijdens het opstarten hoorde ik wat gebliep uit me Pc ( wat hij anders nooit maakt ). mijn vraag is wat was dat gebliep? en alles loopt nu rete sloom op internet na. heb alles up to date op me pc en css al opnieuw geherinstalleerd.

iemand een idee ? :(

alvast bedankt:045:
 
wat is je setup?
draai je op lucht of iets anders?
hoe koel je wat?
en wat zijn je temps?

mijn oude E8400 is ook wel eens door oververhitting in een soort veilige modus gesprongen kijk eens of je componenten echt heel warm zijn en of ze nog optimaal presteren.

zie http://forum.highflow.nl/f5/overclock-tools-programmas-1339/ voor de benodigde progjes


CPU 2.66 Ghz
2G Ram
Gforce 8500gt

en de progjes werken niet ze ondersteunen mijn processor niet ? :(
Ps ben niet zo in de Pc wereld dus stel me niet te moeilijke vragen :D
Heb wat safety runs gedaan met het progje Burnintest en was geen error of iets.
me temperatuur kan ik nergens vinden. ik heb 4 fans in me pc + 1 op de VGA kaart
 
download eens cpu-z en maak een screenshot van de cpu mobo geheugen en spd tab (gewoon vaker openen dat het op 1 screenshot past)
verder mischien iets als everest ultimate en dan computer-> sensors
 
Hierbij een SS

246mjir.jpg
 
Realtemp ondersteunt mijn Processor niet.

Added after 47 minutes:

net alles los gehaald en schoon gemaakt met een kwast maar temp blijft hoog vooral uiteraard tijdens update/gamen komt hij bij 88 Graden.. alle koelers werken .. wat kan ik hieraan doen? heb dit nooit eerder gehad
 
Laatst bewerkt:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan