• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Nicknames, hoe ben je eraan gekomen!

Ik moest ooit is een naam voor een spelletje verzinnen, begod als ik weet welk spel.

Evengoed, het was rond 3en in de morgen dus daar kwam het eerste deel Night uit.
Na veel denkwerk, pakte ik mijn telefoon en PAF, verrek. Razr.
Mijn telefoon was toentertijd een Motorola V3i ook wel bekend als Razr.
Toen was het de uiteinden aan elkaar knopen, en viola, Nightrazr werd geboren.
 
Tja, ben ruim 9 jaar terug rond wezen bladeren op internet, gewoon rare dingen zoeken omdat het kon en voorhanden was.

Werd dus verslaafd aan internet. www (internet) en wicked (gek). Dat alles een beetje aan elkaar geplakt en dan krijg je wwwicked.

Nu net pas actief op Highflow, maar al sinds 17-06-2000 op HWI.
 
stonedshoothernerd was voor mailbomber omdat mensen mij een nerd noemde ik veel shooters speelde en ik lijk stoned volgens sommige mensen

Mailbomber,
omdat ik zon 4 a 5 jaar geleden mailbommetjes verstuurde naar mensen die ik niet mocht etc (A),
en het was voor mij een unieke naam.
 
Die van mij is een combi.

In de jaren 80 had je de sugar hill gang, 1tje daarvan heet Master G.
Maar omdat ik vaak wordt afgedroogd met gamen, vond ik het te pretentieus om mezelf Master te noemen en werd het dus Mr.

Omdat Gio zo kort is vergeleken met Mister en het vaak verbasterd werd naar Joe heb ik de lange versie genomen.

Voila MrGiorgio
 
Okkii, Vriend van mij noemde mij 5 a 6 jaar terug altijd oggi :p

Mijn naam is dus Oguzhan. En vond oggi zo vreemd :p met de zachte g ook nog beetje eng :p

Maakte ik er Trokki van Turkse afkorting TR en okki.

En na een jaartje ofzo werd dat weer Okkii. En in Counter-strike noemde ik me lg-okkii
Legendary Okkii en runescape ook Legendary Okkii :D
 
-Exeon-

Mijn Nickname is Exeon en enkele varianten hierop zoals Xeonice, Xorro, Exaon , Xeon. Deze hadden vroegâh nog enkele toevoegingen van clans oid ( [MSC], etc )

Eigenlijk is het ontstaan in het verre verleden waarbij ik altijd aan het stoeien was met de 'X', 'Xe', 'Xa', etc.. naar jaren van "evolutie" :icon_cool: is eigenlijk mijn "main" nick Exeon geworden.

Helaas is het niet altijd feest en ben je soms gedoemd tot een alternatief zoals Exaon :icon_cool: daarnaast wil ik nog wel eens (rpg,mmorpg,etc spelen en daar moet je natuurlijk je "alts" ook een mooie nick geven en daar gebruik ik dan mijn andere nicknames voor... :)
 
Ik ben me Quinlan gaan noemen nadat ik was aangereden en ik een Star Wars Comic kreeg, hierin kwam ik Quinlan Vos tegen en sindsdien heb ik deze naam gebruikt.

Voorheen gebruikte ik Genesis198 de 198 was een kleine typo van mn geboorte datum :icon_rolleyes: maar ben nog niet vaak een van beide namen tegengekomen.
 
Genesis van Final Fantasy VII

Final Fantasy FTW :D

:045: ............ :pray

Anyhoe,

Kadett is ontstaan bij het kiezen van een nickname toen ik met het spel Desert Combat (mod voor BF1942) een clan joinde (LeipeClan). Daarvoor had ik verschillende nicks: SiLkRaIN, Flying Dutchman en Death Knight.

Er zat al iemand in de Clan die Leipe Golf heette, omdat hij een Golf had :D En op moment van joinen had ik net een Opel Kadett (was 19, en kocht hem voor 250,- ,dont blame me :p) Ik dus ff denken.... 'Ah fuck it' Leipe Kadett. Leipeclan is niet meer maar Kadett is altijd blijven hangen.

Die auto is niet lang gebleven, rij nu in een Celica 2.0 Turbo :icon_fU:
 
Nee eigenlijk niet. Leg even uit aub.
Gokje: hij heet Kees, maar dat kon zijn moeder niet onthouden, dus die noemt hem maar Jeroen. En ik denk dat hij zijn account aanmaakte voordat iemand hem had uitgelegd hoe de capslock key werkte :003:

Anyway, mijn nick komt uit een tijd dat ik nog Planetarion speelde. Ik zoog echt heel erg, vooral omdat ik bij mij thuis geen internet had (ouders zijn compleet technofoob). Toen ik dat eindelijk voor mekaar had maakte ik een nieuwe account aan om een frisse start te kunnen maken... vandaar.

Verder kreeg ik xtrafresh zowel op heetmeel op geemeel en ook de steamnick xtrafresh te pakken voordat iemand anders het deed, dus ik blijf de naam maar gebruiken. Ik vind het ook wel lollig :D
 
Laatst bewerkt:
@Xtrafresh: Heb ook nog Planetarion gespeeld. Weet nog dat ik meedeed in de raids om "The Roman Fortress" neer te maaien. Maar tja 56k verbinding en ouders die zeuren over maandelijkse telefoon rekening van 150,- gulden deed het een beetje de das om :p
 
Animal-the-muppets-116865_1024_768.jpg


Danny + Animal = Danimal
 
Laatst bewerkt:
@Xtrafresh: Heb ook nog Planetarion gespeeld. Weet nog dat ik meedeed in de raids om "The Roman Fortress" neer te maaien. Maar tja 56k verbinding en ouders die zeuren over maandelijkse telefoon rekening van 150,- gulden deed het een beetje de das om :p
Roman Fortress was toch van Legion en Fury? Oh god die ouwe tijd...
 
Dacht van wel ja, tot ie zo groot was dat ie dacht niemand meer nodig te hebben ofzo. Weet niet precies meer maar weet nog wel dat ie echt 3-4x zo groot/sterk was als de nummero 2. Duurde ook 1 week lang raiden voordat ie niets meer was. Had iets van 2 miljoen defense turrets van elk soort :D Was ik al blij met mijn 2000 stuks.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Alex Wat zijn jullie nicknames op andere fora? Algemene Discussies 8
Bl4ckj4ck666 Barrow ventiel...Hoe gebruiken? Waterkoeling 6
Ruud Hoe veel meter slang voor GPU en cpu cooling? Waterkoeling 1
H Hoe kabels bevestigen aan PCI-e female Cases en Modding 2
anub1s18 hoe lang kan je gedemineraliseert water zonder toevoegingen gebruiken? Waterkoeling 1
XenoMorpH 2x D5, hoe monsteren op een EK-UNI Pump Bracket Waterkoeling 6
P Led strip gekocht maar geen idee hoe ik dit moet aansluiten! Cases en Modding 6
E Hoe warm mag het worden? Waterkoeling 4
P Hoe sluit ik 3 mm led's aan ? Advies Waterkoeling Setup 5
djghostogb Hoe Aqua-Computer Aqualis Base 450ml monteren op de Aqualis Pump adapter for D5? Waterkoeling 8
J hoe air bleeden uit loop? Waterkoeling 4
J Hoe waterblok schoonmaken? Waterkoeling 2
T Hoe kopier en plak ik in dit forum HighFlow Forum 3
T Waar en hoe plakken jullie temperatuur sensors? Handleidingen en Installatie Tips 5
O Hoe maak je het makkelijkst een Desk? Cases en Modding 28
M welke slangen en hoe koelvloeistof vervangen Waterkoeling 7
P Hoe Corsair Vengeance Heatspreaders verwijderen? Waterkoeling 27
W Hoe aan te sluiten: Aquaero 6 controller en Alphacool pomp Waterkoeling 0
A Hoe heet dit en waar kan ik dit vinden:) Problemen & Oplossingen 8
T Silverstone Raven, hoe 360 radiator extern monteren? Waterkoeling 5
88Gamer88 Hoe switch maken 12V & 7V met druk knop ? Handleidingen en Installatie Tips 34
P Hoe vergroot ik mijn wifi signaal? Hardware & Software 7
J WiFi (hoe (on)gezond is t?) Nieuws en Sport 9
coolfris Hoe een glas water in te schenken Handleidingen en Installatie Tips 1
H Hoe groot moet de radiator zijn voor het koelen van een 3770k? Waterkoeling 4
K Hoe sluit je een FrozenQ Reactor Core Extreme Blue Reservoir V2 aan? Waterkoeling 3
F Waterkoeling maar hoe en wat? Advies Waterkoeling Setup 1
cederieck Knik in loop Hoe los ik dit op ? Waterkoeling 6
iSP TV kiezen/beoordelen in de winkel, hoe doe je dat? Electronica 7
ChillPascal Hoe een custom powerswitch aansluiten Handleidingen en Installatie Tips 18
Arniebomba GTX680 DCUII SLi WC setup, hoe afstand overbruggen? Waterkoeling 8
gunny Koolance TMS205 - Aquaero 5 pro Hoe en wat Waterkoeling 0
E crysis 2 nat type : strict. hoe op te lossen Problemen & Oplossingen 9
R Hoe de fans van de Twin Froxr II vervangen en voornamelijk, met welke? Overige Koeling 7
Stephan---pro Hoe bevestig je noppenschuim? Problemen & Oplossingen 3
canonchiel Hoe moet ik mijn wc set aansluiten Waterkoeling 10
T Hoe vraag ik een RMA aan? HighFlow Webshop 3
D3T0X Meedenk topic. Hoe een deur naar boven open laten gaan? Cases en Modding 4
R Na 8 jaar geen watercooling het toch maar weer proberen, maar hoe? Advies Waterkoeling Setup 2
Robin Intel ivy bridge hoe denk jij erover? Hardware & Software 36
D [GEVONDEN] goedkope laptop ( maakt niet uit hoe oud die is ) Gevonden 4
Sw333t Vraagje over reference gpu (en hoe die te herkennen voor aanschaf) Hardware & Software 10
O Hoe Bitspower D5/MCP655 Dual Top in de kast monteren? Handleidingen en Installatie Tips 10
D Hoe kan ik het best triple CF verbinden en andere vragen. Advies Waterkoeling Setup 11
cederieck Hoe kan ik dit oplossen Zonder iets bij te bestellen ! Waterkoeling 2
S back licht inverter laptop kapot ? hoe kan ik dat testen Hardware & Software 0
T1mmy Hoe een fan controller demonteren ? Cases en Modding 7
P Waterkoeling wel/niet gebruiken en zo ja hoe? Waterkoeling 21
C Overgaan op waterkoeling, maar hoe wat waar en waarmee? Advies Waterkoeling Setup 3
S Heatkiller 3.0 NICKEL hoe schoonmaken? Waterkoeling 9

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan