• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Lian Li V1000A herbouw





Dingetje weggedremeld om de airflow te verbeteren. 't Zal mij benieuwen hoeveel graden dat gaat schelen. :badgrin:

Hieraan komt onderin de kast de XSPC radiator aan te hangen met daaraan 2x 120mm fans + die bling bling fillport + flowmeter en watertempsensorplug. Flinke toeter dus. :p Die hangt een toefje scheef, omdat het ophangsysteem gemaakt is voor slechts één 120mm fan.


Dat zit de draai van de drainline een beetje in de weg. Zoals hier te zien is.


Iets tussen dat ophangding en dat andere kastgedeelte moet de truc doen om de toeter tegen te houden.


Moest nog wel iets ervoor vinden...doos met lian li alu stukken doorgespit en niet echt iets bevredigends kunnen vinden. Totdat er een kwartje viel :095: en ik me besefte dat de stukjes net gemaakt waren: twee stukjes van dat dingetje dat ik er net af gedremeld had (1e pic); kon ze er zo aftrekken. :)








Nog even vastplakken of lijmen en dat is opgelost. :)
 
Beetje bewust dubbelop gedaan. Nu kan i vastgekoppeld worden en dan pas het kraantje open doen. Beetje overkill :) maar het heeft ook wel iets.

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=1HLxSOpMk7w]YouTube - Bling bling Drain line I[/ame]
 
Gister bij performance PCs een paar MNCPTech voetjes besteld. :p

Machined.Billet.Case.Feet.jpg


+ nog een paar andere dingetjes waaronder oranje krimpkous.

Zal wel een weekje duren voordat dat pakje hier is. In die tussentijd zal ik zeker de kast wel weer in elkaar@samen ;) hebben zitten.
 
Met kleine bestellingen heb ik daar eigenlijk nog nooit last van gehad. Die laat ik altijd met de goedkoopste verzendmethode overbrengen (US postal nog wat) en daarmee heb ik nog niet eerder iets aan tax hoeven betalen. Zodra je het via Fedex of UPS laat komen is het met elk pakje bingo voor de tax.
 
Kast zit nog niet in elkaar. Iets uit elkaar halen is toch altijd weer makkelijker dan iets in elkaar zetten. :icon_mrgreen:
Moest hier en daar nog wat gaatjes wat ruimer boren voor een dikkere schroef + nog wat dingetjes.


Maar...


De voetjes zijn afgelopen vrijdag al binnen gekomen. :surprised: Ze zijn mooier van formaat dan ik verwacht had (kleiner). En ze staan prachtig. Maar voorlopig alleen even deze pic van de voetjes. (Later meer, dit is meer voor de tease. :icon_fU:)




Hier de hele boel op een tafel:



En dit was één van die dingetjes die ik op de valreep heb gedaan:


Een raampje achter de proc. om eventueel een ander koelblokje erop te kunnen zetten dat een ander mounting systeem heeft. Ben ik nu niet van plan, maar wie weet later...ooit nog eens. Maar het zit nu in ieder geval in de kast als een extra'tje en het staan ook wel mooi vind ik.

Hier nog eentje voor de tease :071::eusa_angel:



En een onvervalste aktiefoto van het afkorten van een schroefje.


Het is toch altijd weer even schrikken al die vonken als je al die tijd al aluminium gewend bent. :)

Maar deze week zal i dan toch werkelijk in elkaar@samen gaan komen. De gang zit er weer in, hoe langzaam dit ook moge zijn. :zzz

;)



Oh ja, ik heb ook nog een paar van deze ledlampjes besteld. Ik had tekort oranje shrink besteld (1 foot ipv 1 meter :eusa_shhh:) Heb ik die lampjes maar gelijk meebesteld. Staat denk ik wel mooi op de twee alu titan fans die op het plafon zitten. Moet er nog wel witte ledjes in zetten.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
L Lian Li DK-04 Doorvoer van leiding Waterkoeling 1
cablegunmaster EKWB, Lian Li Evo Build Gallery & Build Logs 0
Hightower Lian Li UNI SL120 en SL140 V2 Fans HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
Hightower Lian li front mesh 011 evo HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
Jason Lian Li UNI SL-INF 120 ARGB PWM 120mm Fan HighFlow Product Suggesties en Nieuws 12
Jason Lian Li Strimer Plus V2 RGB Motherboard & VGA Cables HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Jason Lian Li O11 Dynamic EVO HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
cablegunmaster Lian Li O11 Dynamic EVO HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Jason Nieuwste Lian Li Fans op voorraad: UNI AL120 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
N Lian Li Black Thumbscrews TS-01 Verkocht 0
Hightower Lian li sl uni fans synchroniseren probleem Overige Koeling 15
A Advies nodig, Lian Li DK-05X Waterkoeling 4
Jason Lian-Li UNI SL140 Addressable RGB 140mm HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Nog voorradig: Lian Li UNI SL140 Fans HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li Strimer Plus Triple 8-Pin RGB PCIe VGA Cable + Remote HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li O11 Dynamic Mini, Mid Tower, Tempered Glass HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li GALAHAD 360 AIO CPU Liquid cooler ARGB - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li ST120 RGB PWM Fans, Triple Pack incl. Controller - 120mm, Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 10
Jason Lian Li LANCOOL II Mesh RGB Midi-Tower, Tempered Glass - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
R Lian li pc case o11 dynamic HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Jason Lian Li PC-O11 Dynamic XL (ROG Certified) - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Terug op voorraad! Lian-Li PC-O11 Dynamic Midi-Tower - Black Window HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
R1NS3 Lian Li Strimer Plus 3x8-pin HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Jason Lian Li GALAHAD 360 AIO CPU Liquid cooler ARGB - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
D Lian Li O11D Distro-Plate Welke versie is het stilst? Waterkoeling 7
Hightower Lian Li UF-EX Device Cable Kit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 19
biopunk Lian Li UNI FAN SL140 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 46
Jason Lian Li O11 Dynamic Mini, Mid Tower, Tempered Glass - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Jason Bitspower Touchaqua Sedna O11D Lite-F for LIAN LI O11 DYNAMIC Series HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Hightower Lian li uni fans 140mm HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Bl4ckj4ck666 Lian Li Strimer Plus aansluiten op 4pins 12v mogelijk? Hardware & Software 2
HighFlow Lian-Li PC-O11 Dynamic Midi-Tower - PCMR Special Edition HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
K hard tubing Lian Li oc11 -xl Advies Waterkoeling Setup 5
HighFlow Lian Li komt met SL120 fans die met elkaar verbonden kunnen worden HighFlow Product Suggesties en Nieuws 34
P Distro plate lian li 011 Waterkoeling 2
M Vragen , tips and tricks Lian Li PC-O11 Dynamic XL Advies Waterkoeling Setup 2
S Waterkoeling lian li pc-o11 dynamic xl - Threadripper 3960x Waterkoeling 1
Bokeh Demciflex filters voor Lian Li Dynamic XL HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
R Advies nodig | WaterKoeling | Lian Li DK-04 Advies Waterkoeling Setup 270
Hightower Lian Li GPU bracket, GB-001 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
volcom Lian Li Lancool II behuizing HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
Freddy Lian Li PC-O11D / PC-O11DXL Dynamic (XL) Distribution Plates / Front, Tray HighFlow Product Suggesties en Nieuws 10
anub1s18 Lian Li PC-O11 Dynamic razer edition uiteraard watergekoelt Gallery & Build Logs 26
S Barrow Waterway LRC 2.0 RGB Distribution Panel (Front) for Lian Li Dynamic PC-O11 C Waterkoeling 13
anub1s18 Lian Li PC-O11 Dynamic razer edition HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
M Barrow reservoir (Lian Li O-11 Dynamic) advies Waterkoeling 5
Deathchant Lian Li PC-O11 Air HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
B LIAN-LI PC-O11 Dynamic (WIT) + bijbehorende riser cable HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
M Aangeboden Nieuwe Lian Li PC-O8 Wit. Of te ruil tegen de O-11 ROG Gesloten 4
M Lian Li PC-O11 ROG besteld welke omgezet is naar PC-O8 (Eigen Keuze) HighFlow Webshop 3

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan