MrGiorgio
De Planner
Ik bestel al 2 jaar denk ik bij Freddy en zijn team.
En tot grote tevredenheid.
Bij het bestellen vraag ik altijd advies en Freddy kijkt dan altijd of ik niet iets vergeten ben. De laatste keer heb ik op advies van Freddy van die 45 graden verlengstukjes besteld. Had ik die niet besteld, dan had ik mijn waterkoeling dus niet kunnen afmaken.
Deze keer had ik ook de eer om de eerste Monsta lite te bestellen. Freddy hield me goed op de hoogte wanneer die binnen zou komen.
En op mijn verzoek is het pas de vrijdag verstuurd, zodat ik het zaterdag zelf in ontvangst kon nemen (en niet bij de buren moest gaan vissen naar verloren pakjes). Dat is bij Highflow nooit een probleem.
De snelheid waarop er gereageerd wordt op email, is ook ongeevenaard. Volgens mij heb ik dat alleen nog maar gezien bij grote bedrijven die 10 a 20 personen in dienst hebben speciaal alleen voor de emailafhandeling.
Vraag nu iets via email en de kans is groot dat je binnen een half uur al een antwoord hebt. Ik heb het zelfs al meegemaakt dat hij binnen een half uur antwoord gaf terwijl hij aan het gamen was!!!
Is het een vogel ? Is het een vliegtuig?
Nee het is Super Freddy en zijn team!!
Het is nu alleen wel zo dat je die hoge service bij andere webshops ook gaat verwachten. De realiteit is dus helaas anders.
Ooit zeg ik je, ooit zal Highflow een service award gaan winnen voor de beste webshop of zo. Dat kan bijna niet anders.
Highflow legt de standaard voor service op een hoger niveau. Al 2 jaar lang. En dat zegt dus wel dat het geen incidenten zijn.
En tot grote tevredenheid.
Bij het bestellen vraag ik altijd advies en Freddy kijkt dan altijd of ik niet iets vergeten ben. De laatste keer heb ik op advies van Freddy van die 45 graden verlengstukjes besteld. Had ik die niet besteld, dan had ik mijn waterkoeling dus niet kunnen afmaken.
Deze keer had ik ook de eer om de eerste Monsta lite te bestellen. Freddy hield me goed op de hoogte wanneer die binnen zou komen.
En op mijn verzoek is het pas de vrijdag verstuurd, zodat ik het zaterdag zelf in ontvangst kon nemen (en niet bij de buren moest gaan vissen naar verloren pakjes). Dat is bij Highflow nooit een probleem.
De snelheid waarop er gereageerd wordt op email, is ook ongeevenaard. Volgens mij heb ik dat alleen nog maar gezien bij grote bedrijven die 10 a 20 personen in dienst hebben speciaal alleen voor de emailafhandeling.
Vraag nu iets via email en de kans is groot dat je binnen een half uur al een antwoord hebt. Ik heb het zelfs al meegemaakt dat hij binnen een half uur antwoord gaf terwijl hij aan het gamen was!!!
Is het een vogel ? Is het een vliegtuig?
Nee het is Super Freddy en zijn team!!
Het is nu alleen wel zo dat je die hoge service bij andere webshops ook gaat verwachten. De realiteit is dus helaas anders.
Ooit zeg ik je, ooit zal Highflow een service award gaan winnen voor de beste webshop of zo. Dat kan bijna niet anders.
Highflow legt de standaard voor service op een hoger niveau. Al 2 jaar lang. En dat zegt dus wel dat het geen incidenten zijn.