Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Uhmm.. anime is iets iets dat je eigenlijk een beetje uit de "realiteit" kan stappen en in een soort van "droomwereld/gedachte" terecht komt.
Bijv. een romance liefde complex anime zal je al gauw verdriet of vreugde als gevoelens meekrijgen, een mecha-robot-action anime zal je algauw je de "goosebumps" laten voelen en enthousiasme meegeven.
Dus het is eigenlijk net hoe je het oppakt. Ik vind het trouwens in het begin ook niks aan, ik keek dan wel alleen naar Naruto, maar daar hield het ook op bij mij.. totdat ik toen toch een poging nam om andere anime's te gaan bekijken.. en plots er ging een nieuw wereld voor me open..
*Klinkt overdreven maar goed dit is ongveer mijn beschrijving over anime hoe ik het ervaar.
Ben ik nou een Otaku? [ame="http://nl.wikipedia.org/wiki/Otaku"]Otaku - Wikipedia[/ame]
ik ben ook begonnen na dat ik wat van die naruto amv's op youtube zag een jaar of 4 terug.
Ik was ook erg sceptisch maar wou het toch maar proberen en was gelijk hooked.
Toen ben ik ook bleach gaan kijken en meer volgde
Helaas dat ze bij sommige maar 1 seizoen hebben gemaakt wat wel jammer is omdat het je goed heeft vermaakt
ik ben ook begonnen na dat ik wat van die naruto amv's op youtube zag een jaar of 4 terug.
Ik was ook erg sceptisch maar wou het toch maar proberen en was gelijk hooked.
Toen ben ik ook bleach gaan kijken en meer volgde
Ya hea!! Zoiets heb ik nou ook heel vaak meegemaakt, vet huilen in een hoekje :snik xD (sarcasme/figuurlijk ofc.) Wat ik dan meestal doe is dan gewoon de manga volgen van die anime. Manga klinkt misschien stom, maar is net zo goed als de anime. Alleen kan ik wel begrijpen dat sommige mensen toch liever beeld en geluid hebben.
Nou we nemen even als voorbeeld de serie Bleach
De manga moet je eigenlijk als het strip verhaal zien waar het meestal mee begint
De anime is dus wat je als tekenfilm serie kan zien maar loopt meestal een stuk achter zodat ze het verhaal lijn van de strip meestal goed kunnen volgen
Zodra de anime tedicht bij de laatste strip afleveringen komen dan lassen ze een stop in het verhaal in en krijg je een ander verhaal tussendoor wat een filler word genoemd(meeste zijn lang niet zo leuk)
Zodra er weer genoeg strip delen geweest zijn dan gaan ze weer verder met de tekenfilm serie.... hoop dat je het beetje snapt
btw ik henb een probleem met 1080p films , als ik ze af wil spelen zeg tie dat ik een additional decoder nodig heb , heb pas ac3filter geinstalleerd, Maar dan het geluid van de film vast. ik speel het af via Divx en wmp