• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Grafische kaarten slaan tilt wanneer ik een spel speel

lauwagie

New member
ok mijn eerste watercooling is af (check mijn topic onder Gallery & Build Logs)
en nu, omdat al mijn ventilatoren weg zijn krijg ik een paar fout meldingen waaronder de eerste : geen rmp signaal voor de processor. dit heb ik makelijk kunnen oplossen met mijn aquacomputer aquaero XT. daar zit namelijk een kabeltje bij die je aansluit op de juist poort bij je aquacomputer ( de rmp poort) en de ander kant sluit je aan waar vroeger je cooling op zat voor je prossesor (CPU_FAN)

maar nu nog mijn grapische kaarten hoe moet ik dat oplossen? hoe kan ik de ventilator uitschakelen of een vals signaal geven zoals bij de proccesor?
 
De waarchuwing voor de cpu kan je uitschakelen in de bios.. wss bij hardware monitor.. weet niet welk mobo je hebt..

bij je kaarten zit die functie niet in dus die zouden het gewoon moeten doen.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
T Grafische kaarten (zie advertentie) Gevonden 17
E Nieuwe grafische kaarten, SLI/CF setup en koeling vragen Waterkoeling 11
P Water koeling voor mijn Radeon VII grafische kaart 100% beginner hier sorry;) Advies Waterkoeling Setup 4
A waterblock voor deze grafische kaart MSI N660-TF-2GD5/OC Twin Frozr III GeForce GTX HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
C Grafische kaart - PCI-e 2.0 x16 Hardware & Software 3
G Fan vervangen op NVIDIA® GeForce GT 640 1 GB DDR5 grafische kaart Overige Koeling 4
Dustyrick [IN-ACTIVE] Oudere grafische kaart en wat klein spul. Verkocht 3
Thekoekepeer Grafische kaart blokje Advies Waterkoeling Setup 5
Nightwish68 Advies welke grafische kaart in laptop is beter Hardware & Software 7
Sw333t [INACTIVE] PCI-e grafische kaart Gevonden 3
R Radiator voor grafische kaart nodig of niet ? Advies Waterkoeling Setup 15
Oli4v P5Q Deluxe, Geheugen, Grafische kaart, HDD's ... Verkocht 13
C [Waterkoeling] Asus ENGTX285 grafische kaart Advies Waterkoeling Setup 10
ZwerverRoodbaard Hoe hard kan de fan van jullie grafische kaart draaien ? Algemene Discussies 29
N 3 of 4 beeld schermen op 2 video kaarten AMD / ATI 14
T NVidia / CUDA kaarten voor een reken-PC NVIDIA 2
aadje93 Zalman ZM-RHS69 (Mosfet koeler voor 69XX kaarten van AMD). HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
DutchMicro 3x DVI signaal via 2 kaarten ? AMD / ATI 3
aadje93 nieuwe EK waterblocken (gpu fullcover voor non-ref kaarten) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
mailbomber Vraag over nvidia kaarten Hardware & Software 6
M EK HD 5770 FC - welke kaarten ? Waterkoeling 4
Freddy Voordelige Nvidia GeForce GTX480 kaarten :) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
X-Tripiot [INACTIVE] Diverse ati 5870 kaarten Verkocht 19
R 2 ATi Kaarten in CF-setup Hardware & Software 9
Betrayedcover NVIDIA gForce SLI met verschillende kaarten mogelijk? Hardware & Software 22
F NVIDIA Kaarten, Direct X 11 / DX11 ?!?! Algemene Discussies 4
F Vraagje , raid kaarten Algemene Discussies 8

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan