• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Extended U2-UFO CYO By Zwelgje

Jezus wat een case en wat een hardware.. *kwijl weg vegen doet*
Ga ook deze volgen!

P.s. Is je naam in de titel met opzet zo geschreven of perongeluk een typo? Kan em zo editen naar Zwelgje :)
 
Zo toch vandaag nog een update.

En nu gaat het project pas denk echt interessant worden.
Wat ik jullie beetje onthouden heb is de pedestal 24.
Dat de onderkast van case word.
Want daar in gaat een LittleDevil LD Phase Change Unit huizen.
Die ik van Vissa heb mogen over kopen.
Het is even passen en meten komt allemaal best krap.
Heb de Phase change nu van ze huisje ontdaan en in z'n nieuwe onder komen gepast.
Daar krijgen jullie later nog foto's van.
Hier al vast een voor proefje.
IMG_0235.JPG

IMG_0236.JPG
 
blijf een beest van een kast :) erg netjes. Kijk even of er ruimte is voor 2 vapos naast elkaar daar onderin. Dan weet ik welke kast ik moet bestellen voor mn sr-2 projectje :)

Ps ik denk dat als je m zo in het midden monteer. je met je flexhose in de knoop komt. Mocht jeje flexhose wat langer willen hebben moet je me even pmen. Ivm ik deze verlegen kan naar max 120cm. Heb je wat meer speelruimte
 
zo nog even een foto van de phase zonder jasje.
IMG_0239.JPG


Heb de switches ver vangen met Lamptron switches black met White led.
En de power led ook voor witte led's.
IMG_0238.JPG

veel mooier naar me zin

Volgende ding is in een slot cover een gat dremmelen voor info pannel van de phase.
IMG_0240.JPG
 
Ziet er toch wel errrug ganz geil uit die kast! Volgens mij is dat inderdaad een beest van een kast op zichzelf, en jij stopt er nog eens een pedestal onder :shock:

Mooie set verder! Moet eigenlijk toch wel een SR2 en CF HD6990 in voor de vulling van de kast :p
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan