• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

[CTIP] Salontafel

ja begin weer pietje precies te worden :D

dus qua afwerking, zal me nog een boel geld gaan kosten :(

geen wc voor mijn pc :(:(:(:(:( sorry freddy :D

Alle hoeken zijn opnieuw gelijmt. morgen zagen en daten met een meid die ik vandaag heb ontmoet ;) habba :D tof tof tof!
 
Het begint er steeds meer op te lijken!
Hoeveel kostte de tafel eigenlijk in de winkel/webshop waar je het zag?

--- edit ---
Succes en veel plezier met de date :D
 
laten we hopen dat het eerste drankje een heerlijk koude pils is :D

ik heb tot vrijdag aan de tafel gewerkt, tot daar is ook een update.
zaterdag eerst gewerkt en daarna met die meid en n stel vrienden/kennisen bij iemand gezeten tot half 7 's morgens en dag erna om 16u weer werken dus is er ook niets gebeurd. Woensdag als het droog is, kunnen we weer verder. Morgen van 8:30 tot 21:30 stage :O
 
Leuk om te zien dit.
Ben benieuwd hoe het er uit gaat zien. Wordt alles wit, of ga je voor een andere kleur, of zelfs een combinatie van zwart onder en wit boven?

Als droog weer werken is, maak je borst dan maar nat. Volgende week is de voorspelling vrijwel heel de week 20+ graden. :D
 
nou ik heb vorige week overleefd, lange stage dagen... van 8:45 tot 21:30 enzo. ben nu ook pas net thuis van stage. Kan dus niet meer zeggen dat een ambtenaar geen reet doet :O het is eigenlijk best hard en moeilijk werk!
 
de verschillen van het schuren kan ik bijna niet vastleggen op de gevoelige plaat. Je ziet het met het blote oog ook niet, je voelt alleen dat het lad is/wordt.

Momenteel werkt het weer ook niet mee, dus kan helaas niet verder :(
 
Als het weer vanavond een beetje mee zit ga ik wel verder :) Het loopt al een tijdje, maar wil het niet afraffelen ivm het feit dat je dat ding altijd zal blijven zien, dan moet het er wel goed uit gaan zien, toch?
 
Zit momenteel alleen nog ff met de afronding van mijn stage in mn maag, Gister tot 01:00uur doorgetikt.

dus niks aan de tafel gedaan. het is ook echt schijtweer om op dit moment buiten met hout te werken. Zal wel een afdak maken van zeil enzo.
 
Terug
Bovenaan