• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Cs:s beta!

Johnny

Moderator
Forumleiding
About the Game
Available immediately, Valve has launched an extensive update to Counter-Strike: Source, now in beta. The update includes a host of new features and functionality developed in collaboration with Hidden Path Studios.

This beta will run for a limited time, and once complete, the update will be deployed to all Counter-Strike: Source owners for free via Steam.

Features new to the beta
144 achievements added


  • New lifetime player stats and summary screens
    New match player stats and summary screens
    New end of round display with MVP and interesting fact about a player
    Updated scoreboard with new icons, visual style, MVP stars, and avatar pictures
    New cinematic death camera
    New domination and revenge system
    Added avatar icons to voice chat, scoreboard, and end of round display
    Incorporated many source engine updates

    Screenshots:
    For those of you without beta access... - Steam Users' Forums

    Video's:
    [ame=http://www.youtube.com/watch?v=SGZ7ahVyRZ8]YouTube - CS: Source BETA Gameplay[/ame]
    [ame=http://www.youtube.com/watch?v=F2lBIw9ctLo]YouTube - Counter-Strike: Source Beta showcase[/ame]


    Code:
     Copy van http://illuminati.verxuz.nl

    Achievements menu:
    1.jpg

    2.jpg

    3.jpg

    4.jpg


    In game:
    5.jpg

    6.jpg


    That is pretty much the only major differences.. I'll add some more at some point.

    Achievements (some are repeated on two printscreens):

    A1.jpg

    A2.jpg

    B1.jpg

    C1.jpg

    C2.jpg

    C3.jpg

    C4.jpg

    C5.jpg

    D1.jpg

    D2.jpg

    D3.jpg

    D4.jpg

    E1.jpg

    E2.jpg

    E3.jpg

    E4.jpg

    E5.jpg

    F1.jpg

    F2.jpg

    F3.jpg
 
Ik denk dat als valve ook maar 1 HAT in css zou zetten, of bekend maakt dat er plannen zijn voor hats dat de hele cs community ontploft, Css moet gewoon blijven zoals het nu is, de engine update en achievements zijn welkom, maar dat is ook alles.

Ik vind tf2 een geniaal spel, maar al die hats, crafting en alle andere troep die er nu in zit is teveel van het goede, het word langzaam een rpg fps mmo op deze manier, en nee dankje, dan maar geen tf2 spele.
 
Persoonlijk vind ik de Beta niet echt op zijn plaats voor Counterstrike.

Counterstrike (ook Source) is al jaren een spel dat weinig tot geen aanpassingen gekend heeft, puur omdat het spel op zich al prima in elkaar steekt.

Deze Beta maakt er een beetje soort van TF2 / MW2 achtigs van waar ik als actieve CSS speler niet echt op zit te wachten, sterker nog, zelden public servers bezoek.

Voor mij hoeven ze het niet in te voeren.
 
Enige wat zij mogen doen van mij zijn die bugs in de mappen verhelpen en bunnyhop verbieden.

Ook een aantal nieuwe dingen zoals wapens en maps zou ook geen enkel probleem zijn.
 
Bunnyhop is al verboden. :O Als je bunnyhop script gebruikt wordt je verbannen door Steam.

En bind Key is gewoon iets wat in het spel hoort eigenlijk.. je veranderd eigenlijk niks in een script.
 
Ik denk dat het een goede update is om nieuwe counter-strike spelers te trekken.
En voor mensen die CSS al links hebben laten liggen en tegenwoordig andere spellen spelen.
Ook voor mensen die het af en toe nog spelen in public servers, lijkt me dit een leuke extra.

Hopelijk komt met deze update weer bloei in de CSS scene.

Voor de mensen die alleen wars spelen, is dit idd een zinloze update.
 
Maar waarvoor is dat nodig?
Met simpele hardware kan je dit spel al met hoge resolutie en alles op high spelen.
Met een goede gamebak van tegenwoordig (i7, HD5XXX, GTX4XX) heb je met gemak een FPS van boven 100.
 
Weet je wat ik heb bij CSS.

Als ik geflashed word en ik probeer snel weg te kijken, knippert mn hele scherm ><.
Ik heb dat tot nu toe bij elke nieuwe videokaart gehad..

Kijk bij de 2de gooi van de flash

[ame=http://www.xfire.com/video/475c7/]
475c7-4.jpg
[/ame]
 
Ze mogen ook de AMD bug fixen. Bijvoorbeeld bij de map de_nuke zie je heel erg de zonnestralen en die zijn heel irritant. Krijg je alleen weg met een lager DXlevel :(!
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
X NVIDIA Driver 285.38 Beta - Battlefield 3 NVIDIA 5
X MediaPortal 1.2.0 Beta RELEASED Hardware & Software 5
J IE9 beta Hardware & Software 1
damunk Dawn of War 2 Beta Gaming 14

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan