• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

ClearLi Updating... - 23/01/10 (56k warning)

Zojuist alle onderdelen afgespoten en merk toch dat het wat kouder/vochtiger is geworden in de schuur. Een klein stukje wil niet helemaal zoals ik het wil. Gelukkig zul je hier later weinig terug van zien, niet dat ik het daardoor gewoon goed wil hebben :p

zitten de fittingen op die pomp zo goed?

Jazekers zit dat zo goed :)

Een van de redenen waarom ik deze top heb gekozen, is dat ik beide fittingen aan de voorkant kwijt kan.

Zoals je hier op het plaatje kan zien:

900_D5-EK_internal.jpg


De middelste opening in de top is de middelste fitting (inlet) in mijn top, de gene linksboven is de outlet.

Ik heb lang zitten twijfelen over deze top, aangezien ik eerst dacht dat zulke dingen een beetje meer show zijn dan wat anders. Echter na het lezen van die review en de ontdekking dat het met de standaard top erg moeilijk ging worden, heb ik toch met volle overtuiging deze top van EK gekocht :D

mooi hoor zwerver, welke type slang is dat? :)

Gewoon normale 1/2" Tygon hier uit de Highflow shop :)


Dat dacht ik dus ook :p als je iets wil doen doe het dan goed en niet half :041:
 
Laatst bewerkt:
hey zwerver... nog ff 1 keer een vraagje over die verf van je

hoe lang verhit je em... op de verpakking staat 30 min in de oven op 160 graden...

deed je de brander een paar keer er overheen of stook je de boel goed op???
 
Nou ik deed het eigenlijk boven het gasfornuis :p en dan snel naar de schuur rennen.

Ik deed het aluminium erboven totdat het goed warm was en dan elke keer een dun laagje. Het 30 minuten laten drogen op 160 graden is volgens mij echt voor de zekerheid, als je de verf de tijd laat om bij te komen en elke keer het spoten stukje weer opwarmt lijkt het me ook dat het goed uithard.

Je moet natuurlijk ook opletten dat je onderdelen niet gaan verbuigen omdat ze te warm worden.

Ik maak iig alle onderdelen dadelijk nog een keer warm om ervoor te zorgen dat ze nog 1 keer warm worden en dan langzaam kunnen afkoelen op kamertemperatuur.
 
ok... dan weet ik denk ik nu genoeg... gelukkig hoef ik niet heen en weer te rennen... heb hier genoeg branders
rondslingeren... mooi klusje voor van het weekend... kan eerst nog ff de verf van de vorige keer er afschrapen
 
Effe een bezoekje plannen naar Oma :p die weet wel hoe ze moet bakken :050:

Het spuitwerk is vandaag afgerond en nu moet ik alleen nog de goede ijzerwaren zien te scoren.

10mm M4 inbusbouten
6mm M4 verzonken inbusbouten
M4 dopmoeren
M4 moeren

Daar overal een doosje van en ff kijken waar ze het op voorraad hebben bij de lokale ijzerwarenhandels, tenzij iemand weet waar ik alles direct van het interpret kan bestellen (aangezien 6mm verzonken een nogal ongewone maat is).
 
Net als de bouten die ik moet hebben :p

Ik heb ff lopen kijken bij Fabory, maar volgens mij ben ik geen bedrijf. Ik zie dat ik een BTW nummer moet invoeren en dergelijke om me te kunnen registreren :p dan kan ik alles ook net zo goed halen bij Van Lochem bij ons in de buurt of bij Te Koppele (heb ik nog korting ook nog).
 
is dat verhitten egt nodig?
of heb je geen primer gebruikt?

Nee niet perse, maar het gaat echt een heel stuk makkelijker om een beter resultaat te krijgen, want de verf is meteen al stofdroog dus dan kan je ook geen druipers krijgen. Is ook een makkelijke manier om een uitlaat van een scooter te spuiten. Gewoon even een blokje om en dan de verf erop.:040:
 
AAAARRRRGGGGGG.....

gister dus ookj mijn case met deze verf gespoten... alle drie mijn gas branders LEEG is 1 minuut.... aaaaaarrrrgggg

nu maar een enkele laag er op zitten die ik met een verf brander fhon ding die ik snel ff ergens geleend heb warm gemaakt...

maandag snel ff branders vullen
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan