• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Caveman's New Waterbuild Lian pc-a71b

Ben net hdd wezen halen kwam erachter dat een klein pc onderdelen shopje verderop in de straat op zondag open is dus er gelijk naar toegegaan. Nieuwe schijf er gelijk in gebouwd. Ben ik bezig met installeren doet mijn keyboard het niet meer.

Tijdens opstarten geeft ie al de melding dat ie mijn keyboard niet ziet. Hij zit wel gewoon in de mobo. Ander keyboard erbij gepakt en die werkt helaas ook niet.:sad::sad:

Ik weet niet wat dit is maar zoveel pech heb ik nog nooit gehad met mijn pc!
 
Laatst bewerkt:
Even bij een maat een usb keyboard opgehaald. Die krijg ik op een of andere manier niet aan de praat. Hij ziet hem wel maar kom er niet mee in de bios.:011: Begin het nu wel een beetje zat te worden.
 
Trutje. :079:

Nou he, Krijg het nog steeds niet voor elkaar om windows te installeren. Blijft iedere keer hangen tijdens installatie. Heb al van alles geprobeerd. Andere windows, ander geheugen, alle overbodige dingen los gekoppeld. Het enige wat mij nog rest is een andere dvd speler proberen.

Morgen ook verder met de backplate om het gat te vullen achter de drivebay.
 
Ben weer een heel end wijzer. Mobo is dood. Nu heb ik vandaag de leverancier opgebeld omdat mijn bord nog geen 9 maanden oud is. Krijg ik te horen dat ik het kan opsturen of langsbrengen en dan word het opgestuurd naar asus zelf en die gaan het repareren.

Dit gaat minimaal 6 weken duren. Ik vroeg me af of dit wel de normale procedure is??
 
half wel half niet. Opzich is dit normale procedure, ik ga er vanuit dat je het hier over alternate hebt. Ik zou nog even opbellen en navragen over de garantie verstrekt vanuit de winkel zelf. Als die daaronder valt moeten ze namelijk een vervangend product toesturen.

Hoewel hun daar zelf niet blij mee zijn aangezien ze dan uiteindelijk zitten met een 2de handse voeding. Maar het zorgt wel dat jij een nieuwe krijgt en het is sneller dan 6 tot 8 weken wachten.
 
Zo de pc draai weer als een zonnetje. Het probleem was niet alleen het mobo. Ik heb van dollarshops een vervangend bord gekregen want ze hadden geen rampage formula op voorraad. Al met al toch goed kunnen praten.
Vervolgens pc weer in elkaar en windows geinstalleerd. Dit proces verliep supersnel in vergelijk met het asus mobo dat ik het vermoeden heb dat dit nooit goed gewerkt heeft.:hmm

Toen liep ik tegen een volgend probleem aan. Als ik een spel of iets anders grafisch wilde doen met mijn pc resulteerde dit in pc kijhard hangen of allerlei blauwe schermen.:087:
Ik met de videokaart naar alternate en die was defect.
Ik heb gelijk een nieuwe gekregen en die zit er nu in.

Gelukkig draait alles nu weer als een zonnetje:033: en moet wel zeggen wc in je pc is mooi maar als je je hardware er een paar keer achter elkaar uit moet halen is dit wel ff wat meer werk:icon_eek:
 
Laatst bewerkt:
Jesus man wat heb jij abnormaal veel problemen gehad met je pc-onderdelen. Ik krijg al angst om mijn pc straks uit te testen als ik eindelijk m'n graka heb *bibber*
Hoe precies kwam je erachter dat je mobo stuk was ?
Ik heb dat nml ook gehad en dacht eerst aan een defecte monitor of defecte graka maar die had ik beide gelukkig duplo dus kon testen daarmee en vervolgens dan maar "er van uit gegaan " dat het mobo stuk moest zijn (was ie dus ook). 't is niet dat je dat kan zien ofzo ...
 
Vandaag kreeg ik een mailtje van dollarshops dat mijn moederbord niet meer word gerepareerd en dat ik een nieuwe krijg.:055: Helaas zit ik nu in china bij mijn schoonouders dus dat word pas als ik terugkom het zaakje ombouwen.

Dan heb ik ook een mooie update over de kast.:icon_cool:
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
D Upgrade waterbuild Advies Waterkoeling Setup 9
Z 900D Waterbuild hulp nodig Waterkoeling 8
L Lian Li DK-04 Doorvoer van leiding Waterkoeling 1
cablegunmaster EKWB, Lian Li Evo Build Gallery & Build Logs 0
Hightower Lian Li UNI SL120 en SL140 V2 Fans HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
Hightower Lian li front mesh 011 evo HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
Jason Lian Li UNI SL-INF 120 ARGB PWM 120mm Fan HighFlow Product Suggesties en Nieuws 12
Jason Lian Li Strimer Plus V2 RGB Motherboard & VGA Cables HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Jason Lian Li O11 Dynamic EVO HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
cablegunmaster Lian Li O11 Dynamic EVO HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Jason Nieuwste Lian Li Fans op voorraad: UNI AL120 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
N Lian Li Black Thumbscrews TS-01 Verkocht 0
Hightower Lian li sl uni fans synchroniseren probleem Overige Koeling 15
A Advies nodig, Lian Li DK-05X Waterkoeling 4
Jason Lian-Li UNI SL140 Addressable RGB 140mm HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Nog voorradig: Lian Li UNI SL140 Fans HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li Strimer Plus Triple 8-Pin RGB PCIe VGA Cable + Remote HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li O11 Dynamic Mini, Mid Tower, Tempered Glass HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li GALAHAD 360 AIO CPU Liquid cooler ARGB - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li ST120 RGB PWM Fans, Triple Pack incl. Controller - 120mm, Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 10
Jason Lian Li LANCOOL II Mesh RGB Midi-Tower, Tempered Glass - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
R Lian li pc case o11 dynamic HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Jason Lian Li PC-O11 Dynamic XL (ROG Certified) - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Terug op voorraad! Lian-Li PC-O11 Dynamic Midi-Tower - Black Window HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
R1NS3 Lian Li Strimer Plus 3x8-pin HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Jason Lian Li GALAHAD 360 AIO CPU Liquid cooler ARGB - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
D Lian Li O11D Distro-Plate Welke versie is het stilst? Waterkoeling 7
Hightower Lian Li UF-EX Device Cable Kit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 19
biopunk Lian Li UNI FAN SL140 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 46
Jason Lian Li O11 Dynamic Mini, Mid Tower, Tempered Glass - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Jason Bitspower Touchaqua Sedna O11D Lite-F for LIAN LI O11 DYNAMIC Series HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Hightower Lian li uni fans 140mm HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Bl4ckj4ck666 Lian Li Strimer Plus aansluiten op 4pins 12v mogelijk? Hardware & Software 2
HighFlow Lian-Li PC-O11 Dynamic Midi-Tower - PCMR Special Edition HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
K hard tubing Lian Li oc11 -xl Advies Waterkoeling Setup 5
HighFlow Lian Li komt met SL120 fans die met elkaar verbonden kunnen worden HighFlow Product Suggesties en Nieuws 34
P Distro plate lian li 011 Waterkoeling 2
M Vragen , tips and tricks Lian Li PC-O11 Dynamic XL Advies Waterkoeling Setup 2
S Waterkoeling lian li pc-o11 dynamic xl - Threadripper 3960x Waterkoeling 1
Bokeh Demciflex filters voor Lian Li Dynamic XL HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
R Advies nodig | WaterKoeling | Lian Li DK-04 Advies Waterkoeling Setup 270
Hightower Lian Li GPU bracket, GB-001 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
volcom Lian Li Lancool II behuizing HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
Freddy Lian Li PC-O11D / PC-O11DXL Dynamic (XL) Distribution Plates / Front, Tray HighFlow Product Suggesties en Nieuws 10
anub1s18 Lian Li PC-O11 Dynamic razer edition uiteraard watergekoelt Gallery & Build Logs 26
S Barrow Waterway LRC 2.0 RGB Distribution Panel (Front) for Lian Li Dynamic PC-O11 C Waterkoeling 13
anub1s18 Lian Li PC-O11 Dynamic razer edition HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
M Barrow reservoir (Lian Li O-11 Dynamic) advies Waterkoeling 5
Deathchant Lian Li PC-O11 Air HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
B LIAN-LI PC-O11 Dynamic (WIT) + bijbehorende riser cable HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan