• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Bobbika - Bob

Bobbika

New member
Hallo allemaal,

Al een tijd volg ik dit forum, dus ik dacht, laat ik mezelf eventjes netjes voorstellen voordat ik begin met posten.
Een maand geleden ben ik begonnen met water cooling en dankzij o.a. dit forum is dat allemaal voorspoedig verlopen.
Bedankt in ieder geval voor alle nuttige info die te vinden is hier! Ik zal hier voorlopig nog wel blijven hangen, want volgens mij heb ik er een nieuwe verslaving bij.. :p

Echte naam: Bob
Nickname: Bobbika
Leeftijd: 28
Woonplaats: Rotterdam
Werk: Vermogensadviseur

Mijn PC:
MOBO: MSI Z77-GD65
CPU: Intel 2500K
MEM: Corsair Vengeance 8GB 1600Mhz
VGA: Nvidia GTX680
SOUND: onboard / Audio-GD USB DAC
SSD: Samsung 830 256GB
PSU: Seasonic Platinum 860W
CASE: Silverstone Raven RV02
OS: W7
MON: Dell U2711
KB: Gigabyte K7100
MOUSE: Logitech MX518
MOUSEPAD: Roccat
HP: Denon D2000
SPRS: Rokit KRK5
INET: UPC 50Mbit

Water cooling:
PMP: Laing DDC1 MCP350
RES: XSPC Laing DDC Acrylic top/res
RAD: XSPC EX360
CPU: XSPC Raystorm
GPU: EK GTX680 Acetal/EN Nikkel + Backplate
FAN: 3x Scythe GT AP15

Hieronder een foto genomen tijdens leak testen. Wanneer ik een goede camera in handen krijg, zal ik nog wat foto's plaatsen van de complete build. :)

IMG_20120517_172642.jpg
 
Welkom Bob

Ziet er goed uit !!

persoonlijk had ik de slang die van je cpu naar je radiator loopt nog onder je videokaart langs gedaan ipv er voor

Als je bijv je werkgeheugen ook gaat waterkoelen dan kan je mooi het bochtje mee nemen :)

Gewoon en tipje uiteraard !!
 
Thanks Freddy en Harjo en bedankt voor de tip!

Met die slang heb ik inderdaad zitten tobben. Onder de gpu had ik nog niet aan gedacht omdat ik er vanuit ging dat ik te weinig ruimte zou hebben. Heb ongeveer 20mm tussen de gpu en fans+rad, dus het zou makkelijk kunnen. Uiteindelijk vond ik het voor mijn eerste watercooling build ook wel stoer om die slang lekker in het zicht te hebben, aangezien er precies een raampje voor zit. :)
 
Thanks!
Het is zeker een fijne kast en op luchtkoeling had ik al niets te klagen!
Ik wilde de fanfilters behouden en geen hak en zaagwerk verrichten, maar anders had ik een 540 rad op de bodem gelegd. :D Wellicht als er een SLI setup komt..
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan