• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

ASRock M8K

Bedankt allemaal voor de fijne reacties, altijd weer een genot om te lezen en hier doen we het dan ook voor.... Top!!!

Ik heb gemengde gevoelens hierbij.

Het is een erg mooi resultaat. Het is dat ik weet hoe de M8 er normaal uit ziet, maar dit is wel zo mooi geworden dat ik t origineel al bijna vergeten was.

Aan de andere kant vind ik het jammer dat dit je sabbatical/pensioen inluidt.

Thanks Richard voor al het moois wat je ons hebt laten zien. Kudos.

N.B. dat zwarte laken is een prima idee, moeten we eigenlijk allemaal ook als voorbeeld zien dat je met iets simpels je foto's zoveel beter kan maken

Wat betreft de sabbatical.... afgelopen weken waren grof gezegd life changing. Vlak voor de kerstvakantie besloot mijn baas wegens "reorganisatie" om mijn dienstverband na 22 jaar te beëindigen. De reden dat ik zou stoppen was door ruimte gebrek en tijdsgebrek, tijdsgebrek zal straks dus wel mee vallen :) Ruimte gebrek is na zware onderhandelingen met moeders de vrouw tot een compromis gekomen. De extra inwoner komt in de hobbykamer van mijn vrouw, en ik.... Hou de modzolder :) :) :)

Dus dit is denk ik de kortste stop ooit geregistreerd, weer beginnen voordat je echt gestopt bent, lol

Dit alles opent ook weer nieuwe deuren, zoals dat ik mijn tijd nu vooral stoppen in de ultieme kwaliteit case op de markt, van XFORMA ( voormalig murderbox) Zeer trots om te melden dat ik onderdeel ga uitmaken van het XFORMA team, en mij met XFORMA builds ga bezighouden.



En MrGiorgio, zwart/ wit laken is nooit verkeerd, maar omdat we toch wat verder gaan nu, is de vinyl versie besteld ;)
 
Balen van je baan idd, maar met jouw skills heb je snel zat weer iets gevonden. ;) Ook fijn dat je je mancave mag houden! En gunstig voor ons, want buildlogs! :D

Wel gaaf dat je wat met XFORMA gaat doen.Wordt het dan een MBX MbK?
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Sukudow Eerste watercooling advies Asrock X570 Advies Waterkoeling Setup 4
J WC Asrock Radeon RX 5600 XT Challenger D 6G OC Waterkoeling 1
Subarist [VERKOCHT] Asrock RX5700 XT Challenger D 8GB /!\Open geweest/!\ Verkocht 5
M Bitspower monoblock voor Asrock X299's. HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Tath Bitspower Full Cover waterblocks for ASRock X99 OC Formula\X99 Professional HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Sw333t [VERKOCHT] ASRock H61 Pro BTC + Intel Pentium G2030 Verkocht 3
D (waterkoeling) I7 4770K, Geforce GTX770, ASRock Fatal1ty Z87 Professional Advies Waterkoeling Setup 1
Hightower waterblokken voor de asrock extreme 9 x79? Waterkoeling 0
P [VERKOCHT] Asrock Z77 Extreme4 Verkocht 0
Sw333t [IN-ACTIVE] Asrock Z68M-ITX/HT Verkocht 2
Sw333t [VERKOCHT] Asrock Z68M-ITX/HT Verkocht 2
Sw333t Asrock Z68M-ITX/HT HighFlow Product Suggesties en Nieuws 17
X [Waterkoeling] €900 I7 2600k, HD6950 2GB en AsRock p67 Extreme 6 Advies Waterkoeling Setup 19
Z [IN-ACTIVE] ASRock 890FX Deluxe3 Verkocht 1
olympus [VERKOCHT] Asrock 4Core1600-Glan Verkocht 1
R WC set navraag - ~400-450€ (core I5-750/asrock P55 deluxe3) Advies Waterkoeling Setup 14
V Waterblok voor ATI HD4650 en ASRock G43Twins-FullHD? Waterkoeling 3
W Asrock X58 extreme + i7 920 D0 Overclocking 4
kier [CiP] Caselabs Magnum M8K Gallery & Build Logs 120

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan