• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Antiknkveer 11mm

ShaquilleMoreno

Senior Member
Ik ben op zoek naar 11mm antkniveren. De enigste die ze verkoopt is FreezingHardware.nl Kan geen directe link geven van het product want dat werkt niet op hun site. Ik zoek dus perse geen hoekverbindingen.

Het staat op Waterkoeling > toebehoor > Anti Knikveer 11mm € 1,49 pst

4835-G5196.jpg


Probleem is alleen dat ze een standaard verzendwijze hebben van € 8,95
Komt het totaal op bijna € 12,- voor twee veertjes. Nu ben ik geen krent, maar dit vind ik wel een beetje teveel van het goede.

------

Nog mooier is het onderstaande, maar deze zijn ook weer alleen voor maximaal 10mm slangen.
Heb wel zoiets gevonden bij http://www.flowtechnology.net/ Maar contact met zo'n bedrijf opnemen om te vragen of ze deze maat hebben voor alleen 2 inschroefverbindingen zie ik niet zitten. Voor de rest ben ik ze nog nooit tegengekomen, ook niet in het buitenland.

2963-3101.jpg
 
Van de week gaan we weer inkopen doen.
Zal ik checken of of ik deze mee kan bestellen, zo ja dan is die donderdag/vrijdag bij ons binnen.
Dan zie je die vanzelf verschijnen bij "nieuwe producten" :)
 
Ik zie soms ook dat mensen een ty rip om de slang doen in bochten (stuk of drie met kleine ruimte ertussen) hierdoor kan die ook minder gauw knikken.

Antiknikveer oogt natuurlijk wel wat meer profi.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
XenoMorpH Anti Knikveer "11MM (7/16)" geschikt voor Tygon 8-11mm slang? Waterkoeling 2

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan